uruttaja 14.10.2005 10:29:27 (muokattu 14.10.2005 10:30:34) | |
---|
otanko ite. Talu tuli että napsahti, ja yhdellä ruudulla. Nyt ovat taivaankappaleet äärimäisen hyvässä asennossa humppapaavolle. Tästä täytyy tulla extreme-päivä. |
Sertzo S 14.10.2005 10:30:30 (muokattu 14.10.2005 10:31:33) | |
---|
Otit! |
uruttaja 14.10.2005 10:30:57 | |
---|
Otatko itse? Otan, monta ja usein. |
Sertzo S 14.10.2005 10:32:57 | |
---|
Otan, monta ja usein. Itse yritän välttää, vaikka kuinka tekis mieli. |
uruttaja 14.10.2005 10:34:03 | |
---|
Itse yritän välttää, vaikka kuinka tekis mieli. Mun kiintiö ei ole vielä niin täys. |
omarklah 14.10.2005 11:09:31 | |
---|
Melodiaa odotellaan. :) Tässä sitten humppaa korvillekin. Olen räplännyt tämän kiippareilla ja koska en todellakaan ole kosketinsoittaja, jälki on paikoitellen sen mukaista. Pari kohtaa on korjaamatta - eli säkeistön lopun melodia ei mee yksiin sanoituksen kanssa - kukin mieltäköön tuon kohdan oikein mielessään. Välike voisi myös olla puolet lyhyempi, enkä osannut soittaa mieleistäni rumpukomppia siihen "bassosoolon" alle... Selityksiä... No kuiteskii - tää on nyt miditiedosto eli kuullostaa ainakin mun työkoneella eriasteiselta piipitykseltä, mutta pääsee siitä nyt jyvälle, mitä ajan takaa. Midigurut voi sitten kahtoa omilla laitteillaan soundit ja muut kohalleen. Ja A-mollista lähdetään - tietty :o) http://www.angliaorkesteri.com/3_varttia_humppaa.mid Tässä nyt sitten oli tää mun panokseni kotimaisen tanssimusiikin osastolle - lisää tuskin tulee koskaan - mutta hauskaa tuon tekeminen oli :o) Tää sit sanois tälleen... |
Sertzo S 14.10.2005 11:25:16 (muokattu 14.10.2005 11:26:07) | |
---|
http://www.angliaorkesteri.com/3_varttia_humppaa.mid Tässä nyt sitten oli tää mun panokseni kotimaisen tanssimusiikin osastolle - lisää tuskin tulee koskaan - mutta hauskaa tuon tekeminen oli :o) Älä luovuta, jokainen tuon homman on joskus aloittanut ja lähtenyt ns. puunjuurelta liikkeelle, siksi jatkumoa kehiin vaan! ;) |
Älä luovuta, jokainen tuon homman on joskus aloittanut ja lähtenyt ns. puunjuurelta liikkeelle, siksi jatkumoa kehiin vaan! ;) Kyllähän minä biisejä teen, mutta ne menee eri "genreen" - eli pääasiassa rock/blues biisejä ja balladeja on syntynyt ja syntyy edelleenkin - tää humppa oli vaan tällainen uskalias harkitsematon "syrjähyppy" :o) Tää sit sanois tälleen... |
Sertzo S 14.10.2005 11:37:02 | |
---|
Kyllähän minä biisejä teen, mutta ne menee eri "genreen" - eli pääasiassa rock/blues biisejä ja balladeja on syntynyt ja syntyy edelleenkin - tää humppa oli vaan tällainen uskalias harkitsematon "syrjähyppy" :o) Gaiggi genret gehiin guitenkin. ;) |
R.Syke 14.10.2005 11:37:33 | |
---|
Juh. Sieltähän tarttui korvaan usempikin tuttu teema :) - humpassa on katto korkealla ja seinä leveällä :D |
omarklah 14.10.2005 12:02:25 | |
---|
Juh. Sieltähän tarttui korvaan usempikin tuttu teema :) - humpassa on katto korkealla ja seinä leveällä :D Ekologisesti ajattelevana basistina kannatan kierrätystä :o) Tää sit sanois tälleen... |
KoskPaavo 14.10.2005 12:59:04 | |
---|
Juh. Sieltähän tarttui korvaan usempikin tuttu teema :) - humpassa on katto korkealla ja seinä leveällä :D "Neekeriäiteen kumipanaanista" oli kolme tahtia suoraan varastettu prkl, ei vaineskaan , ihan hittiaineitahan tuossa oli.Plussaa Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Guido 14.10.2005 14:51:05 | |
---|
Ekologisesti ajattelevana basistina kannatan kierrätystä :o) Kierrätys vähentää paskan määrää, eikös se niin mennyt... Muste 05 |
R.Syke 14.10.2005 15:46:02 | |
---|
Ekologisesti ajattelevana basistina kannatan kierratysta :o) 'Kierrata, pyorita pellavapaata' olkoon tunnuksemme! Tasta kun lahdemme pohjoiseen niin jaljelle jaa vain poltettuja kylia ja itkevia isia!1!! Uhg. Klunks. |
Sertzo S 14.10.2005 15:49:12 | |
---|
'Kierrata, pyorita pellavapaata' olkoon tunnuksemme! Tasta kun lahdemme pohjoiseen niin jaljelle jaa vain poltettuja kylia ja itkevia isia!1!! Uhg. Klunks. Hurjia ootte! |
R.Syke 14.10.2005 15:58:44 | |
---|
Hurjia ootte! Hurria emma ole, Norjiksi emma halua tulla - olkaamma siis Hurjia. |
manjaana 14.10.2005 16:47:19 | |
---|
Siitä vaan - lisää säkeistöjä - voidaan vetää samaa humppaa koko miitin ajan :o) Perskules, kun oikein hyvälle tuulelle tuli mamma täällä, hianot sanat oot vääntäny ;o)) Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
baron 15.10.2005 02:17:10 | |
---|
Mistähän sais piisin soinnut?? The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
isojussi 15.10.2005 10:12:24 | |
---|
Mistähän sais piisin soinnut?? Jos toi on kerran midifile, niin imase se nuotinnusohjelmaan ja lue soinnut auki. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 15.10.2005 10:50:46 | |
---|
Tässä sitten humppaa korvillekin. Olen räplännyt tämän kiippareilla ja koska en todellakaan ole kosketinsoittaja, jälki on paikoitellen sen mukaista. Pari kohtaa on korjaamatta - eli säkeistön lopun melodia ei mee yksiin sanoituksen kanssa - kukin mieltäköön tuon kohdan oikein mielessään. Välike voisi myös olla puolet lyhyempi, enkä osannut soittaa mieleistäni rumpukomppia siihen "bassosoolon" alle... Selityksiä... No kuiteskii - tää on nyt miditiedosto eli kuullostaa ainakin mun työkoneella eriasteiselta piipitykseltä, mutta pääsee siitä nyt jyvälle, mitä ajan takaa. Midigurut voi sitten kahtoa omilla laitteillaan soundit ja muut kohalleen. Ja A-mollista lähdetään - tietty :o) http://www.angliaorkesteri.com/3_varttia_humppaa.mid Tässä nyt sitten oli tää mun panokseni kotimaisen tanssimusiikin osastolle - lisää tuskin tulee koskaan - mutta hauskaa tuon tekeminen oli :o) Kuuntelin. Kyllä tuosta sovittamalla jalostamalla saa oivan humppakipaleen. Jatkahan Omarklah vain omaa luomistyötäsi sävellys ja sanoitusrintamalla edelleenkin. :) |