sirdickyj 11.10.2005 16:35:28 | |
---|
...kitarassa joku Steve Vai, mutta se on sivuseikka. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Typhus 11.10.2005 17:07:04 | |
---|
Witsi ku pääsis kattoon! :/ "Play with your soul, Not only with your hands" |
lxi 11.10.2005 17:31:15 | |
---|
...kitarassa joku Steve Vai, mutta se on sivuseikka. Älä nyt, Vai on huonosti tunnettu mutta lahjakas nuori artisti! Ennustan, että kuulemme hänestä vielä jatkossa paljon. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Öyvind 11.10.2005 23:54:36 (muokattu 11.10.2005 23:54:58) | |
---|
Älä nyt, Vai on huonosti tunnettu mutta lahjakas nuori artisti! Ennustan, että kuulemme hänestä vielä jatkossa paljon. ei jätkästä jonka kitarassa on reikä voi tulla yhtään mitään. |
Typhus 12.10.2005 00:17:12 | |
---|
"Play with your soul, Not only with your hands" |
sirdickyj 12.10.2005 00:37:32 (muokattu 12.10.2005 00:39:06) | |
---|
No ni, kukas oli siellä? Pirkan näin ainakin, toivottavasti muitakin. Kyllä nimittäin Sheehan on aivan päällikkö, ei jättänyt paljon kyseltävää, sen verran miehekkäästi laski menemään. Soundi ei ollut ihan yhtä stydi kuin Mr. Bigissä, mikä saattaa kyllä heikkohermoisen olla vaikea uskoa, sen verran jyrkkä soundi oli nimittäin nytkin. Niin, ja mua syö kovasti, että mulla on niin iso pää, että siihen ei mahtunut sopivan oloisesti se Sheehanin nimikkolippis, jossa luki "More Bass", niitä myytiin siellä. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Pirkka 12.10.2005 01:49:46 | |
---|
HahHaa! Mutta tarttuipa mukaan Billy Sheehan Cosmic Troubadour t-paita! Vittu että se on maailman kovin rokkipasson soittaja! Ei mitään kysyttävää. |
TommiW. 12.10.2005 02:16:30 | |
---|
Uskomatonta. Suorastaan uskomatonta. Sheehan kuninkaili niin raivolla, että oksat pois. Miehen komppaaminen on ehdotonta ykkösluokkaa. Etäisyys mieheen oli semmoin viisi metriä, hyvinhän se jätkä vetää :) Sardinaksen basisti oli myös hävyttömän kova jätkä, ja aiheutti taas pahan luokan presari-GASin. "Nurkassa oli siellä kaks sbassoo mistä oli kaulat poikki ja myyjä selitti mulle et noin käy kun peukuttelee."
-Keny |
Anarkiapurilainen 12.10.2005 10:49:34 | |
---|
Billy Sheehan on skientologisti. |
TommiW. 12.10.2005 12:18:41 | |
---|
Billy Sheehan on skientologi. "Nurkassa oli siellä kaks sbassoo mistä oli kaulat poikki ja myyjä selitti mulle et noin käy kun peukuttelee."
