Aihe: PMMP - Kovemmat kädet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Niti
04.10.2005 16:13:34
Onhan tämä uudempi tuotanto moniamonia kertoja parempaa kuin esim. karmiva Rusketusraidat. Levyltä löytyy pari ihan kelpo kipaletta, mutta en silti menisi sitä ostamaan. Oo siellä jossain mun on vaan yksinkertaisesti todella huono. Niin minun mielestäni siis.
Mi mind egy sárga tengeralattjáróban elünk!
Juzzu
05.10.2005 08:10:58 (muokattu 05.10.2005 08:14:55)
Musiikista tulee mieleen, että tässä nyt yksi movetron yrittää olla vähän cmxää.

http://www.julmahuvi.net/ml6.jpg ??!?!?!
(tuollainen kuva tuli kun hain kuuklessa movetronia kuvahaulla, hehe.. Julmahuveja pitäiskin taas nähdä!)

Movetron on paskaa, CMX tekotaiteellista paskaa, mutta jos niiden yhteysen rakkauden tuloksesta syntyy PMMP:n kaltaista musaa, niin prkl, ny pitää saada se Yrjänä tekemään rakkauden tekoja Jane-pändin kanssa, ehkä jopa Risto Asikaisen kanssa!
Velli
05.10.2005 08:18:42
Muutamasta PMMP:n biisin melodiasta tulee mieleen lastenlaulut. Sanoitukset tehdään sitten vain hieman aikuisempaan makuun ja avot: Aikuisille suunnattuja lastenlauluja.
Juzzu
05.10.2005 08:29:56
Muutamasta PMMP:n biisin melodiasta tulee mieleen lastenlaulut. Sanoitukset tehdään sitten vain hieman aikuisempaan makuun ja avot: Aikuisille suunnattuja lastenlauluja.

Melodioissa on melko paljon isoja intervalleja, vähän samaa menoa kuin Ultra Bran melodia-kuluissa mielestäni. Mä tykkään tuollaisista, tosin samalla ne myös varmaan määrittelee ja värittää koko musiikin kuvaa aika paljon.

Roch-uskottaviahan isot intervallit eivät ole.
Rattata
05.10.2005 09:19:46
Ja se on vähän muuten helevetin taidokas suoritus.

Tämä on kyllä totta. Ei ole mikään helppo homma, kun on "yhden hitin ihme" -leima otsassa ja vieläpä niin rasittavasta biisistä kuin Rusketusraidat.

Vielä kun lisätään tähän, että ovat "tuttuja Popstars-ohjelmasta", niin ei voi kun kiittää ja kumartaa.

Mä kuulin vasta todella myöhään että ovat olleet mukana Popstarsissa. Ja jotenkin mulla on semmonen fiilis, että PMMP:n ei ole tarvinnut pahemmin kärsiä tuosta että olivat Popstarsissa mukana.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
saturnzreturn
11.10.2005 09:54:17
Viimeinkin sain tämän lätyn itselleni. Lukematta mitään mitä tästä levystä on kirjoitettu ilmestymisen jälkeen (itse kirjoitin ketjuun viimeksi 19.4.), sanon että mielestäni kyseessä on ainakin toistaiseksi vuoden haikein levy, unohtamatta tietenkin että levy on täynnä mielettömän hyviä biisejä. Joka ikisessä biisissä on tosi haikeet tunnelmat.

Soundit ihmetyttää vieläkin; rummut hirveetä autotallimössöö, kitarat hirveetä autotallimössöö, laulut pirun heleät ja pinnassa. noh, uutta ainakin.

mutta hyvä levy.
my wallet's fat and so is my head
Notefix
13.10.2005 19:38:14 (muokattu 13.10.2005 19:41:14)

Tulipa kuunneltua toi ja täällä diggaillaan kyllä! Noilla on joku ihan oma juttu ja oma soundi. Varsinkin "päiväkoti" ja "on siellä jossain" ovat jotenkin mahtavia...sellasta kummaa haikeutta...ja matkalaulu on veikeä. Hieno soundimaailma levyllä myös.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
aivokuolio
13.10.2005 22:30:43
Oikeasti, tulee ihan sama fiilis tätä lukiessa kuin tuota SOADin Mezmerizea käsittelevässä threadissa. Mikäköhän bändi on seuraava kova juttu muusikoiden.netissä?
mustan huoneen testi.
Jani The Rock
13.10.2005 22:48:56

Mikäköhän bändi on seuraava kova juttu muusikoiden.netissä?

