WM 04.10.2005 15:35:52 | |
---|
Tänään näin jotain exlodereita (kirjotinkohan oikein? korjatkaa toki) coxxilta. myyjä sano et ny myy niitä halvan hinnan ja takia.. sanoi et on hyvä hintaisekseen.. Nii ÖÖöö!
Ja aina ei voi voittaa... |
PoLFus 04.10.2005 15:43:42 | |
---|
Tänään näin jotain exlodereita (kirjotinkohan oikein? korjatkaa toki) coxxilta. Explorer. myyjä sano et ny myy niitä halvan hinnan ja takia.. sanoi et on hyvä hintaisekseen.. Tämänhän päättää kuluttaja itse. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
32788 04.10.2005 16:27:11 | |
---|
Jos tuntuu vaikeasoittoiselta, kannattaa kitara viedä säädettäväksi vaikkapa siihen liikkeeseen, mistä sen ostit. Hyvässä lykyssä säätävät sen ilmaiseksi... Nappaat henkeni mutta sinulle käy samoin
Ammut musketilla mutta lävistän sinut
Kun odotat seuraavaa hyökkäystä
Seiso, et voi perääntyä
Merkkitorvi soi ja taisto alkaa
Tässä ei ole yhtään voittajaa
Savun ja hevosen hengityksen haju sieraimissani |
tapsali 04.10.2005 16:44:01 | |
---|
huonompi puoli vaan et se soittaa jazzia... Onkos sulla jotain jazzia vastaan? Tähänkö mun pitäis keksiä jotain fiksua sanottavaa? En mä keksi mitään, mä olen vaan tyhmä kitaristi! |
enema 04.10.2005 16:58:01 | |
---|
Onkos sulla jotain jazzia vastaan? Epäilen, HITLER tais olla se kuuluisa puolalainen jazzrumpali. Eskimo ninja deathmetal |
DimensioN 10.10.2005 09:07:09 | |
---|
Mulla on Coxxin SG ja totaah.. nojoo.. Te Coxxin omistajat suosittelen avamaan takakannen ja kurkkaamaan sinne sisälle :D Se on aika kalmasen näkönen .. Coxx nyt ei ainakaan virettä pidä kauheenkaan hyvin ja mikit on mitä pskimmat mut kyl tällanen nyt aloittelijalle menee :) Keep On Trucking.. |
WM 10.10.2005 18:50:33 | |
---|
Mulla on Coxxin SG ja totaah.. nojoo.. Te Coxxin omistajat suosittelen avamaan takakannen ja kurkkaamaan sinne sisälle :D Se on aika kalmasen näkönen .. Coxx nyt ei ainakaan virettä pidä kauheenkaan hyvin ja mikit on mitä pskimmat mut kyl tällanen nyt aloittelijalle menee :) Voi ei! mitä siellä on? en oo kattellu ennen.. Nii ÖÖöö!
kitaraontahtoni 13.10.2005 21:51:09 | |
---|
Voi ei! mitä siellä on? en oo kattellu ennen.. Paska käsittely? Love me fender |
kville 13.10.2005 22:03:10 | |
---|
Ylläri, siellä on karkkia, kaljaa, kalaa, raakaa karhunlihaa, meetvurstia ja suklaata. Ja kaikki semmosessa siistissä pussissa. Soittaminen on niin kauan mukavaa, kun luulee osaavansa soittaa. |
WM 14.10.2005 12:51:07 | |
---|
Ylläri, siellä on karkkia, kaljaa, kalaa, raakaa karhunlihaa, meetvurstia ja suklaata. Ja kaikki semmosessa siistissä pussissa. No en nyt niin arvannu.. Mutta soittaako coxxilla kukaan mainittava soittaja? Nii ÖÖöö!
Jimi 14.10.2005 15:44:35 | |
---|
Kyllä, kyllä minä omistan coxx merkkisen SG:n. mikit ostin uudet. myin vanhat kallilla pois huutonetissä. taino "kalliilla" eine nyt niin hirveen kallilla lähteny. olisko ollu joku 30 euroa? en muista. kuitenkin niin. Kaula omassani on aiva **** mutta hiomisella ja nauhan vaihdolla siitäkin tuli ihan hyvä (tätä suosittelen vaan jos joku perheenjäsen osaa tän tehä tjsp muuten tulee kalliiksi) paras SG millä olen soittanut. meinaan. kaveri osti epiphone worn brown sg jotai 450€ ja se on niin kevyt se kitara. body ei paina mittää ja kaula taas painaa = kaulapainoinen. ja tämä minun sg:ni taas ei ole kaulapainoinen tippaakaan. toki siinä epissä on jykevämmän tuntuinen kaula koska se on liima ja omassani pultti mutta silti. tuosta sg:stä maksoin 250€ ihan hintansa väärtti. jo noin 2-3 vuotta soittanu tolla. en tarkalleen muista kuinka kauan. tässä mun tekstissä nyt oli varmaan paljon turhaa mutta eisemittään. I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one... |
simosiili 14.10.2005 15:54:57 (muokattu 14.10.2005 15:55:31) | |
---|
Kyllä, kyllä minä omistan coxx merkkisen SG:n. mikit ostin uudet. myin vanhat kallilla pois huutonetissä. taino "kalliilla" eine nyt niin hirveen kallilla lähteny. olisko ollu joku 30 euroa? en muista. kuitenkin niin. Kaula omassani on aiva **** mutta hiomisella ja nauhan vaihdolla siitäkin tuli ihan hyvä (tätä suosittelen vaan jos joku perheenjäsen osaa tän tehä tjsp muuten tulee kalliiksi) paras SG millä olen soittanut. meinaan. kaveri osti epiphone worn brown sg jotai 450€ ja se on niin kevyt se kitara. body ei paina mittää ja kaula taas painaa = kaulapainoinen. ja tämä minun sg:ni taas ei ole kaulapainoinen tippaakaan. toki siinä epissä on jykevämmän tuntuinen kaula koska se on liima ja omassani pultti mutta silti. tuosta sg:stä maksoin 250€ ihan hintansa väärtti. jo noin 2-3 vuotta soittanu tolla. en tarkalleen muista kuinka kauan. tässä mun tekstissä nyt oli varmaan paljon turhaa mutta eisemittään. en vertaisi omaa keppiäni epiluuriin:) kokeiles gibsonin sg stand. ja kerro sitten erot :) EDIT: no hinta tietysti no mut iha sama, turha soittaa halvoil ;) maraparta |
en vertaisi omaa keppiäni epiluuriin:) kokeiles gibsonin sg stand. ja kerro sitten erot :) EDIT: no hinta tietysti no mut iha sama, turha soittaa halvoil ;) onkos se kaulapainoinen? jos on niin en halua edes kokeilla. I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one... |
Spike 14.10.2005 16:46:05 | |
---|
Ylläri, siellä on karkkia, kaljaa, kalaa, raakaa karhunlihaa, meetvurstia ja suklaata. Ja kaikki semmosessa siistissä pussissa. And now for same price: Survival Kit For A Musician included!!! So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
jarkk0- 15.10.2005 13:49:10 | |
---|
mitäs väliä sillä on että soittaako joku Coxxilla jossei sulla ole jotain itse kitaran mekaniikasta kysymystä tjsp tää foorumi olis aika täynnä jos kaikki tekis tänne aiheita kuten Soitan yamahalla soittaako joku muu? Rock'n Roll |