Aihe: Ibanez RG570 -> EMG:n mikit = pro-tason kitara?
1 2
32788
15.10.2005 12:22:21 (muokattu 15.10.2005 12:27:36)
Hittolainen, osta siihe eeämgeen ykskelanen.

Tai sitten kysyt joltain Ibanezia myyvältä liikkeeltä niitä pleksejä, voivat hyvällä tuurilla tilata... En tosin ole varma...

Iban sivuilta löyty FAQ: sta tällainen kysymys:

Can I order replacement parts such as trem arms, pots, saddles, etc.?

Please order your Ibanez parts thru your favorite dealer (see our dealer locater). To find the part number you need, check our guitar parts diagrams coming very soon.
Nappaat henkeni mutta sinulle käy samoin Ammut musketilla mutta lävistän sinut Kun odotat seuraavaa hyökkäystä Seiso, et voi perääntyä Merkkitorvi soi ja taisto alkaa Tässä ei ole yhtään voittajaa Savun ja hevosen hengityksen haju sieraimissani
Ziggy Bubba
15.10.2005 12:41:56 (muokattu 15.10.2005 12:42:16)

Kiitoksia. Varmaan tässä tapauksessa on käännyttävä Levytukun puoleen... Veikkaan kyllä että on aika hiljaista vasuripleksien suhteen. Aina sitä voi yrittää.

Single-coilia en oikeastaan tossa kitarassa tartte, kaksi tiukkaa humpparia on tohon kitaraan kyllin hyvä. Mitenkäs ton 5-asentoisen switchin saisi muuten fiksusti kahdelle aktiivihumpparille?
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
juuso a
15.10.2005 12:43:06

Mulla tulee muuten pieni ongelma eteen jos nuo EMG:t hommaan... Nimittäin toi Ibanezin keskimikki. Siitä olisi kyllä mukava päästä eroon, mutta tyhjä kuoppa jää runkoon. Pleksi vois olla oiva ratkaisu (sopii mun mielestä RG:seen hienosti).... Vasurina vaan voi olla vaan vaikea löytää. Kertokaa jos ootte noita "bonganneet" jossain, tai haluatte omastanne eroon.

Ja sitten se 5-asentoinen switchi kahdelle aktiivihumpparille... Kyllä menee aika perusteellisen uusiksi mun RG. Hyvä vaan.

Sitten sulla vissiin pitää jättää teatterimikiksi se yksikelainen.:) Aktiivielektroniikan kanssahan se ei ainakaan kunnolla toimi.
V*ttu jeei!!!
Ze Kink
15.10.2005 13:46:20
Single-coilia en oikeastaan tossa kitarassa tartte, kaksi tiukkaa humpparia on tohon kitaraan kyllin hyvä. Mitenkäs ton 5-asentoisen switchin saisi muuten fiksusti kahdelle aktiivihumpparille?

No ei sitä saakkaan, 3-asentoinen pitäisi olla. Kun nuo 81 ja 85 eivät siis ole ollenkaan puolitettavissa. Itse ainakin tekisin sinun tilanteessasi niin, että ruuvaisin sen keskimikin ihan bodyyn kiinni niin ettei se olisi tiellä, enkä kytkisi toimintaan. Kun sulla kerran on tuo 570 jonka jyrsinnät on takana, tulisi pleksin kanssa jotain vastoinkäymisiä kuitenkin.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Ziggy Bubba
15.10.2005 13:51:40

Juu, taitaa mennä liian vaikeaksi ton pleksin kanssa. Oon vaan aina noita pleksillisiä ihaillut :)

Eli sen S1:n vois jättää "koristeeksi". Pitäiskö toi 3-asentoinen switchikin muuten hommata? Mites noitten Wylde-settien hinnat, saako M-maailmaa halvemmalla (187€) mistään?

