Mr_Brightside 13.10.2005 23:44:44 | |
---|
Täytyypä sanoa että nyt kun HIM on vähän isompi bändi maailman mittakaavassa, niin olisin odottanut kotisivuilta "hieman" enemmän. Nimittäin kotisivu oli aggressioita nostava painajainen, joihin en uskonut enää törmääväni. Navigointi tapahtuu summamutikassa, värimaailma on sellainen ettei mistään saa selvää (etenkään siitä mistä sen pakollisen soittobiisin saa pois päältä), puolet sivun "sisällöstä" ei toimi, ja kaiken lisäksi tästä ei voi lähettää palautetta kenellekään - EI NÄIN POJAT, EI TODELLAKAAN NÄIN!! |
Juhani 13.10.2005 23:47:40 | |
---|
Tuskin HIM:in pojat sivuja on kuitenkaan ollut tekemässä. Sama levyn teemaahan tuossa haetaan. Itse kävin sivut läpi eikä tullut ongelmia vastaan. Fanisivut on yleensäkin aina informatiivisempia ja parempia kuin nämä viralliset sivut isommilla orkestereilla. |
-Zappa- 13.10.2005 23:50:33 | |
---|
Juu kävin sivuilla ja ei voi muuta sanoa kun, että voi v.... teksteistä ei saanut mitään selvää! yritä nyt siinä päästä oikealle "osastolle"! nyt vähän skarppia himin pojat!!!:) |
Mr_Brightside 13.10.2005 23:54:44 | |
---|
Tuskin HIM:in pojat sivuja on kuitenkaan ollut tekemässä. Sama levyn teemaahan tuossa haetaan. Itse kävin sivut läpi eikä tullut ongelmia vastaan. Fanisivut on yleensäkin aina informatiivisempia ja parempia kuin nämä viralliset sivut isommilla orkestereilla. Ai hitto, mä kun luulin että HIM:in jätkät tekee kaikki jutut alusta lähtien itse... Voiko siis olla näin että ne on palkannut jonkun tekemään ne sivut?!? No niin, tarkoitin siis, että eiköhän pojat ole kuitenkin tsekannut lopputuloksen, tai jos ei niin pitäisi. Virallisilta sivuiltakin odotan palauteosiota jota en tuolta löytänyt, sekä jotain muutakin infoa kuin tulevista keikoista. Ja tuo "sivunavigoinnin kiteytynyt ihme" pitäisi kieltää laissa... |
aivokuolio 14.10.2005 00:23:51 | |
---|
Piti tästäkin sitten uusi thread aloittaa... Noh, vasemman laidan Nav-nappia painamalla homma helpottuu huomattavasti. mustan huoneen testi. |
Mr_Brightside 14.10.2005 00:31:04 | |
---|
Piti tästäkin sitten uusi thread aloittaa... Noh, vasemman laidan Nav-nappia painamalla homma helpottuu huomattavasti. Kiitos, siitä sai jo vähän enemmän asiaa valaisevat hieroglyfit tilalle... Eipä tämä silti mitään nettisivun suunnittelun aatelia edusta... Ei sivulla tiensä eteenpäin löytämisen pitäisi vaatia mitään erityisen napin painallusta... Jotkut meistä on tavallisia ihmisiä jotka eivät kiinnitä tuollaisiin seikkoihin huomiota. |
Juuleppi 14.10.2005 00:37:36 | |
---|
Tsekkasin vähä noit sivuja. Yllättävintä oli kyl ku tos sivulla soi taustalla kokonaisia piisejä. Mitä mä oon muitten bändien sivuja tsekkaillu niin yleensä on soinu vaan piisi clippejä jos yleensä on ees soinu mitää. Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |
Mr_Brightside 14.10.2005 00:47:40 | |
---|
Tsekkasin vähä noit sivuja. Yllättävintä oli kyl ku tos sivulla soi taustalla kokonaisia piisejä. Mitä mä oon muitten bändien sivuja tsekkaillu niin yleensä on soinu vaan piisi clippejä jos yleensä on ees soinu mitää. Kyllä ainakin niiden bändien sivuilla mitä mä olen seurannut soivat kokonaiset biisit. En oikein näe ideaa tossa clippien soittamisessa... |
McNulty 14.10.2005 01:03:28 (muokattu 14.10.2005 09:26:03) | |
---|
Komppaan ja p(l)ussaan *hymyilevä pärstä* Mielestäni nuo HIMin sivut kertovat jälleen kerran karua kieltä tavasta jolla kotimaisia artisteja/bändejä markkinoidaan. Eli HUONOSTI! "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Juhani 14.10.2005 09:24:54 | |
