Napoleon_Blownapart 22.06.2003 01:24:02 | |
---|
Värikeskustelua sivuten, kun suuri osa näyttää pukeutuvan, miksi pukeudut mustaan? Jos vielä kiusataan sen verran että vastaukseksi ei kelpaa 'se on surupuku' ;) On vain hyvin vähäinen määrä ongelmia joihin ei suuri määrä räjähteitä auttaisi. |
k1mm0 22.06.2003 01:28:20 | |
---|
Jos vielä kiusataan sen verran että vastaukseksi ei kelpaa 'se on surupuku' ;) No kelpaakos ko. kappaleen kertosäe? No jaa, tunnen vaan oloni kodikkaaksi siinä. Musta on hieno väri. En tiedä tarkkaa syytä, lienee "heavy-miehen" imago, vaikka en nyt niin järin heavy-mieheksi itseäni laske, koska ei tuota ristiselkään asti ulottuvaa piiskaa ole. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta. |
Fortune 22.06.2003 10:02:04 | |
---|
Helppo yhdistellä, ei tarvitse sohlata väriyhdistelmien kanssa, musta hoikentaa. Lämmin kesällä :) |
Moratoria 22.06.2003 10:08:23 | |
---|
Mä oon hevimies. |
Billsner 22.06.2003 11:27:14 | |
---|
Ei paska näy niin helposti kuin esim. valkoisissa vaatteissa. |
kusve 22.06.2003 13:58:47 | |
---|
Ei paska näy niin helposti kuin esim. valkoisissa vaatteissa. aiwan... :D lisäksi ei oo nii jeesus olo ku on jotain synkempää päällä... ;) ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
Unworthy Knight 22.06.2003 15:00:32 | |
---|
Musta sopii kaikille ja se on aina tyylikäs....Ja jos on mustissa niin se ei tee mun silmissä heti hevaria(itse olen siis)...mutta jotenkin koen sen värin kantajan älykäämmäksi ...tämä todennäköisesti on vain omien kokemuksien kautta syntynyt päätelmä...niin tähän en laske gootti kanoja....enkä selitä miksi "...So croak the king of Grey." |
Vilhelmus 22.06.2003 19:05:12 | |
---|
Sopii moneen tilanteeseen, ollen lähes aina tyylikäs. Samalla mukana vähän hevimeininkiä ja tiettyä "jäyhyyttä" =D Nyjjuhannusta. |
hanuristi 22.06.2003 22:35:30 | |
---|
musta on hyvä perusväri.silti tykkään myös ruskeasta.lilasta.punasesta ja myrkynvihreästä,tai lähinnä "paskanvihreästä" jos ymmärtänette.mutta housut on aina mustat!! this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
jenni.rotten 22.06.2003 23:47:47 | |
---|
lisäksi ei oo nii jeesus olo ku on jotain synkempää päällä... ;) He hee :D Pisti ihan naurattamaan... kuinkakohan moni m.nettiläisistä tuntee olevansa jeesus pitäessään muita kuin mustia vaatteita yllään? :) P.S. Ymmärsin kyllä mitä tarkoitat, mutta olipa sinänsä ajatuksena tosi hauska :) Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jannu 23.06.2003 00:30:34 (muokattu 23.06.2003 15:01:05) | |
---|
Helppo yhdistellä, ei tarvitse sohlata väriyhdistelmien kanssa Okei, menee vähän neiteilyksi, mutta... On olemassa "erilaisia" mustia. Tai siis lähinnä materiaalista, käsittelystä ja pinnasta johtuvia visuaalisia sävyeroja. Ja jotkut näyttävät yhdisteltynä todella paskalta. Ja tietty jotkut mustatkin vaatteet haalistuvat, kuten esim T-paidat. EDIT: Pukeudun mustaan, koska musta imee valoa! |
Pekkatapio 23.06.2003 14:28:45 | |
---|
Sen takia, kun tämä m.net paita sattuu olemaan musta. En muutoin juurikaan käytä mustia vaatteita, mutta tämä yksilö erottuukin edukseen. |
JKantonen 23.06.2003 14:29:50 | |
---|
Koska vaatekaapissa ei ole muunvärisiä vaatteita. Jaa on siellä harmaita sukkia. Mutta ei niihin viitsi pukeutua. Tulee vielä kylmä. |
mustat farkut on kyllä harvemmin tyylikkäät. Jeah!!! |
kusve 24.06.2003 16:09:32 | |
---|
He hee :D Pisti ihan naurattamaan... kuinkakohan moni m.nettiläisistä tuntee olevansa jeesus pitäessään muita kuin mustia vaatteita yllään? :) P.S. Ymmärsin kyllä mitä tarkoitat, mutta olipa sinänsä ajatuksena tosi hauska :) on todella hauska... meillä rumpali tykkää pukeutua valkoseen nii sitte ku on oikeen kirkas auringon paiste nii siinä saa olla ihan tosissaan arskat pääsä että pystyy kattomaan sitä ku sille puhuu... tuosta on alunperin tullu mulle tuo mitä sanoin... on nii jeesus-näky ku jätkä hohtaa ku mikäki enkeli! :D ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
waskikaarme 25.06.2003 00:59:59 | |
---|
Maj Karman Ylppö siteerasi haastattelussaan jotakin äijää tuosta mustiinpukeutumisesta "Pukeudun mustaan, kunnes tummempaa löytyy". Näinhän se on nähtävä "Pukeudun mustaan, kunnes tummempaa löytyy" |
edutheman 25.06.2003 01:30:47 | |
---|
Kaipa mä näytän paremmalta mustassa ku pinkissä,right? -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
18is9 26.06.2003 08:55:43 | |
---|
kuinkakohan moni m.nettiläisistä tuntee olevansa jeesus pitäessään muita kuin mustia vaatteita yllään? Minä ainakin!!! The Empire Never Ended - P.K. Dick |
jarkkkk 26.06.2003 09:38:35 | |
---|
mistä oletat että pukeudun mustaan? minulla on maailman rumimmat kengät |
Aurabasisti 26.06.2003 11:12:45 | |
---|
Mulle musta on väri siinä missä muutkin. En käytä pelkästään mustii vaatteit mut onhan niitäkin jonkun verran. Musta on tyylikäs olkoon muoti sitten mitä vain. Aura - the basisti |