jogo3000 06.10.2005 15:50:10 | |
---|
Kävin eilen kyseisen bändin keikalla täällä Kajaanissa, ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Vallan mainiota powertriomeininkiä, rytmiä ja bluussia oli kumpaakin sopivasti kehissä. Erinomaisen musiikillisen annin lisäksi kaiffarit myös esiintyivät antaumuksella. http://www.pigmill.com/ Liekö muut törmänneet moiseen bändiin? Kannattaa tsekata. |
Guitar Hero 12.10.2005 21:11:44 | |
---|
Nojuu. Ihan perus kovermeininkiä. Samat biisit ne soittaa, ku parisataa muutaki suomalaista bändiä. Samalla tavalla. Ihan hyvä yhteissoitollisesti kyllä, homma pysy hanskassa. Rumpali ei jotenki vaan näyttäny istuvan siihen "miksaukseen". Näytti olevan hieman väärässä paikassa. :) Muutenki oli tylsistyneen olonen. Hassuja äijiä. Neutraali fiilis. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
J_Mikkonen 12.10.2005 22:59:28 (muokattu 12.10.2005 23:01:34) | |
---|
Heh, oli tosi lähellä että olisin nähny jätkät. Mutta jogon dada-sepustuksen perusteella haluttas olla nuin osaavassa blyys-röck bändissä. Tai olla edes blues-rock triossa. Hyvin ne sounttsekkinsä veti. :) Käynks mä täällä usein? |
aikavaikea 13.10.2005 08:59:54 | |
---|
Liekö muut törmänneet moiseen bändiin? Kannattaa tsekata. Tuttu bändi jo vuosien ajalta johtuen kotikaupungista. Nykyistä kokoonpanoa en ole tainnut lauteilla nähdä, mutta Lukkarisen Tepan ollessa kitaristina useaankin otteeseen. Nythän siinä kepittää missin velipoika :). Vallan toimivaa perustavaraa. Näyttävät olevan kotikunnaillaan keikalla tämän kuun lopussa. Täytynee mennä tsekkaamaan nykykunto. On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
scribbling 14.10.2005 07:51:01 | |
---|
Nykyistä kokoonpanoa en ole tainnut lauteilla nähdä, mutta Lukkarisen Tepan ollessa kitaristina useaankin otteeseen. Nythän siinä kepittää missin velipoika :). Minä olin siinä kuvassa, että missin velipoika -Miinala on soittanut bändissä alusta saakka ja että Teuvo L. tuli mukaan vasta myöhemmin toiseksi kitaristiksi, kunnes sitten jätti bändin taas trioksi (mistä syystä, en tiedä). |
Minä olin siinä kuvassa... Jep, sä olet aivan oikeassa, tuolta kotisivujen infostahan nuo tiedot saa kaivettua. En ollut perehtynyt bändiin alusta saakka, kun on tullut enempi noita Teuvon seikkailuja seurattua (De Soto jne.) :). Tepahan nyt muutti taas takaisin Kemiin. Ja kun nyt offariksi vetäisin, niin mainitaan sekin trivia, että Teuvo soittaa ns. hevisoolon CMX:n debyyttipitkällä biisissä Pyörivät sähkökoneet. On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
vantage 17.10.2005 00:09:34 | |
---|
Paikallisessa baarissa oli joskus soittamassa, pidin erittäin paljon! On tulossa kuulemma jopa uudestaankin joskus... Well...
IHKK #5 |