elbowski 07.10.2005 20:01:33 | |
---|
Kyllä tuo thrash on ihan kärkipäässä, mutta ei Kreatorin uusin mitenkään ihmeellinen ole. SHKM on kyllä vuoden kovin julkaisu Anthraxin Alive 2 kanssa. Murder Fantasieshan on biisinä hienoimmasta päästä. ...the statement of claim ignored by those
with a blackheart!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45 |
Jööhannes 07.10.2005 20:11:09 (muokattu 07.10.2005 20:13:26) | |
---|
Jos Kreatorin viimeisin ei saanut sukkia pyörimään niin silloin ei luultavasti thrash ole ihan kärkipäässä top 10 listalla. Jaa-a, no nyt on taas jotkut urputtajat asialla. Levyjen kärkipäitä sattuu olemaan minun musamaulle Violent Revolution, Souls of Black, Coma of Souls ja Tempo of The Damned. Sanohan sinä viisaana mitä minun pitää kuunnella jos en tykkää Enemy of Godista niin paljoa ku muusta Kreatorista? Edit: Ei sillä, on sillä tosi kovia biisejä, mm. World Anarchy, Murder Fantasies, Impossible Brutality jne... Mutta aiemmasta (en ysäreistä) tykkään enemmän. Röhröh, kvakvakvak. |
Ben_D 07.10.2005 20:16:20 | |
---|
Jaa-a, no nyt on taas jotkut urputtajat asialla. Levyjen kärkipäitä sattuu olemaan minun musamaulle Violent Revolution, Souls of Black, Coma of Souls ja Tempo of The Damned. Sanohan sinä viisaana mitä minun pitää kuunnella jos en tykkää Enemy of Godista niin paljoa ku muusta Kreatorista? Kuten sanottu, mielipiteitähän nää on. Outo kysymys, mutta kuuntele vaikka ens alkuun Dark Angelin Darkness Descends. |
Jööhannes 07.10.2005 20:20:58 (muokattu 07.10.2005 20:21:12) | |
---|
Kuten sanottu, mielipiteitähän nää on. Outo kysymys, mutta kuuntele vaikka ens alkuun Dark Angelin Darkness Descends. Blah, en jaksa tuupata uusia levyjä levyhyllyyn ku tarpeeksi ois muutakin ostolistalla. Mm. tuo Shovel Headed Kill Machine. :) Röhröh, kvakvakvak. |
Ben_D 07.10.2005 20:22:52 | |
---|
Blah, en jaksa tuupata uusia levyjä levyhyllyyn ku tarpeeksi ois muutakin ostolistalla. Mm. tuo Shovel Headed Kill Machine. :) Ok. Yllä mainitsemani levy on kyllä hankkimisen arvoinen. Täyttä timanttia. Ei yhtäkään huonoa biisiä koko levyllä. |
elbowski 07.10.2005 22:46:01 | |
---|
Rob Dukes kuulostaa minun korvaani jollakin oudolla tavalla vähäsen Alexi Laiholta. ...the statement of claim ignored by those
with a blackheart!
Helvetinpartaterä 08.10.2005 19:16:31 | |
---|
Rob Dukes kuulostaa minun korvaani jollakin oudolla tavalla vähäsen Alexi Laiholta. Samma här. Pelottavaa. Manavava! - Minä
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Jööhannes 09.10.2005 17:37:51 (muokattu 09.10.2005 17:40:17) | |
---|
Nyt kuulin yhen biisin ämpylänä (Kharma's Messenger) tuolta levyltä. Ei minusta vakuuta tuo Dukes, ei käy Exodukseen yhtä hyvin ku Baloff ja Souza. Ihan jees biisi oli, mutta ei niin mahtava ku useimmat Tempon viisut. Saman kuulosta soitantaa on kyllä ku aiempikin Exodus, vaikka kokonaan eri äijät on kehissä. Kyllä tuo pitää joka tapauksessa tilata tuo levy. :) Edit: Minkä takia muuten Steve Souza erotettiin/eros bändistä? Röhröh, kvakvakvak. |
Black Star 09.10.2005 17:48:21 | |
---|
Minkä takia muuten Steve Souza erotettiin bändistä? Nimenomaan erotettiin. Ei mm. halunnut tehdä Etelä-Amerikan keikkoja ollenkaan koska liksa oli hänelle liian pieni ja jotain muuta erimielisyyksiä oli ollut. Kuulemma ennen Provinssin keikkaakin oli jätkä alkanut itkua tuhertaa. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
Akiman 09.10.2005 17:51:12 | |
---|
