mhaarala 14.10.2005 01:30:17 | |
---|
Se on niin mukava kun näille haukkumisille tulee aina niin hyviä perusteita. Muutenkin tässä ketjussa on vaan jauhettu jotain epämääräistä paskaa, eikä kerrottu että miksi tuo kitara on perseestä (ei taida löytyä oikein perusteluja siihen). Ihan peruskepiltä tuo omasta mielestäni vaikutti. Ok, jos haluat tarkemmat perustelut niin... - Viritinkoneisto jokseenkin heikkolaatuinen, ei tule pitämään virettä pidemmän päälle jos repii vähän enemmän. Floikka-malleissa kielilukot kompensoivat puutetta jonkin verran... - Mikit ovat aika kehnot, mitä nyt voi odottaa tämän hintaluokan soittimelta... niiden kanssa nyt kuitenkin varmaan pärjäisi... - Soitettavuus oli mielestäni aika tönkkö ja kelju, jos tarkoitus on soitella kitaralla vähän pidempään, niin tällaiseen ei yksinkertaisesti kannata laittaa rahojaan - Se ei soi, vähän sama ongelma kuin oli edellisessä omassa Jacksonissani (PS2). Ei häiritse alkuun mutta pidemmän päälle se ihan oikeasti ärsyttää... - Mielestäni se on suurinpiirtein saman tasoinen, tai ehkä vähän parempi kuin joku Harley Benton, joten mitä mieltä on laittaa rahojaan kiinni sellaiseen, kun hiukan säästämällä olisi mahdollista saada käytettynä ihan oikeasti hyvä kitara mikä varmasti kestäisi vähän pidemmällekin eikä häpeä laatunsa puolesta kalliimpien rinnalla ollenkaan? Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
McNulty 14.10.2005 01:36:28 (muokattu 14.10.2005 01:37:25) | |
---|
minun mielestäni tässä on paras perustelu ja aionkin käyttää sitä jatkossa useasti: "Jos se olisi hyvä, sillä soittais kaikki!" PS. jos halpikset ovat hyviä skeboja, miksi niistä tulee luopua jossain vaiheessa ja vaihtaa kalliimpaan/parempaan? "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Spike 14.10.2005 08:17:16 | |
---|
PS. jos halpikset ovat hyviä skeboja, miksi niistä tulee luopua jossain vaiheessa ja vaihtaa kalliimpaan/parempaan? Jotta pääsee Mnetin sisäpiiriin ja kasvattamaan egoaan XD So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
PS. jos halpikset ovat hyviä skeboja, miksi niistä tulee luopua jossain vaiheessa ja vaihtaa kalliimpaan/parempaan? Kolme kirjainta: GAS. Mä ainakin pärjäisin hyvin tuolla 800mk maksaneella yamahalla, joka on siis ensimmäinen kitarani. Nyt on alkanut jo ketuttaa kun menin tuon fenderin ostamaan, kun olisi pitänyt sijoittaa rahat uusiin rumpuihin, niillä kun tulee soitettuakin enemmän. Hyvä kitarahan tuo on, ja kaunis, mutta tarpeeton... "I have a cunning plan" -Baldrick |
Sir Härö 14.10.2005 13:39:10 | |
---|
Kolme kirjainta: GAS. Mä ainakin pärjäisin hyvin tuolla 800mk maksaneella yamahalla, joka on siis ensimmäinen kitarani. Nyt on alkanut jo ketuttaa kun menin tuon fenderin ostamaan, kun olisi pitänyt sijoittaa rahat uusiin rumpuihin, niillä kun tulee soitettuakin enemmän. Hyvä kitarahan tuo on, ja kaunis, mutta tarpeeton... Mä voin tulla hakemaan sen. Lupaan että se ei enää ikinä tuota sulle päänvaivaa. ...ja koko homma kirvelee yhtä paljon kuin reissu Tallinnaan. |
Niq 14.10.2005 20:04:54 | |
---|
Mä voin tulla hakemaan sen. Lupaan että se ei enää ikinä tuota sulle päänvaivaa. No jos hinnasta sovitaan... ;) "I have a cunning plan" -Baldrick |