Hetfield69 15.10.2005 08:25:52 | |
---|
Eli oon ettinyt uutta kitraa ittelleni kun toi squier ei pysy mitenkään vireessä. Oon soittanut vajaan vuoden aika ahkerasti tunneilla en kyllä käy. Millasta kitaraa suosittelisitte mulle? Mitä mieltä noista Mexicon stratocastereista? Niin ja hinta pitäs olla joku 400-500e |
Reaper_Man 15.10.2005 09:44:26 | |
---|
Minkä tyylistä musiikkia soitat? Metallicaa kenties? Are You Dead Yet? Hell No Man! |
Mulle on tulossa Thomannilta ens viikolla Fenderin vasuri Highway1 Strat. Nämähän on Made In USA, mitä se nyt sitten tarkoittaa.. Voin tarvittaessa kertoa kitarasta enemmän kunhan saan sen syyhyäviin näppeihini :) Hintaa oli 615€... Vähän yli ton sun haitarin. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Hetfield69 15.10.2005 12:59:01 | |
---|
No metallicaa soittelen jonkun verran. Aika monipuolinen vois olla. Mitä eroa on sitten meksikon ja usa:n muuta kuin valmistus maa? |
McNulty 15.10.2005 13:00:10 | |
---|
No metallicaa soittelen jonkun verran. Aika monipuolinen vois olla. Mitä eroa on sitten meksikon ja usa:n muuta kuin valmistus maa? kaikki :) Puuosat, elektroniikka, hardware, viimeistely jne jne. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
32788 15.10.2005 13:02:32 | |
---|
kaikki :) Puuosat, elektroniikka, hardware, viimeistely jne jne. Paitsi että "aidot" jenkit on ihan eri juttu kun Highway-sarjalaiset. Nappaat henkeni mutta sinulle käy samoin
Ammut musketilla mutta lävistän sinut
Kun odotat seuraavaa hyökkäystä
Seiso, et voi perääntyä
Merkkitorvi soi ja taisto alkaa
Tässä ei ole yhtään voittajaa
Savun ja hevosen hengityksen haju sieraimissani |
Ziggy Bubba 15.10.2005 13:14:23 (muokattu 15.10.2005 13:15:16) | |
---|
Paitsi että "aidot" jenkit on ihan eri juttu kun Highway-sarjalaiset. Aivan, ei tuo taida ihan täysiverinen Jenkki olla. Minä en kyllä ostaisi missään nimessä Metallican soittoon perus-stratoa... Kannattaa katsastaa vaikka Ibanezin, ESP:n ja vaikka Yamahan tarjonta. Tätä Yamahan mallia olen ite huvikseni tiiraillut: http://www.f-music.com/tuotteet.php?nimikekoodi=AES620LCG Tallassa on Seymour Duncanin pätevä rokki/metallimikki, pitäis Sandmanin irrota :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Hetfield69 15.10.2005 13:32:22 | |
---|
oon tainut ton ihan livenä nähdäkin kun olin vantaanportin f-musiikissa niin se oli siellä... Mites Esp ltd viper mallit mitä mieltä niistä? |
Ziggy Bubba 15.10.2005 13:43:25 | |
---|
oon tainut ton ihan livenä nähdäkin kun olin vantaanportin f-musiikissa niin se oli siellä... Mites Esp ltd viper mallit mitä mieltä niistä? Kannattaa käydä kokeilemassa myös tota Yammua jos kiinnostaa. Osat näyttäis ainakin varsin päteviltä tohon hintaan. ESP:t ei ole mulle hirveän tuttuja. Niillä kun ei juuri vasureita ole, perkeleet :D Viperit on kyllä komeita ja kyllähän niillä varmasti heavyt irtoaa, kunhan ei sorru niihin ihan halvimpiin malleihin. En ole kyllä nähnyt noita muistaakseni vääräkätisille... Jos löytyy niin varmaankin yksi malli, ja se on yleensä se halvin :P www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
ps3t 15.10.2005 13:57:35 | |
---|
Musamaailmassa oli ainakin pari viikkoa sitten kolme ESP vasuria: Viper, Sitten se Alexi Laiho-mallinen sekä joku strato mallinen sunburst maalauksella. Ja jokaisessa hinta 2000e paremmalla puolella. Teknisyys on perseestä. |
Ziggy Bubba 15.10.2005 14:14:09 | |
---|