Edit: Minkä takia muuten Steve Souza erotettiin/eros bändistä? Tuoltahan aiheesta voi lukea -> http://www.sonosmetallicos.net/haastattelut.php?id=74 Exodus on kuitenkin jatkuvasti ja aidosti aktiivinen bändi, joka aikoo tehdä albumeja ja keikkailla vielä pitkään, eikä siihen sekaan tarvita mitään bändiä rappeuttavia tekijöitä syövyttämään ilmapiiriä aste asteelta. Steve oli koko ajan jarruna keikkailussa ja vaikutti koko bändin kemioihin, joten hänestä ei ollut enää toimimaan tässä, eikä niin perustasolla ongelmallisia asioita voi ihan noin vain hoitaa. Edes ongelma Steven kanssa ei vaikuttanut bändiin ratkaisevalla tavalla, kuten olet varmasti jo huomannut. Olihan siinä omalaatuinen vokalisti, mutta se ei paljoa auta, kun äijä aiheuttaa niin helvetinmoista kitkaa joka suunnalla. Itse tiesin kuitenkin koko ajan, että kun Exodus on kerran tullut takaisin, niin se tulee myös tekemään levyjä ja jyräämään jatkossakin. Rehellisesti sanottuna on myönnettävä, että Steven vokalisoinnit ovat olleet erinomaisia pitkin Exodusin aikakausien ja varsinkin Tempo Of The Damnedilla miehen ääni oli loistavaa kuultavaa, johtuen kyllä osittain meidän painostuksestamme muuttaa ääntä yhä äärimmäisempiin suuntiin. Silti eron tullessa lopulta ajankohtaiseksi, oli ensimmäinen tuntemukseni helpotus. Siinä tuli kyllä käytyä aikamoiset tunnekirjot läpi, minkä monet saattoivat huomata kun asiasta tiedotettiin ja monet viestit oli kirjoitettu aika ärhäkkään sävyyn, mutta niin se kaikki vain meni. Stevella on tottakai persoonallinen ääni ja muuta, mutta se ei paljoa merkitse kun kaiken keskellä vallitsi löyhkäävä ilmapiiri, hänen yrittäessään nousta jonkinlaiseksi Exodusin kuninkaaksi. No, toivottavasti hän pärjää hyvin nykyisessä työssään, eli ovien asentajana. Ehkä hän sai siellä sitten sitä toivomaansa valtaa. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: OPETH, THE MACHETE, HYPOCRISY :: |
Helvetinpartaterä 12.10.2005 21:31:57 | |
---|
Huomenna kuulema pitäisi tulla lippujen myyntiin. Täytyypi varmaan hankkia. Manavava! - Minä
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Henkka Hevimies 12.10.2005 21:34:35 (muokattu 12.10.2005 22:04:46) | |
---|
Damn.Että tämä Bonded By Blood potkii perselle kovaa. "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
elbowski 12.10.2005 22:11:13 | |
---|
Huomenna kuulema pitäisi tulla lippujen myyntiin. Täytyypi varmaan hankkia. Jeah! Se on nyt virallistettu? Let's burn this motherfucker like a roman candle!
Ben_D 12.10.2005 22:22:24 | |
---|
Jeah! Se on nyt virallistettu? Eipä näy ainakaan Lippupalvelun sivuilla. |
MV 13.10.2005 12:40:17 | |
---|
Joo, ei oo lippupalvelussa mitään infoa...Lähdettä kehiin aina noihin väitteisiin! Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
Moimies 13.10.2005 12:50:12 | |
---|
Ei näy ainakaa jyväskylän keikkaa lutakon sivuilla tai muitakaa esim. exodusattaack.comissa tai sit oon iha vitun puusilmä.. Heviä Perkele! |
Deathrace King 13.10.2005 15:57:07 | |
---|
Koko kiertuehan uhkaa vissiin peruuntua(ainakin Exoduksen osalta). Pidetään nyt peukkuja että onnistuu! Uus levy on rautaa, vaikka muutama tylsempi vetokin väliin mahtuu. Suurinpiirtein Tempon tasoinen suoritus. Vitun hyvä bassosoundi muutes. CLUB HAMMER 15.10 Husaari, Lpr: Profane Omen, Chaos Creation, Lähete M1
www.chaoscreation.net |
Koko kiertuehan uhkaa vissiin peruuntua(ainakin Exoduksen osalta). Pidetään nyt peukkuja että onnistuu!. Just sano Gary Holt bändin foorumilla, että tollaset peruuntumisjutut on täytää hevonpaskaa. Suomen keikasta en tiedä, mutta muualla maailmassa kyllä soittavat. |
MV 13.10.2005 21:32:29 | |
---|
Just sano Gary Holt bändin foorumilla, että tollaset peruuntumisjutut on täytää hevonpaskaa. Suomen keikasta en tiedä, mutta muualla maailmassa kyllä soittavat. Nooh, kyllä luulen, että ne tännekkin tulevat kun on lyöty lukkoonkin jne. Vai olisikohan tuo lyöty lukkoon pitänyt pistää lainausmerkkeihin;) Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
zeta 14.10.2005 08:21:11 | |
---|
Jos Kreatorin viimeisin ei saanut sukkia pyörimään niin silloin ei luultavasti thrash ole ihan kärkipäässä top 10 listalla. Kreatorin viimeisimmällä nyt ei kovin paljon ole sitä kunnon thrashia mitä Extreme Aggressionilla esim. kuullaan. Aika paljon kaikkea turhaa göötteporitauhkaa mukana. |