Aihe: Pitkät vaaleat hiukset hevarilla
1 2 3 4 5
ötzi
14.10.2005 22:25:50 (muokattu 14.10.2005 22:26:33)
joo, tästä on puhuttu jo aikasemmin mutta pistänpä nyt kumminkin ja te että voi estää. siis katsokaa oma kuva ja kertokaa mielipiteitä. oon kasvattanu kohta 3vuotta. ei oikeen sovi tähän niin sanottuun hevi kulttuuriin, tai niin ovat sanoneet, ja pistääkö joku tätä rumilusta (minua) paremmaksi?
Näsäviisastelua ja armotonta vittuilua jo vuodesta 1989
Planetist
14.10.2005 22:42:00
Onko sillä väliä?
LamaAjanElvis
14.10.2005 22:43:54
Enpä näkis ketään vähemmän hevinä hiustenvärin perusteella. Onhan noita vaaleetukkasia hevareita kadut täynä.
Sormet lähtee soundista Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
ötzi
14.10.2005 22:50:23
mutta mistä johtuu että koko ajan saa palautetta että leikkaa lettis tai värjää kun on ruman värinen?
Näsäviisastelua ja armotonta vittuilua jo vuodesta 1989
Stradlin
14.10.2005 23:17:59
mutta mistä johtuu että koko ajan saa palautetta että leikkaa lettis tai värjää kun on ruman värinen?

Hevi-ihmisetkö sulle on noin sanonu?
Ain't It Fun?
tähtivaeltaja
15.10.2005 04:58:29
Pitkät vaaleat hiukset hevarilla ovat neitimäiset eli GAYt, etenkin suomalaisilla hevareilla.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Jormaz
15.10.2005 05:23:49

Gei-pisteet lähtee suorastaan lentoon kun värjäät mustaksi ja annat tulla pari senttiä juurikasvua! Varsinainen SUOMI(HEVI/KALJA)MEDALLILETTI!!! Jos värjäät niin älä mustaksi, se on ihan oikeasti niin G.E.I. Mut toisaalta on ihan oukei tu bii kei ja eihän miljoona kärpästä voi olla väärässä, paska on hyvää!

Mutta ihan tosissaan, mun mielestä toi tukkas on nyt ok, älä pilaa sitä HEAWI_MEDAL väriaineilla.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
ErotuS
15.10.2005 09:51:48

HEHEE! Ilmoittaudun blondeihin pitkätukkiin.
On tätä jo nelisen vuotta kasvateltu eikä mitään kuittia oo väristä tullu, tai no, kehuja oikeestaan ja kuten jo mainittiin, EI mustaksi missään nimessä, tytöt tykkää kun kaikkien mustalettien seasta erottuu pieni pellavapää.

JAU!! (oli ihan pakko)
Paskapuhetta!!
pehko
15.10.2005 11:12:51
mitä vitun väliä sillä on.....
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
Mimi
15.10.2005 11:49:20
EI mustaksi missään nimessä, tytöt tykkää kun kaikkien mustalettien seasta erottuu pieni pellavapää.

Niinpä. Tai ei mustassa sinänsä mitään vikaa, on pitkät mustat hiuksetkin ihan jees. Mutta mitä tulee hiusten vaaleuteen, niin en missään nimessä suosittele värjäämään nuita mihinkään (siis topikin aloittaja). Henkilökohtaisesti voin sanoa että pidän vaaleat ja pitkät hiukset omistavista miekkosista. Ja mitäs helvetin väliä sillä on, jos joku sanoo että vaaleat hiukset on rumat (tai kauniit), eikös pääasia ole että itse pidät niistä.
Yksinäinen susi...
Antti90
15.10.2005 13:26:21

V*tut värjäät. Vaaleessa letissä ei oo mitään vikaa. Meinki bändin jokasella jätkällä on vaaleet hiukset eikä kukaan oo dissannu.
miscage
15.10.2005 13:36:38
Mulla on vaaleat pitkät hiuksen ja kuuntelen Judas Priestiiii.. oonko gay?

Olet.
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
Super-Jari
15.10.2005 13:37:22
Olet.

Hah! Tiesin!
Naama-amis
15.10.2005 14:01:57
EI mustaksi missään nimessä, tytöt tykkää kun kaikkien mustalettien seasta erottuu pieni pellavapää.

Ruotsinmaikka kertoi aikoinaan juttua miespuolisesta opiskelijasta, jolla oli vaalea, kihara ja mielettömän pitkä letti. Kävivät kuulemma tytöt aivan kuumina siihen, kaikki kurssit missä tämä mahtavan fledan omaava jamppa oli, olivat ennennäkemättömän suosittuja.
inot88
15.10.2005 15:13:27
Eipä siitä kannata välittää, kateellisia:P Ja lähinnä oon huomannu ne jotka pitkistä hiuksista jaksaa napista on noita isänmaan toivoja A.K.A. skinejä.

Kerranpa sitten sanoin yhelle tollaselle kaljupäälle, joka näistä hiuksista marisi , että on teillä jotain yhteistä neekereitten kanssa vai kuinka monella neekerillä näät pitkiä hiuksia. Ei oo sen jälkeen sanonu mun hiuksista enää mitään.
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Super-Jari
15.10.2005 15:20:32
Eipä siitä kannata välittää, kateellisia:P Ja lähinnä oon huomannu ne jotka pitkistä hiuksista jaksaa napista on noita isänmaan toivoja A.K.A. skinejä.

Kerranpa sitten sanoin yhelle tollaselle kaljupäälle, joka näistä hiuksista marisi , että on teillä jotain yhteistä neekereitten kanssa vai kuinka monella neekerillä näät pitkiä hiuksia. Ei oo sen jälkeen sanonu mun hiuksista enää mitään.

Mua taas muutaman hehtaarihousut on sanoneet skiniksi. En tajua oikeasti niiden ajatuksenjuoksua. Tai kävelyä.
Henkka Hevimies
15.10.2005 15:35:37
Mua taas muutaman hehtaarihousut on sanoneet skiniksi. En tajua oikeasti niiden ajatuksenjuoksua. Tai kävelyä.

Anna kun arvaan: Kävelit pilotti päällä?
"Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa"
Super-Jari
15.10.2005 15:42:33
Anna kun arvaan: Kävelit pilotti päällä?

Sillon taisi olla ihan t-paita vaan.

On muuten hassu juttu että pilotti tekee ihmisestä skinin tai ainakin amisnatsin, mutta ihonvärin perusteella ihmisiä ei saa luokitella.
inot88
15.10.2005 15:49:24
No en tarkottanu että kaikki kaljut olis skinejä mu toi, joka mulle nyt valitti sattu olemaan molempia...
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)