---|
Kiitos, siitä sai jo vähän enemmän asiaa valaisevat hieroglyfit tilalle... Eipä tämä silti mitään nettisivun suunnittelun aatelia edusta... Ei sivulla tiensä eteenpäin löytämisen pitäisi vaatia mitään erityisen napin painallusta... Jotkut meistä on tavallisia ihmisiä jotka eivät kiinnitä tuollaisiin seikkoihin huomiota. Eihän tuo käyttöliittymä ole haastavuudessaan mitään verrattuna tulevaan Muusikoiden.net 3.2:seen. Siinä meinaan lennetään hiiriohjauksella paikasta toiseen yms. Flash:illä tehty sekin kokonaan. http://evoluutio.net/mnet32/ Alkaa mennä aika off-topic keskusteluksi. :) |
aivokuolio 14.10.2005 10:26:01 | |
---|
Komppaan ja p(l)ussaan *hymyilevä pärstä* Mielestäni nuo HIMin sivut kertovat jälleen kerran karua kieltä tavasta jolla kotimaisia artisteja/bändejä markkinoidaan. Eli HUONOSTI! No katseet sinne ulkomaiden konttoreiden suuntaan sitten. HIM:n markkikoneistosta yli 95% sijaitsee siellä. mustan huoneen testi. |
stickyfinger 14.10.2005 10:41:52 | |
---|
Komppaan ja p(l)ussaan *hymyilevä pärstä* Mielestäni nuo HIMin sivut kertovat jälleen kerran karua kieltä tavasta jolla kotimaisia artisteja/bändejä markkinoidaan. Eli HUONOSTI! Joo, kyllä meikäläinen on sitä mieltä että noin amatöörimaisella meiningillä tuosta bändistäkään ei tule koskaan yhtään mitään. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Juhani 14.10.2005 14:03:11 | |
---|
Joo, kyllä meikäläinen on sitä mieltä että noin amatöörimaisella meiningillä tuosta bändistäkään ei tule koskaan yhtään mitään. Ei tule koskaan yhtään mitään? Mitä kaikkea bändin pitää oikein vielä saavuttaa? Levyjä on myyty miljoonia, keikat loppuunmyyty, luksusasunnot, tapaavat omia esikuviaan (esim Valo Ozzyn) jne. Paremmat nettisivut? Unelmaahaan noi jo elää. Ei tuota kotisivun tehneen mainostoimiston tms. työtä voi mitenkään rinnastaa itse bändin vuosien raakaan työhön maailmaa kiertäessä. Se merkitsee eniten, kaikki muu on vain skeidaa itse oleellisen asian ympärillä. Siinä työssä jota HIM:IN jätkät on menestyksensä eteen tehnyt on amatöörimäisyys kaukana. Ihaillen seuraan, mitä HIM saavuttaa seuraavaksi. |
Zammy 14.10.2005 14:32:03 | |
---|
Huumori ja ironia on kyllä netissä vaikea laji. Susikoira Roi Orbison |
Tyylikkäät ja toimivat sivut. En ymmärrä. emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
aivokuolio 14.10.2005 14:54:43 | |
---|
Ei tule koskaan yhtään mitään? Mitä kaikkea bändin pitää oikein vielä saavuttaa? Levyjä on myyty miljoonia, keikat loppuunmyyty, luksusasunnot, tapaavat omia esikuviaan (esim Valo Ozzyn) jne. Paremmat nettisivut? Unelmaahaan noi jo elää Sarkasmitutka päälle... mustan huoneen testi. |
Juhani 14.10.2005 18:59:42 | |
---|
Huumori ja ironia on kyllä netissä vaikea laji. Mahdoton. Koskaan ei tiedä onko kirjoittaja täysi idiootti vai heittääkö läppää. |
carlos 14.10.2005 19:07:09 | |
---|
Mahdoton. Koskaan ei tiedä onko kirjoittaja täysi idiootti vai heittääkö läppää. Jep. Varmuudeksi joka tapauksessa jäähylle? :) makelele on kuningas |
Juhani 14.10.2005 19:12:05 | |
---|
Jep. Varmuudeksi joka tapauksessa jäähylle? :) Ei tietenkään. :) |
foetor ex ore 14.10.2005 20:34:18 (muokattu 14.10.2005 20:34:39) | |
---|
Joo, kyllä meikäläinen on sitä mieltä että noin amatöörimaisella meiningillä tuosta bändistäkään ei tule koskaan yhtään mitään. Eihän suomalaisista ikinä... Him romahti USA:n albumilistalla. Olihan se arvattavissa... Kyllä on V. Valo joukkueineen taas kusettanut suomi poikaa ja isänmaan ystävää. Vienti toivo, PYH! |