BoNey 31.05.2005 13:45:52 (muokattu 31.05.2005 13:46:10) | |
---|
Oho! Täten tuli todistettua, että kaikki ihmiset eivät ole ympärijurrissa festareilla huutamassa umpituttujen orkestereiden lavan edessä, vaan jotkut jopa käyvät tsekkaamassa akteja, joita eivät tunne ennestään ja myös muistavat näkemästään / kuulemastaan jotain. Hyvä sinä! Festarit ovat kyllä minusta loistavia tapahtumia tsekata uusia artisteja siinä vanhempien tuttavuuksien sivussa. Ei minulla ainakaan ole mitään intoa maksaa 50e siitä, että saa itsensä juotua sellaiseen kuntoon, että seuraavana päivänä ei muista mitään. Nuo voi hoitaa sitten toisina päivinä ;) huGGGswarrna |
rheinone 10.06.2005 12:06:21 | |
---|
Eka levy on hyvä, mutta muuten semmosta pikkunättiä näkkileipää. Munaa puuttuu, enkä oo ikinä tykännyt Setzerin äänestä tai soittotyylistä. No niin, hankin vihdoin Rant'n'Raven. Nimenomaan munaa puuttuu. Muutama hyvä piisi kyllä, mutta kokonaisuus on liian pomppu-billyä mun makuun. Reippaasti paremmin noi levyn hyvät piisit on vedetty esim. Rumble in Brixton live-dvd:llä. Ei oo Rant'n'Rave kyllä tosiaan kahden ekan levyn veroinen. Kahdella ekalla Setzerin loistava soittotyyli pääsee oikeuksiinsa. Nuoreksi kundiksi perinteet, tekniikka ja innovatiivisuus ovat ihailtavan hyvin handussa. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Jani The Rock 10.06.2005 12:41:22 | |
---|
No niin, hankin vihdoin Rant'n'Raven. Nimenomaan munaa puuttuu. Muutama hyvä piisi kyllä, mutta kokonaisuus on liian pomppu-billyä mun makuun. Reippaasti paremmin noi levyn hyvät piisit on vedetty esim. Rumble in Brixton live-dvd:llä. On muuten aivan helvetin kova tuo dvd. Etenkin keikan alkupuoli on ollut sellaista jytäkkää, että huh huh. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
aikavaikea 07.07.2005 11:20:51 | |
---|
Niin tuleehan Setzerin lisäksi myös rumpali Slim Jim trioineen Suomeen ens kesänä. July 2005 Wed 6 Tulliklubi, Tampere, Finland Thur 7 Hullun Mylly, Kemi, Finland Sat 9 Rock n Roll Station, Helsinki, Finland edit. tuo Kemi on kyllä perjantai 8.pvä Olikos Tampereen keikalla täältä jengiä? Miten meni ja mitä soittivat? Huomenna siis Kemin keikka, jonne täytyy mennä. Kyseessähän on Nine Lives -orkesterin 15-vuotisbileet, jonka special guestina Slim Jim trioineen on. Mukana myös Good Luck Charm ja Hole In The Head. Menot alkavat jo klo 20:00. Sinne siis! Nine Lives toimii lauantaina Jimin lämppärinä Helsingissä. http://personal.inet.fi/musiikki/nine.lives/ What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Jani The Rock 07.07.2005 11:38:29 | |
---|
Nine Lives toimii lauantaina Jimin lämppärinä Helsingissä. Ja tuolla näkeepi Jimin lisäksi livenä myös allekirjoittaneen, joskin vain yleisön joukossa... Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
konehes 07.07.2005 11:54:39 | |
---|
Nine Lives on myös todella hieno yhtye. |
challenger 08.07.2005 18:46:00 | |
---|
Aivan pakko on myös puuttua aiheeseen sillä stray cats on niitä parhaita bändejä ikinä... ei sellaista musaa enää tehdäkään... se tunnelma! Straycats eli siis bändin eka levy (olikohan v.-81) on ainoa mitä olen kunnolla (siis todella loppuun) kuunnellut ja biiseistä ehdottomasti paras on storm the embassy. -Liz |
aikavaikea 08.07.2005 20:55:11 | |
---|
Kyseessähän on Nine Lives -orkesterin 15-vuotisbileet, jonka special guestina Slim Jim trioineen on. Mukana myös Good Luck Charm ja Hole In The Head. Menot alkavat jo klo 20:00. Sinne siis! Nymmäämeen. Vaimo vie. Pohjia on sopivasti, ei liikaa. Slim Jim nähty päivällä nauttimassa sandwichia ravintola Ankkurissa. What do you think you're doing???