Musamaailmassa oli ainakin pari viikkoa sitten kolme ESP vasuria: Viper, Sitten se Alexi Laiho-mallinen sekä joku strato mallinen sunburst maalauksella. Ja jokaisessa hinta 2000e paremmalla puolella. Musamaailmassa oli n. kuukausi sitten ihan ennätysmäärä vasureita, näköjään niitä on sitten vieläkin. Ei vaan taida olla ihan Hetfield69:n käyttöön... Taitavat olla enemmänkin LTD:t kyseessä. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Ziggy Bubba 15.10.2005 14:19:22 | |
---|
Ibanezilla on myös tuohon hintaan aika päteviä vasureita. Sz-sarjan keppiä kokeilin Levytukussa jonkun aikaa sitten, ei ollenkaan hassumpi. Oli vielä nätillä "liekkiloimu" kannella. Jos Helsinkiin ei ole turhan pitkä matka kannattaa käväistä. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
pkangas 15.10.2005 14:23:29 | |
---|
Itse suosittelisin vasta-alkajalle kiinteätallaista kitaraa, vireongelmien ja säätöjen vuoksi, ihan jo tuon hintahaarukan vuoksi. Kokeileppa esim. Tokain korea vasureita. Eivät ole muuten soitettavuudeltaan huonoja kitaroita. Jos oikein murinaa soittaa , niin mikit voi joutua vaihtoon. |
Ziggy Bubba 15.10.2005 14:34:14 | |
---|
Itse suosittelisin vasta-alkajalle kiinteätallaista kitaraa, vireongelmien ja säätöjen vuoksi, ihan jo tuon hintahaarukan vuoksi. Niin minäkin. Tossa Ibanezin SZ-sarjassa on tommonen "Gibson-talla", ja kielet läpi rungon. Floikat kannattaa tosiaan unohtaa, jos ei ihan hirveätä pakkomiellettä ole. Kokeileppa esim. Tokain korea vasureita. Eivät ole muuten soitettavuudeltaan huonoja kitaroita. Jos oikein murinaa soittaa , niin mikit voi joutua vaihtoon. Varmaan ihan hyvä vaihtoehto, Tokain mikeistä ei ole vaan kovin hyviä kokemuksia. Yamahan (AES620) LP:ssä tämä homma on paremmassa mallissa. Eikä ole edes suora kopio, vaan oma design :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Hetfield69 15.10.2005 14:38:57 (muokattu 15.10.2005 14:49:57) | |
---|
|
luopio 15.10.2005 15:13:31 | |
---|
Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Hetfield69 15.10.2005 15:24:56 | |
---|
Eipä tota squierin kampea oo käytetty juuri yhtään olipa vähän aikaa sitten irtikin |
J.RA 15.10.2005 15:27:28 | |
---|
No tuo varmasti ajaa asiansa jos ei tuota kampea aivan helvetisti käytä. Itse omistin tuollaisen ja ei ole juuri mitään hyvää sanottavaa. Tuo talla oli ihan hanurista. En saanut sitä vireeseen sit millään. Tarkoitan että ei se nyt olellisesti huonompi ole kuin muutkaan lisenssifloikat, vaan itse en floikista pidä olleskaan. Suosittelen harkitsemaan ESP/LTD:n m-50 mallia. Tremolo talla tuossa. Suht edullinen hinta ja ainakin omaan käteen sopi mainiosti. Mikit ovat samaa laatua kuin tuossa Jaskassa. Itse vaihdoin tallaan Duncanin Invaderin ja sen jälkeen oli todella passelipaletti käytössä. Siis omaan käyttööni. Kannattaa ainakin testata! -Sellasta se vaan on- |
Ziggy Bubba 15.10.2005 15:47:32 | |
---|
Suosittelen harkitsemaan ESP/LTD:n m-50 mallia. Tremolo talla tuossa. Suht edullinen hinta ja ainakin omaan käteen sopi mainiosti. Mikit ovat samaa laatua kuin tuossa Jaskassa. Itse vaihdoin tallaan Duncanin Invaderin ja sen jälkeen oli todella passelipaletti käytössä. Siis omaan käyttööni. Kannattaa ainakin testata! Aika halpis vehje tuo LTD M-50. Jos kaverilla on laittaa rahaa kahteen tommoseen, en kyllä suosittelisi. Ruma reverse-lapa vielä (IMO).... Ja löytyykö edes vasurina? www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
J.RA 15.10.2005 16:07:13 | |
---|
löytyykö edes vasurina? Kyllä vain. Eikä se hinta aina ratkaise. Välttämättä. Itselläni juuri tuollainen vasuri oli. Myin jokinaika sitten pois. Kyllä mä ennemmin tuollaisen kun jonku fenku ostaisin jos raskaampaa sillä soittelisin. Mielipideasioitahan nämä, vai mitä? :) -Sellasta se vaan on- |