-Keny |
stenel 12.10.2005 12:47:37 | |
---|
Ja kaiken lisäksi konservatiivi. |
pasikaikkonen 12.10.2005 16:46:52 | |
---|
Tzäp ! Kuin myös olin siellä ja tykkäsin :) Vaikka en suoranaisesti tilua kotona kuuntelekkaan niin miesten osaamista täytyy silti ihastella... niin ja erittäin vapautunutta ja rentoa esintymistä. S. Vai:n ilmeet tosin meni korniuden ylimmän asteikon yli mutta ei se mitään ...Hauskaahan se oli. mielipiteitä bassosoundista ??? perhanan hyvä... vaikkei perinteiseltä bassolta kuulostanutkaan. jakaa varmaan mielipiteitä :D TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
ozmo 13.10.2005 15:04:25 | |
---|
Hoo, ihan mahtavaa... :D Kyllä sitä vähän aikaa monttu auki kattoo et täh!! Ei juma, en olisi yllättynyt ton perusteella, jos herra olis yhtäkkiä alkanu kävellä käsillään ja tiluttanu varpaillaan samalla slarpalla soihtujen kans jonglooräten. Kovastihan se soitti, mut ihan homon näkönen tyyppi, ei voi mitään... :P Vittu ne housut! :D "Kaikki basistit ovat tyhmiä juoppoja, ja kaikki pilvenpolttelun harrastajat ali-inhimillisiä narsuja." |
sirdickyj 13.10.2005 16:55:03 | |
---|
Kovastihan se soitti, mut ihan homon näkönen tyyppi, ei voi mitään... :P Vittu ne housut! :D En mä tosta homon näkösyydestä tiedä, mutta kieltämättä joku tyylikonsultti olis ollu koko Sheehanin uran ajan tarpeellinen. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
ozmo 13.10.2005 17:51:49 | |
---|
En mä tosta homon näkösyydestä tiedä, mutta kieltämättä joku tyylikonsultti olis ollu koko Sheehanin uran ajan tarpeellinen. Olihan se ihan homppelis pomppelis... Noei. :) Huvitti vaan sillon ku ne tuli lavalle hopeisine soittimineen ja Vaikin oli siinä ihme mekos, niin ajattelin et voi pyhä helvetti sentään, ton näkösiä äijiäkö sitä pitää seuraavat pari tuntia katella! :D Huh, helvetin hienoa soitantaa. Vitutti vaan ku sen bassosoolon aikana oli niin hirveesti savua sen Vain lasershown jäljiltä siinä lavalla, niin ei nähny kovin hyvin niitä sen sormia. Soittaako kyseinen heppu muuten kahdella vai kolmella sormella? Ei saanu kunnolla selvää, vaikka hyvä näköyhteys lavalle olikin. Itselläkin kun se nimetön heiluu siinä vieres niin, et bändimme kitaristi kysyi muutaman vuoden yhteissoittelun jälkeen et soitanko kahdella vai kolmella. Ihan järkyttävän nopeesti soitteli se Sheehan siinä loppu vaiheilla kun soittivat vuorotellen niitä nopeita rytmejä kitaristien kans. Ja jotkut vielä kyselee, et pitääkö alkaa soittaa plektralla jos haluu kiskoo nopeesti... :) "Kaikki basistit ovat tyhmiä juoppoja, ja kaikki pilvenpolttelun harrastajat ali-inhimillisiä narsuja." |
Dacatch 13.10.2005 19:03:14 | |
---|
Olihan se ihan homppelis pomppelis... Noei. :) Huvitti vaan sillon ku ne tuli lavalle hopeisine soittimineen ja Vaikin oli siinä ihme mekos, niin ajattelin et voi pyhä helvetti sentään, ton näkösiä äijiäkö sitä pitää seuraavat pari tuntia katella! :D Huh, helvetin hienoa soitantaa. Vitutti vaan ku sen bassosoolon aikana oli niin hirveesti savua sen Vain lasershown jäljiltä siinä lavalla, niin ei nähny kovin hyvin niitä sen sormia. Soittaako kyseinen heppu muuten kahdella vai kolmella sormella? Ei saanu kunnolla selvää, vaikka hyvä näköyhteys lavalle olikin. Itselläkin kun se nimetön heiluu siinä vieres niin, et bändimme kitaristi kysyi muutaman vuoden yhteissoittelun jälkeen et soitanko kahdella vai kolmella. Ihan järkyttävän nopeesti soitteli se Sheehan siinä loppu vaiheilla kun soittivat vuorotellen niitä nopeita rytmejä kitaristien kans. Ja jotkut vielä kyselee, et pitääkö alkaa soittaa plektralla jos haluu kiskoo nopeesti... :) Se soittaa neljällä... :). No, ei välttämättä, ymmärtääkseni yleensä kolmella? Mutta Billyn neljän sormen tapping on kyllä elävä legenda. Pääsis jo kotia... |
Juu, sheehan kiskoo kolmella sormella aika jännällä tekniikalla, se kun käyttää soittaessaan vain sormiensa kahta viimeistä niveltä. Soittaessaan neljäsosia käyttää järjestystä nimetön-keskisormi-etusormi-nimetön, keskisormi-etusormi-nimetön.etusorme jne. "Nurkassa oli siellä kaks sbassoo mistä oli kaulat poikki ja myyjä selitti mulle et noin käy kun peukuttelee."
-Keny |