Aihe: Bändi jota piditte floppina?
1 2 3 4 5 6 7 8
SuomiRokinToivo
15.10.2005 10:41:39

Muistan kun joskus monta vuotta sitten olin Nightwishin keikalla Seinäjoen raviradalla. Tuumasin silloin kaverilleni "Oopperaa ja heviä, tuosta ei tuu ikinä yhtään mitään." samoin Rasmusta pidin yhden levyn bändinä..
Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan
Twist
15.10.2005 11:46:31
En ole ikinä ajatellut näin. Jos on joku uus bändi niin totean sen vain p*skaksi ja jatkan elämää. Mutta en pidä mitään floppina.
Säkkipilli
MrHands
15.10.2005 11:49:30
Molli-Ollin (Jyrkin juontaja) bändi. En muista sitä nimeä. Biisi meni näin: matöfakö matöfakö matöfakö jee... muistaakseni
Suomi maailmankartalle!
Tsugu Way
15.10.2005 11:54:32
Salarakkaiden yksiäänistä duoa pidin täydellisenä floppina, mutta komeastihan nuo näyttivät Ruben & Jonas-showssa eilen illalla ketkuttelevan :)
KTR
15.10.2005 11:59:32
Molli-Ollin (Jyrkin juontaja) bändi. En muista sitä nimeä. Biisi meni näin: matöfakö matöfakö matöfakö jee... muistaakseni

Se oli joku Panic I.C. tai joku semmonen.
Kapane
15.10.2005 12:01:47

Se oli joku Panic I.C. tai joku semmonen.

Jep eli Panic in Community. Mielestäni se oli aika ryönäys se video.

PMMP:tä pidin yhden levyn ihmeenä, kun rusketusraidat tuli.
Deeku
15.10.2005 12:20:33
Salarakkaiden yksiäänistä duoa pidin täydellisenä floppina, mutta komeastihan nuo näyttivät Ruben & Jonas-showssa eilen illalla ketkuttelevan :)

Kyllä se minusta oli eilen ihan floppi. Kamalaa vetkutusta eivätkä osanneet edes palybackina laulaa kohdalleen. Ihan järkyttävä.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Järvihirviö
15.10.2005 12:22:32

Samoin. Kuinka väärässä olinkaan.
Flick
15.10.2005 12:23:59

Näin Machine Menin lämmittelemässä Paul Di'annoa Lutakossa ja olin aivan varma, etteivät enää keikkoja sen jälkeen heitä.
Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :)
gandar
15.10.2005 12:51:14

Vetivät, jos mahdollista, huonommin kuin alkuperäisesittäjä Mascara ja vieläpä playbackina. Ei näin.

Otsikon kysymykseen:
Myönnettäköön, että Rasmuksen suosion suuruus yllätti.
Ceci n'est pas une signature
Teijo K.
15.10.2005 13:18:33

Nylon beat kun sattumalta näin ensimmäisen televisioesiintymisen, Spice Girlsin uskoin kolahtavan karille heti vannapeen jälkeen, TikTakille ennustin yhden levyn mittaista uraa.

Sittemmin lopetin tuollaisen spekuloinnin kokonaan. En ota minkäänlaista kantaa suuntaan tai toiseen. Väärässä kuitenkin 100% varmuudella.
Munsta.
Ukko
15.10.2005 13:29:48

Muistan kun joskus monta vuotta sitten olin Nightwishin keikalla Seinäjoen raviradalla. Tuumasin silloin kaverilleni "Oopperaa ja heviä, tuosta ei tuu ikinä yhtään mitään." .

Nightwishin aikoinaan Soundin demopalstalle lähetetyille biiseille oli tuomiona, marginaalikamaa joka tuskin ketään kiinnostaa. Näin ne ammattilaiset lanseeraa bändejä :)
Kulkunen
15.10.2005 13:55:01
Fintelligensin ensimmäisen vide-oon kun näin joskus televisi-oosta, niin ajattelin että se on vitsi. Ja miten kävi?

Voittamat-oon.
Be my reminder here that I am not alone.
M-Juhana
15.10.2005 13:57:07

Nylon beat kun sattumalta näin ensimmäisen televisioesiintymisen, Spice Girlsin uskoin kolahtavan karille heti vannapeen jälkeen, TikTakille ennustin yhden levyn mittaista uraa.

Sittemmin lopetin tuollaisen spekuloinnin kokonaan. En ota minkäänlaista kantaa suuntaan tai toiseen. Väärässä kuitenkin 100% varmuudella.

Sun kannattais pistää moinen taito rahoiks !
möllykkä -Tetsuo-
aivokuolio
15.10.2005 14:03:44
Tiktakin ekoja videoita kattelin joskus Jyrkistä sillä silmällä että eissssaaa... Mutta hyvinhän nuo porskuttaa. Onneks levy-yhtiö tajusi siirtää bändin pois siitä teinipop-karsinasta.
mustan huoneen testi.
Super-Jari
15.10.2005 14:17:25
Fintelligensin ensimmäisen vide-oon kun näin joskus televisi-oosta, niin ajattelin että se on vitsi. Ja miten kävi?

Voittamat-oon.

Vitsihän se on edelleen.

Hoohohoohooo!!!

Ei vaan suomenkielisen räpin edelläkävijä.
Prome
15.10.2005 14:19:39
Enhän minä toisaalta hiphopista mitään ymmärräkään.

Älä huoli, ei ymmärrä Pikku G:n kuulijakuntakaan.
MrHands
15.10.2005 14:56:32

Älä ikinä - IKINÄ - yliarvioi kansan syviä rivejä.
Suomi maailmankartalle!
Gulo
15.10.2005 15:57:37

Itellä tuli kans mieleen ekana, et mikäs pirun tyttöbändi tämä nyt taas on. "Täähän kuulostaa joltain yläasteen joulujuhlien musalta, et on useampi laulaja ihan vaan siks et pikkutytöt ei uskalla mennä yksin lavalle". Kyllä se biisi kuulostaa musta vieläkin siltä.

Ei se myöhempikään tuotanto ole tosin kauheasti vakuuttanut. Minusta vieläkin ihan yliarvostettu poppoo. :D
I am the bringer of seed, I will bring eternity - I am what this world needs, I am CHAOS BREED!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)