saturnzreturn 03.10.2005 17:10:38 (muokattu 03.10.2005 17:11:54) | |
---|
ainakin Vieuphoria-DVD:llä koko bändi vetää yhdessä Quietia studiossa. ja Siamese Dreamin bookletin mukaan Corgan ei olisi soittanut ko. levyllä muuta kuin suutaan, kitaraa ja mellotronia. vaan mistä sitä ikinä tietää... Corgan soitti yksin lähes kaikki Siamese Dreamin kitarat ja bassot. Niin se vaan on. Mutta en varmaksi muista notta oliko koko albumi jo kenties "valmis" siinä vaiheessa kun corgan päätti vetää itse kaikki uusiksi. my wallet's fat and so is my head |
ydinaukio 03.10.2005 17:12:01 | |
---|
Missä biiseissä Siamese dreamilla on mellotronia? |
jannu 03.10.2005 20:16:35 (muokattu 03.10.2005 20:19:46) | |
---|
Missä biiseissä Siamese dreamilla on mellotronia? Spaceboylla ainakin. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
konehes 03.10.2005 21:07:54 | |
---|
ainakin Vieuphoria-DVD:llä koko bändi vetää yhdessä Quietia studiossa. ja Siamese Dreamin bookletin mukaan Corgan ei olisi soittanut ko. levyllä muuta kuin suutaan, kitaraa ja mellotronia. vaan mistä sitä ikinä tietää... Viephorian Siemese-dokkarin mukaan studiossa näyttää olevan myös hyvä meininki. Todellisuudessa tilanne oli mennyt kai niin, että sinä päivänä oli ollut taas kerran helvetinmoista tappelua. D'arcy oli lukkiutunut vessaan ja Billy ja Jimmy olivat raivonneet toisilleen. Juuri pahimmalla hetkellä oli oveen koputettu. No, levy-yhtiön lähettämä kuvausryhmähän se siellä oli. Tuottaja Butch Vig oli pyytänyt, että josko tulisivat puolen tunnin päästä uudestaan ja oli lähettänyt äänittäjän ostamaan sikanaamareita ja muuta sälää. Eihän kukaan voi olla vihainen, jos on sikanaamari päässä:) Näin Butch kertoili jossain haastattelussa. Hänen roolinsa oli paremminkin pitää bändi kasassa kuin puuttua musiikkiin. |
konehes 03.10.2005 21:08:36 | |
---|
Spaceboylla ainakin. Ja olisikohan Somassa..? |
Heavy Metal Machine 04.10.2005 00:02:05 | |
---|
halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
jannu 04.10.2005 19:02:42 (muokattu 04.10.2005 19:03:12) | |
---|
Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
Heavy Metal Machine 04.10.2005 19:47:02 | |
---|
Jos tuo on aito... Noh, parinkympin arvoinen se korkeintaan on joka tapauksessa. Joo ei se pariakymppiä arvokkaampi ole, mutta ei noita näe liikenteessä kovinkaan paljoa. halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
saturnzreturn 13.10.2005 11:03:39 (muokattu 13.10.2005 11:04:51) | |
---|
Tässäpä pitäisi olla oiva promolevy jollekkin onnekkaalle: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=21960397 Ei taida myyjä tietää mitä on myymässä. kyllä siitä joku makso ison kasan äyrejä. jotenkin toi promojen ostaminen isolla rahalla oksetaa, levyt on kuitenkin alunperin lähtenyt levy-yhtiöstä omistajalleen ilman veloitusta. aattelin, että siirryn mielummin tolle vinyylipuolen keräykseen, mutta toisaalta kyllä noita promolevyjä pyörii esim. huuto.netissä ja second handeissa 1000 kertaa enemmän kun vinyyleitä. vaan eipä se vaihdannan määrä vaan se fiilis. edit: tarkennuksena vielä, että tuo olisi voinut olla poikkeus tuo promo, painomäärä kun on kohtuu rajoitettu. my wallet's fat and so is my head |
jannu 13.10.2005 11:49:06 (muokattu 13.10.2005 11:53:05) | |
---|
