DaKiller 13.10.2005 17:42:34 | |
---|
Jännää että on ilmoitettu vain 100W kun kuitenkin Celestion V30 elementti kestää yksistään sen 60W tehoja. Eikös noita V30:iä ole 30 wattisinakin? Vai muistankohan väärin... Se kaappi kestää just sen 120w. Tiedä sitten pääseekö tuommoinen hevinuppi oikeuksiinsa yhden 2x12":n kanssa. Itselläni SISO pääsee kyllä oikeuksiinsa 2x12. Riippuu varmastikin paljon kaapista mutta kyllä hönkii niin hemmetin hienosti, että oksat pois. |
Eikös noita V30:iä ole 30 wattisinakin? Vai muistankohan väärin... Tjaa-a. Ainoa 30W Celestion jonka minä tiedän on G12H ja ei käsitykseni mukaan ole mikään yleinen elementti. Greenbackejä kyllä liikkuu, mutta sekin on 25W |
-K- 13.10.2005 18:56:36 | |
---|
Eikös noita V30:iä ole 30 wattisinakin? Vai muistankohan väärin...
Eri vuosina ollut eri wattisia, eli muistan myös törmänneeni pienempitehoisiin. Ei suotta elämys. |
Crackis 14.10.2005 13:22:07 | |
---|
E: Ashdowniakaan ei enää taira olla suomessa testailtavana. Mietin vaan sitä, että pärjäisköhän Fallen Angeli fireballille tai 6505:lle? Hitsi ku on niin h*lvetin vaikeeta kun ei pääse mihinkään testailemaan. Noita kyllä saattaa olla vielä liikkeissä. Ainakin Joensuun Karjalan Musiikissa muistaakseni on 40 combo, joka oli mulle suoranainen pettymys! Gainiahan kyllä irtoaa, mutta se 5150:n rapeus ja hieman löysä soundi on kaukana ainakin tuolla Fallen Angel 40. Toisaalta halpa hinta houkuttelisi, kyllä tuolla aina rokit soittelisi :) |
TheWickerMan 14.10.2005 16:19:55 | |
---|
Noita kyllä saattaa olla vielä liikkeissä. Ainakin Joensuun Karjalan Musiikissa muistaakseni on 40 combo, joka oli mulle suoranainen pettymys! Gainiahan kyllä irtoaa, mutta se 5150:n rapeus ja hieman löysä soundi on kaukana ainakin tuolla Fallen Angel 40. Toisaalta halpa hinta houkuttelisi, kyllä tuolla aina rokit soittelisi :) mm.. No ashdown saa jäädä pois listasta. Fireballia kun pääsis testaamaan. Musamaailmassa sitä ei vissiinkään tällä hetkellä ole. Siitä pitäs lähteä hyvät säröt, ainakin lukemieni kommenttien perusteella täällä oli tyytyväisiä omistajia, samoin SISO:n omistajat. Bittu. Tuokaa mulle tänne SISO ja Fireballi testattavaks. Kahvia saatte :D Drink, Drank, Punk |