tähtivaeltaja 08.07.2005 21:51:03 | |
---|
Jep, hienon askeettista ja raakaa. ja asenne hakkaa kymmenen teinihevibändiä. |
tigrushka 09.07.2005 10:23:59 | |
---|
I got stripes ^..^ |
Jani The Rock 09.07.2005 11:15:04 | |
---|
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
tigrushka 09.07.2005 11:50:53 | |
---|
I got stripes ^..^ |
aikavaikea 09.07.2005 12:20:20 (muokattu 09.07.2005 18:50:45) | |
---|
Olipa loistokeikka Jimiltä eilen. Mieletön draivi päällä. Kitaristi hoiti suurimman osan vokaaleista, mutta Jim luikautteli välillä myös. Klassikkorokkenrolleja tuli sekä Stray Catsin biisejä myös. Jimillä oli komea kotimainen Kumu-basari! Sopivasti porukkaa, joten hyvin mahtui diggailemaan. Loppukeikan seurasin lavan reunalta kosketusetäisyydellä Phantomista. Erittäin jees. Lisäbonuksena löysin kotiin kävellessäni mustan Nike-repun (tyhjä) :). EDIT: Ai niin, pakko hiukan hehkuttaa lämppäreistä erikseen ennen minulle tuntematonta Hole In The Head -orkesteria. Ihan tolkuttoman toimiva paketti. Hienoa! Täällä pitäisi kai olla kotisivut, ei vaan ainakaan just nyt toimi http://www.holeinthehead.cjb.net/What do you think you're doing???
Jani The Rock 09.07.2005 12:36:00 | |
---|
Olipa loistokeikka Jimiltä eilen. Mieletön draivi päällä. Kitaristi hoiti suurimman osan vokaaleista, mutta Jim luikautteli välillä myös. Klassikkorokkenrolleja tuli sekä Stray Catsin biisejä myös. Jimillä oli komea kotimainen Kumu-basari! Sopivasti porukkaa, joten hyvin mahtui diggailemaan. Loppukeikan seurasin lavan reunalta kosketusetäisyydellä Phantomista. Erittäin jees. Jeea! Hyvältä kuulostaa. Nyt on entistäkin parempi fiilis lähteä illalla Makasiineille rokkaamaan. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
saturnzreturn 15.10.2005 12:49:27 (muokattu 15.10.2005 13:27:19) | |
---|
mitkäs muut noista stray catsien bootlegeista on kovia, paitsi tietenkin helsingin? onko kaikki suunnilleen sama tasoo? edit: jos joku postaa hyvän vinkin niin kerron mistä saa noita bootseja erittäin halvalla... my wallet's fat and so is my head |
hardsa 15.10.2005 15:36:58 | |
---|
mitkäs muut noista stray catsien bootlegeista on kovia, paitsi tietenkin helsingin? Ei kai nuo viimisen kiertueen livet mitään bootleggeja ole, ko niitä näyttää olevan cdonissa. Muuten, onko se totta, että Stray Cats sai Suomesta ekan kultalevynsä? "Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen. Pastilli? |
Janne F 15.10.2005 15:50:05 | |
---|
Muuten, onko se totta, että Stray Cats sai Suomesta ekan kultalevynsä? Onhan se. |
Ei kai nuo viimisen kiertueen livet mitään bootleggeja ole, ko niitä näyttää olevan cdonissa. Muuten, onko se totta, että Stray Cats sai Suomesta ekan kultalevynsä? noniinno, eihän ne bootleggejä ole, mutta ulkonäön puolesta voisivat vaikka ollakkin my wallet's fat and so is my head |
rheinone 11.05.2008 00:43:04 (muokattu 11.05.2008 00:45:19) | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
marlin 11.05.2008 09:27:51 | |
---|
Tästä piti tykätä vuonna -81 salassa ja hiljaa, muuten olisi tullut turpaan koulun punkkareilta. Nyt saa tulla lopullisesti kaapista ulos, SC on yksi maailman parhaista rokkibändeistä ikinä. Nuoren - miksei vanhemmankin - Setzerin kitarointia ja kitarasoundia voisi kuunnella viikon syömättä... |