edit: tarkennuksena vielä, että tuo olisi voinut olla poikkeus tuo promo, painomäärä kun on kohtuu rajoitettu. Niin sullako ei tuota ole? Painosmäärästä ei ainakaan SPFC:ssä tunnu olevan tarkkaa hajua. Sanotaan vaan että "väitetään painetun 1000 kpl". Veikkaan, että turhaa hypeä niille, joilta halutaan rahat ja pois iibeissä. Tuosta on olemassa sekä USA:n että Euroopan painokset, eli kyllä niitä enemmän pyörii. Suosittelen pitämään silmän kovana levymessuilla, koska mä olen nähnyt tässä viime aikoina noita vähän joka paikassa. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
saturnzreturn 13.10.2005 12:05:27 | |
---|
Niin sullako ei tuota ole? Painosmäärästä ei ainakaan SPFC:ssä tunnu olevan tarkkaa hajua. Sanotaan vaan että "väitetään painetun 1000 kpl". Veikkaan, että turhaa hypeä niille, joilta halutaan rahat ja pois iibeissä. Tuosta on olemassa sekä USA:n että Euroopan painokset, eli kyllä niitä enemmän pyörii. Suosittelen pitämään silmän kovana levymessuilla, koska mä olen nähnyt tässä viime aikoina noita vähän joka paikassa. juu ei ole juu mulla tuota. missä luki, että painos rajoittuu 1000:een? eihän se tuhatta kappaletta voi millään olla, sehän ois harvinaisempi kun i am onen 7":nen. kotimaiset levymessut on yleensäottaen aika naurettavia (ainakin ne missä olen käynyt), valikoimaan sisältyy ihan minimaalinen määrä herkullista tavaraa, muuten ihan jokapäiväistä peruskauraa, ainoana poikkeuksena, että hintaan lisätään vähintään 5€, mielellään 10€. my wallet's fat and so is my head |
jannu 13.10.2005 12:13:59 (muokattu 13.10.2005 12:15:41) | |
---|
missä luki, että painos rajoittuu 1000:een? http://www.spfc.org/songs-releases/discog.html?discog_id=139 kotimaiset levymessut on yleensäottaen aika naurettavia (ainakin ne missä olen käynyt), valikoimaan sisältyy ihan minimaalinen määrä herkullista tavaraa, muuten ihan jokapäiväistä peruskauraa, ainoana poikkeuksena, että hintaan lisätään vähintään 5€, mielellään 10€. Jotkut osaa tinkiä... Koska ne myyjät harvemmin tajuavat mitä ovat myymässä. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
Kaneli 13.10.2005 12:23:13 | |
---|
Viephorian Siemese-dokkarin mukaan studiossa näyttää olevan myös hyvä meininki. Todellisuudessa tilanne oli mennyt kai niin, että sinä päivänä oli ollut taas kerran helvetinmoista tappelua. D'arcy oli lukkiutunut vessaan ja Billy ja Jimmy olivat raivonneet toisilleen. Juuri pahimmalla hetkellä oli oveen koputettu. No, levy-yhtiön lähettämä kuvausryhmähän se siellä oli. Tuottaja Butch Vig oli pyytänyt, että josko tulisivat puolen tunnin päästä uudestaan ja oli lähettänyt äänittäjän ostamaan sikanaamareita ja muuta sälää. Eihän kukaan voi olla vihainen, jos on sikanaamari päässä:) Näin Butch kertoili jossain haastattelussa. Hänen roolinsa oli paremminkin pitää bändi kasassa kuin puuttua musiikkiin. Aaw. Huono juttu ;( - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
konehes 13.10.2005 12:31:12 | |
---|
Jotkut osaa tinkiä... Koska ne myyjät harvemmin tajuavat mitä ovat myymässä. Aina kannattaa yrittää tinkiä. Itse sain Kankaan divarissa Siamese Dreamin vinyylistä pari euroa pois, vaikka hinta oli alkujaankin vain kympin. |
etnopoju 13.10.2005 16:00:13 | |
---|
Aina kannattaa yrittää tinkiä. Itse sain Kankaan divarissa Siamese Dreamin vinyylistä pari euroa pois, vaikka hinta oli alkujaankin vain kympin. mä tingin kerran yhdeltä kusipäältä 80 kybää ilmasta, kun se yritti kusettaa mua. |
jannu 13.10.2005 18:49:12 (muokattu 13.10.2005 18:55:25) | |
