Aihe: Peavey Bandit 112 vai Marshall Valvestate 8080?
1
zahmbba
23.06.2003 16:43:01
Olen uutta vahvistinta hankkimassa, ja tuossa on todennäköisimmät vaihtoehdot. Tarkoituksena on soittaa enimmäkseen raskaampaa musiikkia, elikkäs heviä. Molemmat ovat kotona koesoitossa, ja nyt olen itse kallistumassa tuon Peaveyn suuntaan. Helevatan hyvät säröt sain siihen aikaiseksi. Mutta onko kyseisistä vahvistimista kokemuksia? Valvestateista olen lukenut aika paljon kritiikkiä, lähinnä siitä ettei ne oikein tykkäisi kestää ehjänä. Onko Banditeista minkälaisia kokemuksia? Ja yleensäkin mielipiteitä asiasta, kumpaan itse kallistuisitte? Valvestatesta pyydetään 425 erkkiä ja Banditista 495. Valvestate on käytetty, Bandiitti uusi peli.

-Samuli
Antti1
23.06.2003 17:50:10
Tuo Valvestaten hinta on ainakin ihan liian iso. Itse maksaisin ihan maksimissaan 300€.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
P. Koistinen
23.06.2003 22:43:17
Itelläni on bandit 112, ollut päälle vuoden. Tosi kestävä on ollut, kestänyt roudauksissa ongelmitta, ja toiminut on moitteettomasti. Bandit 112:seni on 2.versio, mikä todennäköisesti itelläsikin on testissä, kun se kerran uusi on, ykkösversiota ei taideta enää valmistaa eikä sitä varmaankaan uutena mistään saa enää.
Onhan tuo saundienkin puolesta hyvä perussaha hevijyystöön.

http://www.peavey.com/products/shop … ;wc=1A1B214&fam=TT&tcode=4#

-Tuossa linkki bandit112 2.versioon.

Sori mainostaminen, mutta on pakko mainita, että olen uusien laitehankintojen takia myymässä tuota bandiittiani, että ota yhteyttä sähköpostitse(ismo.pentikainen@suomi24.fi) jos kiinnostaa, laite on ihan ehjä ja hyvin palvellut kuten jo sanoin, ja myyn vain koska olen hankkimassa räkkikalustoa. 300 eemelillä irtoaisi.
Kunnia kasvaa mutta maine menee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)