nobosankari 12.10.2005 18:33:17 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII II Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I |
Ze Kink 12.10.2005 21:00:40 | |
---|
Joku hämärä muistikuva löytyy myös, että Tony Iommilla olisi ollut tekemistä asian kanssa. Hendrixilläpäs. Ainakin luin jostain että faijansa pakotti soittamaan vasurina koska ihaili Hendrixiä. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Jzci 12.10.2005 21:11:21 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII III Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I |
Räbbänä 12.10.2005 21:37:55 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII IIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Hynynen |
Skebaristi 12.10.2005 21:52:10 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII IIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I THV-klubi #38 Pastilli?
Aivan |
willasukka 12.10.2005 22:16:30 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII IIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I |
Gulo 13.10.2005 01:38:49 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII IIIII I Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I I am the bringer of seed, I will bring eternity -
I am what this world needs, I am CHAOS BREED! |
Defrayer 13.10.2005 01:58:25 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII IIIII II Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
Jack D 14.10.2005 14:57:24 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII IIIII II Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: III Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I Jesus did it for the chicks. |
Parantava_Suru 14.10.2005 15:06:05 | |
---|
Alkoi vaan tuossa mietityttää, että kuinkahan suuret markkinat loppujen lopuksi vasurikitaroille on. Itse olen vasenkätinen, mutta kitaraa soitan "oikeakätisten tyylillä". Sinänsä se on hyvä, että valikoimaa kaupassa on huomattavasti enemmän käytettävissä. Toisaalta komppikäteni on selkeästi se heikompi lenkki soittelussani..
Oon muuten huomannu saman homman. Valikoimaa riittää ja perusjututkin oppi suht simppelisti, tekniikan hiominen vaan vaatii enemmän työtä. Komppikäsi se on minullakin se heikompi lenkki, aluksi soittelin ''pinsettiotteella'' , mutta kehitystä alko tapahtua kaikin puolin, kun vaihdoin heiman ''normaalimpaan'' otteeseen. Ei se kyllä vieläkään mikään jazz-ote ole, mutta huu keörs ? Siis, Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset. Ei siinä mitään vikaa oo. Soot vaan niin noloo! Härmästä päivää . |
1by4by9 14.10.2005 15:10:19 | |
---|
Sama juttu kun tuossa ylempänä. Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
ninos 14.10.2005 15:26:44 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII IIIII III Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
Jukka-Pekka #3. |
Guitar Hero 14.10.2005 17:54:25 | |
---|
Osaako kukaa sanoo tarkemmin, mitä etuja/järkee on kitaran kielityksessä kätisyyden vastaisesti a'la Jake Yrjölä (Paksuin kieli alimmaksi). Vai onko koko homman idea vaan "friikkinyanssi: näin ei oo KETÄÄN tehnynnä aikasemmin" Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Vai onko koko homman idea vaan "friikkinyanssi: näin ei oo KETÄÄN tehnynnä aikasemmin" juuri näin. Rock'n'Roll Is Here To Stay! |
Kuha 14.10.2005 18:44:09 | |
---|
Osaako kukaa sanoo tarkemmin, mitä etuja/järkee on kitaran kielityksessä kätisyyden vastaisesti a'la Jake Yrjölä (Paksuin kieli alimmaksi). Vai onko koko homman idea vaan "friikkinyanssi: näin ei oo KETÄÄN tehnynnä aikasemmin" Vasenkätiselle on se selkeä etu, että voi soittaa oikeakätisellä kitaralla; valikoima parempi kuin vasenkätisissä kepeissä. Muistakaa venytellä. |
Mrezzye 14.10.2005 19:51:55 | |
---|
Vai onko koko homman idea vaan "friikkinyanssi: näin ei oo KETÄÄN tehnynnä aikasemmin" Olis pitänyt opetella niin, että kielet on vaikka joka toinen punottu ja joka toinen ei, vaikkapa E-G-A-H-D-E. Ei varppiin kukaan muu olisi yhtä hölmö ;) |
E.Q 14.10.2005 20:47:21 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII II Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: II K100#10 |
Stradlin 14.10.2005 21:12:59 | |
---|
Mikäli Eric Erlandsoniin eli Holen ex-kitaristiin on uskominen. Total Guitarin numerossa 108 kertoi tällä tavalla kysyttäessä lempigrungekitaristiaan: "What do you mean by 'grunge'? I guess I would have to say Kurt... Due to the fact that he was a righ-handed guy that forced himself to learn how to play left-handed guitar." Joku hämärä muistikuva löytyy myös, että Tony Iommilla olisi ollut tekemistä asian kanssa. Mä oon eläny siinä uskossa, että Cobain oli oikeesti vasuri, mutta faija pakotti kirjoittamaan yms. oikealla kädellä, lienee ollut yleistä joskus. Kitaraa se sitten soitteli ihan niinkuin vasureiden kuuluukin. Taisi osata toisinkinpäin jotenkuten soittaa. Ain't It Fun? |
Jucciz 14.10.2005 22:00:37 | |
---|
KETÄÄN Suomessa se on "KUKAAN". |
HungryFD 15.10.2005 00:15:23 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII IIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII IIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: II "And did we tell you the name of the game, boy,
We call it Riding the Gravy Train." |