---|
mä tingin kerran yhdeltä kusipäältä 80 kybää ilmasta, kun se yritti kusettaa mua. Kova jätkä... No paljonko sulle maksoi hengittäminen sitten loppupeleissä? Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
etnopoju 13.10.2005 19:02:10 | |
---|
Kova jätkä... No paljonko sulle maksoi hengittäminen sitten loppupeleissä? niin, siis sen kahdeksankyt euroa periaatteessa "kusetin" siltä, kun se ensin yritti kusettaa mua. eli, mä myin huuto.netissä jollekin herneaivolle sähköskitan ja sit sitä maksua ei kuulunut viikkokausiin. lähettelin sähköposteja ja soittelin perään; ei mitään. sain selville, että kitara on lojunut matkahuollossa viikkokausia. selvitin sitten kaverin osoitteen ja ajoin 200 kilsaa yhden kaverin kanssa ja menin ensin sinne matkahuoltoon. varastomaksuja oli kertynyt kuulemma 80 euroa, mutta jostain syystä virkailija oli niin empaattinen, että ei ottanut maksua, kun selitin koko homman. seuraavaksi ajoin sen jäbän kämpille ja soittelin ovikelloa; ei mitään. sujautin lapun oven alitse johon kirjoitin: "oot velkaa mulle bensarahat tänne joensuuhun ja takaisin sekä 80 euroa varastomaksuja matkahuollosta. jos ei ala vastausta kuulua, otan yhteyttä rikospoliisiin". seuraavana päivänä oli sit sähköpostia, jossa luki "mikä sun tilinumero on?" perhana, että teki gutaa. |
jannu 13.10.2005 19:07:28 | |
---|
niin, siis sen kahdeksankyt euroa periaatteessa "kusetin" siltä, kun se ensin yritti kusettaa mua... ... ...seuraavana päivänä oli sit sähköpostia, jossa luki "mikä sun tilinumero on?" perhana, että teki gutaa. Noni. Hyvin toimittu. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
saturnzreturn 13.10.2005 19:30:19 (muokattu 13.10.2005 20:08:48) | |
---|
Jotkut osaa tinkiä... Koska ne myyjät harvemmin tajuavat mitä ovat myymässä. kyllä mä levyistä tinkiä osaan, ei siitä kiinni, harvoin jään ilman alee, ja jos ei alee tule niin ei tule kauppojakaan. Mutta niin pistää v***ttamaan, kun täälä kotosuomen levymessuilla ne ovh:t on mitä on sellaisissa jokalevykaupantuotteissakin, ettei viitti edes ruveta tinkaamaan, enkä varmaan sellaselta sälliltä ostaiskaan vaikka saisin kuinka hirveet alet. meitsikin tinkas tossa vähän aikaa sitten king crimsonin legendaarisen in the courtin ekapainoksen 5€. ja tänään tuli tingattua 25% prinssin musicology promovinyylistä. ulkomaille kun pääsisi levymessuille, vaikka britteinsaarille, niin kyllä olis kivaa. siellä vaan pitää olla paksu lompakko mukana, tai sitten ei mene ollenkaan. jos lähtee tyhjätaskuna, niin matkasta jää käteen vaan iso vitutus. edit: tuli vielä tinkauksesta mieleen, joskus ostin lynyrd skynyrdin gold & platinum tuplavinyylin, ja kun ei meinannut alee herua, niin vedin ässän hihasta ja haukuin koko bändin ihan lyttyyn. sitten se oli sitä että myyjä yritti puolustella skynyrdiä ja minä yritin selittää ettei paskempaa bändiä olekaan. loppujen lopuksi kävelin alet saaneena lätyn kanssa ovesta pihalle. my wallet's fat and so is my head |
ulkomaille kun pääsisi levymessuille, vaikka britteinsaarille, niin kyllä olis kivaa. siellä vaan pitää olla paksu lompakko mukana, tai sitten ei mene ollenkaan. jos lähtee tyhjätaskuna, niin matkasta jää käteen vaan iso vitutus. Huomenna Britteinsaarille. Saas nähdä käykö yhtä hyvä pulla kuin viimeksi, että olis Lontoon Camdenissa taas levymessut. :P Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |