Aihe: Vaatteet ei oo mun aatteet
1 2 3
SGitar
14.10.2005 22:12:27
Mulla on usein t-paita joka liittyy musiikkiin ja sitten on farkut ja tennarit. Kyllä tosta ny ehkä jotain voi päätellä mut en mä tiiä et kuinka paljon :D
Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali
LamaAjanElvis
14.10.2005 22:18:44 (muokattu 14.10.2005 22:23:03)
eipä tuolla ole väliä missä ryysyissä sitä mennään...

edit: siis tykkään pitää kuitenkin omia rokuvehkeitäni, mutta uskallan ihan hyvin ulos verkkareissakin.
Sormet lähtee soundista Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
tähtivaeltaja
16.10.2005 15:41:39
Ja tällaista meikkaavaa mustiinpukeutujaa tupeerattuine hiuksineen ei kukaan ole vielä arvannut henkilöksi joka on mieltynyt Frank Zappaan ja Tom Waitsiin kasarimusiikin ja Jazzin ohella.
Lause luulet sä olevas joku jussi69? huvittaa niin monella eri tavalla ja tasolla. 'oih.. kunpa he vain tietäisivät.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Rumpali Rölli
16.10.2005 20:30:12
olen selkeä kasari ja siinä sivussa hevari
Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi.
Ruoste
16.10.2005 22:20:30 (muokattu 16.10.2005 22:25:45)
Pukeudun jonkunsorttisiin camo housuihin tai farkkuihin kunhan molemmat ovat tarpeeksi löysät ja rennot. Ylläni on havaittu pändien t-paitoja ja huppareita. Musiikkimakuni on melkosen laaja, ääripäät ovat PMMP, Indica, CMX ym. ja Burzum, Horna ym. tummemman sävyiset pändit. niiden väliin sitten mahtuu jazzit proget, HCt, deathit, emot, myös jotkut hiphopit/räpit. eli melkein kaikki. Ärsyttää kun monet kutsuvat minua hevariksi vaatetuksen perusteella.
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)