Seuraavaksi onkin edessä asennus. En ole mikään kolvaaja/asentaja mestari, kannattaakos viedä vaikka Kitarapajaan vai ottaa härkää sarvista?
Lego
15.10.2005 13:55:33 (muokattu 15.10.2005 13:56:08)
Eli sen S1:n vois jättää "koristeeksi". Pitäiskö toi 3-asentoinen switchikin muuten hommata? Mites noitten Wylde-settien hinnat, saako M-maailmaa halvemmalla (187€) mistään?

Itse en ainakaan halvemmalla ole törmännyt tuohon settiin..

Seuraavaksi onkin edessä asennus. En ole mikään kolvaaja/asentaja mestari, kannattaakos viedä vaikka Kitarapajaan vai ottaa härkää sarvista?

Ei tarvitse pelätä itse asennusta, EMG:t on niin simppeli laittaa itse kiinni ja jos et ihan retardi ole niin osaat varmasti lukea mukana tulevia simppeleitä piirustuksia.

Jos kolvi löytyy muttei taitoa niin: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=31&t=85296&o=0&co=0

Jos vähänkään kolvi pysyy kädessä niin itse teet homman, musaliikkeissä pelkästä asennuksesta pyydetään riistohintoja. Eivätkä ne musaliikkeen sedät yleensä itsekään mitään hyviä ole juottamaan, kokemuksella kerron.
Ziggy Bubba
15.10.2005 14:11:07

Enköhän sitten ainakin yritä ensin ite asentaa, ja ongelmien ilmetessä tulen tänne teitä kiusaamaan, ja sitten vasta liikkeeseen :D

Tuntuu vaan aika isolta operaatiolta potikoiden vaihtojen sun muiden kanssa... Kyllä mä olen yhen telen tallamikin vaihtanut ja ihan hyvinhän se onnistui.
Antroid
15.10.2005 17:33:12
->Sikki
Mistäs muuten RG:n ostit? Kiinnostaisi ostaa itsellenikin Floikkaibaa, mutta ei oikein huvittaisi tilata Jenkeistä. RG1570L:ä ei taida olla Levytukun maahantuontiohjelmassa.
Shaft
15.10.2005 17:42:44
En minäkään! On se hemmetti kun kaikki jazz- ja bluesäijät ei oo tajunnu noita esimerkiks!

Ovathan ne kelvanneet monillekin - vaikkapa Buddy Guy, Michael Burks, Keb´Mo´, Heikki Silvennoinen jne. Vastaavasti EMG:n jazzkitaroihin tarkoitettua mallia on näkynyt hyvin kalliissakin soittimissa.

Vai oisko kuitenkin niin että työkalut tilanteen mukaan ja EMG:n aktiivi- (lue: hevi-) mikit ei vaan yksinkertaisesti tarjoa niin paljon sävyjä sellaiseen musaan, jossa niitä oikeasti tarvitaan.

Kuinkahan paljon sulla on kokemusta aktiivimikeistä? Ymmärrän etteivät ne miellytä kaikkia, mutta perusteettomat ennakkoluulot paistavat mielestäni läpi näistä kommenteista.
Ze Kink
16.10.2005 01:07:47
->Sikki
Mistäs muuten RG:n ostit? Kiinnostaisi ostaa itsellenikin Floikkaibaa, mutta ei oikein huvittaisi tilata Jenkeistä. RG1570L:ä ei taida olla Levytukun maahantuontiohjelmassa.

Muusikoiden.netin tori on paras. Koita vaikka.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Antti90
16.10.2005 11:03:05 (muokattu 16.10.2005 11:03:36)

Muusikoiden.netin tori on paras. Koita vaikka.

Sori offtopic, mutta M.netin torilta oikeesti tekee hyviä löytöjä. Siellä liikkuu viikoittain paljon hyvää Ibanez matskua. Itsekin omani olen täältä ostanut.
Eikä oo kaduttanu yhtään että ostin käytetyn enkä uuden. Varmaan seuraavakin skeba tulee olemaan käytetty tietyistä syistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)