mungiisi 13.10.2005 16:57:02 | |
---|
Mitenkä nämä kaksi Telecasteria eroavat toisistaan? Olen ajatellut vaihtaa Fender Mexico Stratocasteriin jompaan kumpaan noista. Musamaailman sivuilta katselin, ja noissa näyttäisi olevan samat speksit, paitsi ATE-50 on jokin vintage-malli. Ovatko molemmat koreassa tehtyjä, vai onko tuo ATE-50 Japanilainen? Testasin tuota ATE-33 tänään Tammer-Pianossa, ja se tuntui hyvältä, hinta oli vaan 545 euroa, tosin siinä oli jotkut Seymour Duncanin mikit. Onko järkeä ostaa maksaa 200 euroa enemmän mikeistä, ja onko tuo ATE-33 hyvä sijoitus? |
mungiisi 13.10.2005 20:48:31 | |
---|
Eikö kukaan oikeasti tiedä näistä kitaroista mitään? |
Ze Kink 13.10.2005 20:51:00 | |
---|
Eiköhän tuosta ATE-50:sestä saa enemmän rahaa kun sen myöhemmin myy, koska se on Japanissa tehty. Ja onhan noissa aina jotain, esim. vähän laadukkaammat osat, elektroniikka jne. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Arabian Lauri 13.10.2005 20:53:40 | |
---|
Ilmeisesti tallassa on eroa sikäli että kalliimmassa kielet taitavat mennä kannesta läpi ja halvemmassa kielet on tallassa kiinni. Korjatkaa jos olen väärässä... On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
sn 13.10.2005 21:06:07 (muokattu 13.10.2005 21:08:14) | |
---|
Eiköhän tuosta ATE-50:sestä saa enemmän rahaa kun sen myöhemmin myy, koska se on Japanissa tehty Eikös toikin ole korealainen? Siitä se A... ø |
Ze Kink 13.10.2005 21:08:42 (muokattu 13.10.2005 21:09:44) | |
---|
Eikös toikin oo korealainan? Siitä se A... Tietääkseni A merkkaa Koreaa vain Love Rockeissa. E: Esim Es-60 on korealainen ja Es-120 japanilainen. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
sn 13.10.2005 21:12:32 | |
---|
A 2003/4 Tokai Japanese made Strat. Olit oikeassa ø |
mungiisi 13.10.2005 21:12:55 | |
---|
Ilmeisesti tallassa on eroa sikäli että kalliimmassa kielet taitavat mennä kannesta läpi ja halvemmassa kielet on tallassa kiinni. Korjatkaa jos olen väärässä... Tämä seikka ainakin vaikuttaa ostopäätökseeni. Onko noilla Koreassa valmistetuilla ja Japanissa valmistetuilla paljon eroa laadussa? |
Tämä seikka ainakin vaikuttaa ostopäätökseeni. Onko noilla Koreassa valmistetuilla ja Japanissa valmistetuilla paljon eroa laadussa? Ei mitenkään erityisen paljoa, kyllä sen huomaa, muttei ero ole järkyttävä. Joissain korealaisissa olen tosin nähnyt bodyn olevan kahdesta aivan erivärisestä palasta (toinen pala siis paljon tummempi), joka ei ole kovin kaunista. Eipä tuo kyllä laatuun vaikuta, ulkonäköön vain. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
McNulty 13.10.2005 21:37:25 | |
---|
Ei mitenkään erityisen paljoa, kyllä sen huomaa, muttei ero ole järkyttävä. Joissain korealaisissa olen tosin nähnyt bodyn olevan kahdesta aivan erivärisestä palasta (toinen pala siis paljon tummempi), joka ei ole kovin kaunista. Eipä tuo kyllä laatuun vaikuta, ulkonäköön vain. Minä en ole vielä tavannut yhtään korealaista Tokaita missä olisi runko VAIN kahdesta palasesta. AST-33 oli ainakin kolmesta tai useammasta... niitäkin jo muutamia nähnyt. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
kalle-w 15.10.2005 00:02:34 | |
---|
Testasin tuota ATE-33 tänään Tammer-Pianossa, ja se tuntui hyvältä, hinta oli vaan 545 euroa, tosin siinä oli jotkut Seymour Duncanin mikit. Onko järkeä ostaa maksaa 200 euroa enemmän mikeistä, ja onko tuo ATE-33 hyvä sijoitus? Taisipa olla se ATE-50 kuitenkin tuohon hintaan ja Duncanin miikeillä. On järkeä ostaa japanilainen, koska se on joka suhteessa parempi ja koska hintaero korealaiseen halppariin on aika vähäinen. |