Aihe: Sormien hierominen yms.
1 2
M1kko
12.10.2005 22:21:32
Tuli vaan mieleen, että olisiko sormien hieromisestä tms. rentoutushoidosta apua soittamiseen? Onko tullut kokeiltua? Järkihan sanoo, että jos lihakset on jumissa niin ei se soittokaan luista. Luulis että sormet tarttee yhtälailla hieromista kun huippu-urheilija.
Pande
12.10.2005 22:26:44

Enny tiedä tuosta hieromisen hyödyllisyydestä, mutta tottamooses liikunta vaikuttaa samalla tavalla edukkaasti myös käsien lihaksiin kuin muihinkin kehon luurankolihaksiin.

Olen huomannut, että soittaminen onnistuu paremmin aina kun olen muutenkin paremmassa kunnossa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eli soittohommien kannaltakin on hyvä syödä suht terveellisesti ja liikkua tarpeeksi.
At the over-matured sushi The Master Is full of regret.
wrshredder
12.10.2005 22:52:31
eli soittohommien kannaltakin on hyvä syödä suht terveellisesti ja liikkua tarpeeksi.

Kuten Ynkkä! ;D
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
Pande
12.10.2005 22:55:34

Kuten Ynkkä! ;D

Kaikki on myös suhteellista - Ynkällä nyt on kädet ja aivojen tilukeskukset ja vibratalamukset varmasti senverran treenatut että paskemmassakin kunnossa homma pelaa. :)
Ze Kink
13.10.2005 00:17:42
Puristelen välillä vasurilla tennispalloa. Hyvin tulee voimaa sormiin. Pitäisi kai ostaa semmonen oikeasti tuohon tarkoitettu laite, ei oikein toimi tuo tennari kun nimetön ja keskari saa eniten treeniä.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
oiva tumpeloinen
13.10.2005 00:34:55
Puristelen välillä vasurilla tennispalloa. Hyvin tulee voimaa sormiin. Pitäisi kai ostaa semmonen oikeasti tuohon tarkoitettu laite, ei oikein toimi tuo tennari kun nimetön ja keskari saa eniten treeniä.

Tee siihen palloon reikä. Silloin se löystyy ja pystyt painamaan sitä myös pikkurillillä.
wrshredder
13.10.2005 01:18:27

Tässä tosi miehille! :D

http://www.wrange.fi/epages/wrange. … e27195274eb07061d/Product/View/2019

http://www.wrange.fi/epages/wrange. … 0769ce27195274eb07061d/Catalog/1229

http://www.wrange.fi/epages/wrange. … 0769ce27195274eb07061d/Catalog/1231
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
BMF
13.10.2005 01:30:00
http://www.wrange.fi/epages/wrange. … 0769ce27195274eb07061d/Catalog/1231

Kuka nyt tuommosta tarttee, senkun runkkaa vaan tarpeeks.
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Rocco_Longfella
13.10.2005 07:56:03
Kuka nyt tuommosta tarttee, senkun runkkaa vaan tarpeeks.

Runkkauksessa ei ole tarpeeksi vastusta kehittämään lihaksia. Tai minulla ainakin pyhyy heppi pystyssä ilman käsiäkin. Sääli jos sinulla ei. :)

Kestävyys kyllä paranee ja ehkä nopeuskin jos on HC-runq.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
villeh
13.10.2005 08:47:25

tottakai lämmittely yms. venyttely vaikuttaa. lihaksilla sitä kumminkin toimitaan. petruccin rock discipline videolla on mielestäni jees lähestymistapa. vähän venytellään ilman kitaraa ja sitten lämmitellään vasuria otelaudalla ja pikkausharjoituksia ennen itse asiaa.

yleensä pitää vaan olla niin tosi rockäijä ettei tuollaisia naisten hommia voi muka tehdä.
Pande
13.10.2005 08:55:25

http://www.wrange.fi/epages/wrange. … 0769ce27195274eb07061d/Catalog/1229

Mulla oli tommonen Gripmasteri joskus, mutta veli lainas sen kaverilleen joka sitten hukkas sen. Tästäkin tosin 10+ vuotta aikaa..

Muistaakseni kuitenkin ihan lysti vehje. Pysty "kuivaharjottelemaan" sillon ku kitaraa ei ollu saatavilla :)
KaRa
13.10.2005 09:46:20
Muutaman kerran hakkaa vasaraa vasurilla, niin eiköhän ne sormet siitä hentoudu.
Se on hyvä, että homma toimii ja saadaan palautetta.
Sahanpurija
13.10.2005 10:26:56
Muutaman kerran hakkaa vasaraa vasurilla, niin eiköhän ne sormet siitä hentoudu.

Vaiko vasuria vasaralla?
Keep your Eyes Wide Open, Moonchild. We're going to Level Five to see One More Red Nightmare. But first you must eat your Cat Food.
M1kko
13.10.2005 15:39:08
Joo, tietystihän sormien lihasten kunto ja vetreys vaikuttaa. Ajattelin vaan ihan tällästä että hieroo toisella kädellä sormien/kämmenen/ranteen lihaksia ihan niinku niskaa jos on niskat jumissa. Voishan sitä kokeilla kerran päivässä hieros toisen käden sormia vähän.
KTR
13.10.2005 17:08:09
tottakai lämmittely yms. venyttely vaikuttaa. lihaksilla sitä kumminkin toimitaan. petruccin rock discipline videolla on mielestäni jees lähestymistapa

Joo tosta Rock Disciplineltä noita käsien venytyksiä tulee edelleen käytettyä. Kyllä se soittoon vaikuttaa, varsinkin bänditreeneissä huomaa, kun musa on semmosta kauheeta sahaamista. Ilman lämmittelyä on turha ruveta niitä pahimpia biisejä soittamaan. Käsiä kannattaa venytellä ja hieroa, ihan miten vaan sitten. Kunhan ei venytä niin, että tekee pahalla tapaa kipeetä. Mutta kyllä kaikki venyttely ja hieronta on hyödyllistä.
BMF
13.10.2005 17:41:21
Runkkauksessa ei ole tarpeeksi vastusta kehittämään lihaksia.

Ei vai? ;)

Tai minulla ainakin pyhyy heppi pystyssä ilman käsiäkin. Sääli jos sinulla ei. :)

Tämä meni vähän ohi

Kestävyys kyllä paranee ja ehkä nopeuskin jos on HC-runq.

Tätä vähän hain ;)
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Pande
13.10.2005 20:09:08

Tätä vähän hain ;)

ERROR 405:

TOO MUCH INFORMATION
Ze Kink
13.10.2005 21:00:18
Tee siihen palloon reikä. Silloin se löystyy ja pystyt painamaan sitä myös pikkurillillä.

Pystyn mä nytkin. Mutta siis tarkoitan sitä, että koska pallo on sellainen O-muotoinen, niin ei sormet tuu siihen samaan kohtaan vaan menee tuohon ympärille. Niinpä sormet työntää eri kohdasta, ja pikkurillin ja etusormen kohdat ovat ne huonoimmat. Eli siis haluaisin sellaisen, mikä menee näin | eikä näin (. Tajusitko nyt mitä ajan takaa?
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
...And Justice For All
13.10.2005 21:28:51
Muovailkaa paketillinen sinitarraa isoks palloks ja puristelkaa sitä. Auttaa. :-)
Mm...beer...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)