Demostudio 10.10.2005 15:53:01 | |
---|
|
Jami 11.10.2005 23:08:05 | |
---|
Ykköshittejä tämä on yleensäkkin. Siinä missä mikä tahansa radiossa soiva. Iso ja kallis tuotanto? Norah Jonesin kuuntelun jälkeen mua taas häiritsee tuo ankara kihinä mikä näihin laitetaan. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
Sinap 13.10.2005 11:13:13 | |
---|
Ykköshittejä tämä on yleensäkkin. Siinä missä mikä tahansa radiossa soiva. Iso ja kallis tuotanto? Norah Jonesin kuuntelun jälkeen mua taas häiritsee tuo ankara kihinä mikä näihin laitetaan. Tuotantokustannukset: muutama tyhjä cd, parit batteryt ja kallista bensaa ;) On nimittäin väännetty omassa pikku pajassa. tulinen vai mieto? |
Mika Antero 13.10.2005 11:34:07 | |
---|
Tämä on taas tätä nuorisomusiikkia. Ihan yhtä hyvää kuin moni jo mainetta saanut bändi. Kertosäe lähtee hienosti käyntiin ja meinaa hienosti nousta lentoon, mutta se jotenkin loppuu kesken. Lisää paisuttelua kaipaisin siihen. Aika hyvin on tämmöisen laiskanpuoleisen poppiskappaleen teko bändillä hallussa. Luulisi todellakin radiolle kelpaavan. |
Radiosoittopopiksi tätä voisi luonnehtia. Hyvät soundit, huolella soittettu ja laulettu, kaikenkaikkiaan varsin miellyttävän kuuloista. Hieno yksityiskohta oli introssa ja säkeistöjen taustalla soiva pizzikatomainen kitara, sen sijaan niistä myöhemmin mukaan tulleista synajousista en kyllä kauheasti tykännyt. Kappale soljuu eteenpäin vähän liiankin helponoloisesti, ei oikein tahdo saada mistään kunnolla kiinni, jokunen koukuttava yksityiskohta tai vähän rosoisuutta auttaisi kummasti. Itse biisi, sävellys ja sanoitus, kun kuitenkin on hieno. |
Jami 15.10.2005 18:45:33 | |
---|
Tuotantokustannukset: muutama tyhjä cd, parit batteryt ja kallista bensaa ;) On nimittäin väännetty omassa pikku pajassa. Laitteita ja osaamista tuntuu löytyvän pikku pajaankin. Tosi ammattimaista laatua. Kihinää myöten. hähähäh. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
huapanen 24.10.2005 21:15:26 | |
---|
Toimii kuin junan vessa! Hienoa meininkiä. Hyvä sävellys ja sanoitus. Tuotantokin pelaa. Kertsissä on ameriikan meininkiä. www.mikseri.net/highhypnotic - KUNNON RETUUTUSTA ANJALANKOSKELTA! |
Diablero 24.10.2005 22:00:12 | |
---|
Ei mutta asiallista saundia... Ei taida ihan kuitenkaan perustreenikämppänauhoitus olla kyseessä :D Aika tarkkaan on soundit ruuvailtu. Toimivuus nimenomaan siinä ettei hirveetä kaiku- ym. efektimössöä ole tarvittu "ammattimaisen" meiningin tekoon Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
funkylord 27.10.2005 10:10:34 | |
---|
Hyvä soundi laulajalla. Oisko tällä jotain yhteyttä munavaaran munkkeihin. On hyvin samanlainen ääni, ja samanlaiset aksentit. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |