Aihe: The Tubes
1
2541
27.09.2005 00:44:13

Kuunteleeko kukaan täälläpäin? Minulle kolahtavat varsinkin levyt "The Tubes" ja "Remote Control", mutta ylipäätään bändin '70 -luvun tuotanto. Uudemmista en ole kuullut kuin levyt "Completion Backward Principle" missä mentiin jo liikaa AOR:rän puolelle ja "Love Bomb" (sama juttu, ei pelastanut edes Runtin tuotanto:).

Ymmärtääkseni yhtyeen livekeikat olivat aikamoisia teatraalisia spektaakkeleja, mutta videomateriaalia ei taida olla saatavilla, ainakaan virallisia?
pitk
27.09.2005 11:12:06

Kuunteleeko kukaan täälläpäin? Minulle kolahtavat varsinkin levyt "The Tubes" ja "Remote Control", mutta ylipäätään bändin '70 -luvun tuotanto. Uudemmista en ole kuullut kuin levyt "Completion Backward Principle" missä mentiin jo liikaa AOR:rän puolelle ja "Love Bomb" (sama juttu, ei pelastanut edes Runtin tuotanto:).

Ymmärtääkseni yhtyeen livekeikat olivat aikamoisia teatraalisia spektaakkeleja, mutta videomateriaalia ei taida olla saatavilla, ainakaan virallisia?

Näin ainakin "What do you want from live" -tuplan sisäkannen perusteella. Videoista ei tosiaan ole havaintoja.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
willie
27.09.2005 19:22:48
Katos perhana, olin ihan unohtanut tämän. Mulla oli joskus vinyylinä "Young And Rich" ja varsinkin biisiä Don´t Touch Me There kuunneltiin kovasti.. Liekkö nyt kyseessä sama TUBES ?
2541
27.09.2005 19:29:31

Katos perhana, olin ihan unohtanut tämän. Mulla oli joskus vinyylinä "Young And Rich" ja varsinkin biisiä Don´t Touch Me There kuunneltiin kovasti.. Liekkö nyt kyseessä sama TUBES ?

No onko muka muita Tubeseja?:) Hyvä levy tuokin, tykkään kovasti nimibiisistä ja minieepoksesta "Poland Whole/Madam I'm Adam". "Don't Touch Me There" oli vähän pidemmälle viety "Tahdon olla sulle hyvin hellä", enempi myös kieli (tai mikä vaan...) poskessa tehty.
Ossi
15.10.2005 00:46:58 (muokattu 15.10.2005 11:38:33)

Kuunteleeko kukaan täälläpäin?

Kyllä, kiitos :) Olen kuvitellut olevani ihan jotain muuta, mutta taidan kuitenkin olla ihan puhdas poppari. Mulle on kolahtanut "She's a Beauty" ja tää amerikkalaistakin amerikkalaisempi rokkiralli "Piece by Piece." Ja tuohon päälle vielä kaikkien slowarein äiti: "Don't want to wait anymore."

Soittajina studiossa hääri todennäköisesti ihan muuta sakkia kuin Tubelaisia mutta sou fak!
There`s gonna be a change of season. Indian Summer, look around. And it`s gone. Why you wanna save the best for last? We grow up so slowly and grow old so fast -R.Robertson
2541
15.10.2005 14:11:19 (muokattu 15.10.2005 14:11:44)

Ai Outside Inside -aikoina oli käytetty paljon studiosoittajia? Aika outoa, koska ei Tubesin jätkät mitään rähmäkäpäliä olleet, varsinkaan rumpali Prairie Prince (soitteli monien muidenkin artistien levyillä). Taisi olla tuottaja David Fosterin idea sitten?

Minulle nuo 80-luvun Tubesit ei oikein kolahda, jotenkin liian siistiä. 70 -luvun levyissä on tarpeeksi hulluutta.
2541
20.05.2006 16:47:06

stickyfinger
20.05.2006 19:43:10

Sama löytyy multa. Hauska lätty kyllä!
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
2541
03.06.2006 19:33:26

The Tubesin alkuperäinen kosketinsoittaja Vince Welnick kuoli eilen. Vince soitti Tubesien jälkeen Grateful Deadissa, jonka kaikki aikaisemmatkin kosketinsoittajat ovat, ironista kyllä, kuolleet. R.I.P..
sirdickyj
03.06.2006 23:39:36 (muokattu 03.06.2006 23:42:52)
Fee Waybillhän on jotenki sidoksissa Toton ja Lukatherin tekemisiin. Biisejä taitaa olla vääntäny miehelle, ellei peräti Totollekin.

Videomatskua varmaan on jotain, kun telkkaristakin tuli muinoin niitten keikka, missä muuten laulumikkinä oli sellanen muovikala, tai siis se mikki oli siä kalan sisällä. Kai tuo tallenne jostain löytyy varmaan.

Täähän oli jopa snadi hitti, ja meki on vedetty alustavasti tota coverina, tosin unohtu sitte. Pitääki ottaa settiin.

http://www.youtube.com/watch?v=jO8MI9WvS48&search=the%20tubes
Mark 3 on miesten Purple
2541
04.06.2006 02:29:52

Lukather oli Tubes -miesten tekemässä "Talk To Ya Later" biisiä "Completion Backward Principle" albumille ja oli ilmeisesti myös mukana tuon videobiisin sisältämällä "Outside Inside" levylläkin.

Oma innostus loppuu Tubesin kohdalla "Remote Controlliin", myöhemmät alkaa olla liian Ameriikan AOR:rää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)