Hmm. Oiskohan semmonen missä on vähintään kaksi nuoren- ja hoikanpuoleista eukkoa?
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Rattata
14.10.2005 07:17:11
Oikeasti, tulee ihan sama fiilis tätä lukiessa kuin tuota SOADin Mezmerizea käsittelevässä threadissa. Mikäköhän bändi on seuraava kova juttu muusikoiden.netissä?

Miksi annat häiritä? Jos joku yhtye/levy saa täällä suurempaa suosiota niin kyllä siihen yleensä on ihan hyvä syy. Antaa porukan diggailla, ei se ole keneltäkään pois.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Rattata
14.10.2005 10:29:08
Missäs minä nyt tuossa mainitsin että se minua häiritsisi? Jännä sykli vaan.

Ok, ei sitten mitään. Mutta semmosen käsityksen sain ainakin tuolla SOAD-ketjussa että häiritsee.
voltasparta
17.10.2005 11:25:18
mul luuppaa toi oo siellä jossain mun oon kuunnellu sen joku 30 kertaa peräjälkeen :E
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
meitu
14.06.2006 08:57:28

Vanha ketju, mutta pakko ilmoittaa täällä että Kovemmat kädet on loistava levy. Ette kuitenkaan tienneet sitä vielä.
Ne jotka soittaa ne tietää
porcupine
14.06.2006 09:54:02
Vanha ketju, mutta pakko ilmoittaa täällä että
minäkin hommasin tuon levyn Anttilasta seiskapuolella ja tässä havaintojani:
- erittäin hyvä levy
- joskin kaksijakoinen: matoihin asti dimangia, sen jälkeen laimenee
- itse levy paremman kuuloinen kuin kumipainoksen lisäbiisit kumi+pikku, jotka tuhnua
- orig. Pikkuveli ylittämätön

+ livenä Paula mahtavata - julmetusti karismaa ja homma hallussa, Mira haahuilee
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
aivokuolio
14.06.2006 11:26:28
Vanha ketju, mutta pakko ilmoittaa täällä että Kovemmat kädet on loistava levy. Ette kuitenkaan tienneet sitä vielä.

No on kyllä. Tuli tuossa männä vkl nähtyä bändi pitkästä aikaa livenä ja kyllähän se toimi kuin pieni eläin. Ja samantien molemmat pitkäsoitot palasivat tehosoittoon meikäläisen soittimeen. Ja onhan se Kumivirsi nyt paras kesähitti about koskaan.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Exhausted
14.06.2006 12:09:39 (muokattu 14.06.2006 12:10:00)

Viikonloppuna kun porukan naispuoleiset jäsenet soitti tätä levyä mökillä niin tuli huomattua että tunsin ulkoa yli puolet levyn biiseistä, joista vielä diggasin. Livenä toimii kyllä jopa paremmin.
Basismi
14.06.2006 12:20:36
Levyä en ole kuullut, mutta se ylexpop konsertti oli kyllä melkoinen pettymys tämän hehkutuksen jälkeen. Ei sitä jaksanut kuunnella.
Viistous helpottaa soittamista!
hanhjelm
14.06.2006 14:38:18
Levyä en ole kuullut, mutta se ylexpop konsertti oli kyllä melkoinen pettymys tämän hehkutuksen jälkeen. Ei sitä jaksanut kuunnella.

Mä luulin kanssa et oisin enemmän tästä tykkäilly. Levy ei ollukkaan yhtään niin hyvä kun toivoin.
Uncle Tupelo
14.06.2006 14:54:16
En tiedä onko tästä jo ollu juttua, mutta kuulostaako kenenkään muun mielestä toi kumivirsi Orchestral Manoeuvres In The Dark:n Enola gayltä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)