Spike 13.10.2005 08:50:47 | |
---|
Oon muuten tehny yläasteikäisissä seuraavan havainnon: Kaiken maailman nykypoppian yritetään epätoivoisesti rämpytellä, mutta kolmen soinnun blues ei mee päähän millään eikä taitu kirveelläkään. Ei oo nainen lähteny ja auto hajonna vielä. Kyllä se siitä ku vähän alkoholisoituu. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
cfe 13.10.2005 10:56:49 | |
---|
Täällähän groovaa kaikki :) http://www.causeforeffect.org |
isojussi 14.10.2005 12:09:54 | |
---|
Plyysissä kyl tarvitaan 90% sitä fiilistä ja intohimoa...:-) Tiiät Jussi kyllä :-) No se! Tosin rehellisin pluussi syntyy elämänkokemuksesta. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Supernaut 14.10.2005 13:21:26 | |
---|
Mä taidan sanoa Opethin. Ainakin välillä se groovaa ihan kunnolla, toisaalta välillä on taas vähän semmosta Dream Theater -tyylistä kikkailua. Varokaa sitä, joka juo vettä ja seuraavana aamuna muistaa, mitä puhuimme. - Kreikkalainen sanonta |
Super-Jari 14.10.2005 16:14:33 | |
---|
Täällähän groovaa kaikki :) Onko groove kuulijan korvassa? |
MrHands 14.10.2005 17:49:41 | |
---|
Ennen oli kaikki paremmin... |
drum-monkey 14.10.2005 18:43:43 | |
---|
Kyllä vaikka Meshuggahin jotkut biisit svengaa pirusti! Esimerkiksi biisien Sane ja Closed eye visuals säkeistöt! Sekä Neurotica. Munletti on mulletti |
rheinone 14.10.2005 18:46:58 | |
---|
Ennen oli kaikki paremmin... Niin varmaan IYO. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Oan 14.10.2005 18:58:09 | |
---|
Skyclad..? Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
http://www.stevedigiorgio.com |
Jii 14.10.2005 19:00:08 | |
---|
Onko groove kuulijan korvassa? Mä luulin, että se olisi lantiossa. |
Super-Jari 14.10.2005 19:02:45 | |
---|
Mä luulin, että se olisi lantiossa. Siis oikeasti. Voiko death metallia tuntematon ihminen kuulla grooven vaikka Cannibal Corpsen Decency Defied biisissä? |
Jii 14.10.2005 19:08:08 (muokattu 14.10.2005 19:28:48) | |
---|
Siis oikeasti. Voiko death metallia tuntematon ihminen kuulla grooven vaikka Cannibal Corpsen Decency Defied biisissä? Aivan. En usko. Mulla soi tässä Demilich parhaillaan, ja musta se groovaa kyllä paikoitellen kivasti. En usko kaikkien silti tähän yhtyvän. EDIT: tosin ketjun aloittaja puhui Deep Purplesta. Vaikka juuri CC on tuosta aika kaukana. |
Laiskiainen 16.10.2005 00:12:33 | |
---|
Kaikki mosh-biitit groovaa. Mut headbangaus kai ei kuulu enää nykyheviin, kun tukatkin on lyhentyneet? |
MrHands 16.10.2005 04:22:02 | |
---|
Kaikki mosh-biitit groovaa. Mut headbangaus kai ei kuulu enää nykyheviin, kun tukatkin on lyhentyneet? näin on Suomi maailmankartalle! |
No mutta, Witchcraft on melkosen groovaava orkesteri: http://www.witchcrafthome.com Ruotsalaista villasukka-hard rock doomia. Levy on äänitetty täysin analogisesti ja kuulostaa tosi hämärältä, kun soundit on jostain 50-70-luvun kaasuista ja bändi soittaa hyvin semmoista Sabbath/Kiss/Doors-tyyppistä tunnelmallista riffitelyä. Erittäin sympaattinen bändi! "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
Leper Messiah 16.10.2005 12:02:23 | |
---|
Kaikki mosh-biitit groovaa. olet oikeassa. Mut headbangaus kai ei kuulu enää nykyheviin, kun tukatkin on lyhentyneet? olet väärässä. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Aegis 16.10.2005 14:22:39 | |
---|
No mutta, Witchcraft on melkosen groovaava orkesteri: http://www.witchcrafthome.com Ruotsalaista villasukka-hard rock doomia. Levy on äänitetty täysin analogisesti ja kuulostaa tosi hämärältä, kun soundit on jostain 50-70-luvun kaasuista ja bändi soittaa hyvin semmoista Sabbath/Kiss/Doors-tyyppistä tunnelmallista riffitelyä. Erittäin sympaattinen bändi! Huh huh. Ei enää paljon autenttisempaa 70-luku kamaa voi tehdä. Loistavaa! Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Exhausted 16.10.2005 15:19:37 | |
---|
Täällähän groovaa kaikki :) Sama tuli mieleen pelkästään ekan sivun lukemisen jälkeen. Otsikon voisi tulkita "En pidä nykyhevistä - vai pidänkö sittenkin?" |
Leper Messiah 16.10.2005 16:36:20 | |
---|
Oon muuten tehny yläasteikäisissä seuraavan havainnon: Kaiken maailman nykypoppian yritetään epätoivoisesti rämpytellä, mutta kolmen soinnun blues ei mee päähän millään eikä taitu kirveelläkään. Vähän sama ilmiö ilmeisesti kuin se, kun muutamia viikkoja sitten uutisissa sanottiin, että meiltä loppuu klassiset laulajat, kun koulussa ei enää opeteta kansanlauluja. Pakko olla totta. Joka pytinkillä pitää olla kunnon perustukset ja joka puulla vahvat juuret. tervetuloa ala-keiteleen musiikkiopistolle, äänekoskelle tiistaisin klo. 17.45 - 18.30, toisinaan pidempäänkin, jamittelemaan. t. 1 lukio- ja 2 yläasteikäistä. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Bassolow 16.10.2005 17:34:05 | |
---|
Toivoa ei ole vielä täysin menetetty. Kyllä niitä vielä joitakin groovaavia bändejä löytyy. Esimerkkinä voisin antaa Orange Goblinin. Löytyipä yksi esimerkki biisikin netistä. Groove on tietenkin kuuntelijan korvissa, mutta kyllä tämä ihan hyvää jytää mielestäni on. Orange Goblin - Hot Magic, Red Planet: http://www.stonerrock.com/jukebox/O … nge_Goblin-Hot_Magic_Red_Planet.mp3 |