assassin 22.06.2003 18:08:35 | |
---|
Kumpi kannattaisi hankkia? Thomannilla tuotteilla on 2 euroa hintaeroa. Toimivatko myös pelit molemmissa? Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään. |
|
assassin 23.06.2003 18:23:23 | |
---|
Katsastappas varsin Terratecin vertailu Audigyä vastaan. Katsottu on jo aikoja sitten, mutta nyt pitäisi vain tietää, kumpi noista (Midiman ja Terratec) olisi parempi hankinta. Terratecissä tosin on etupaneeli, jota ei Audiophilestä löydy. Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään. |
Daunt 23.06.2003 20:29:26 (muokattu 16.03.2004 12:47:47) | |
---|
En tiedä vertailusta, mutta olin jo ostamassa Audiophileä, kun huomasin, että siihen ei saa CD-asemaa kiinni! Paskempi homma, kun ei ole erillistä CD-soitinta työhuoneessa. Hommasin sitten käytettynä ST Audio DSP24 Valuen (bracketin kanssa) ja olen ollut tyytyväinen. |
Kolada 16.03.2004 10:41:12 (muokattu 16.03.2004 10:42:04) | |
---|
Tällainen threadi löytyi haun avulla joten jatkanpa tähän... Myös omalle kohdalle tulee todennäköisesti äänikortin vaihto eteen ja Midimania mietiskelin. Onko tähän mennessä tullut uusia kokemuksia/suosituksia laadukkaan sb 128 pci:n korvaajaksi? :) Eli mielipiteitä siis kaipailisin. Thomannilla ei olisi pahan hintainen http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … 3128efe3a5836d1fce89f058486619#fpix |
jakke-x 16.03.2004 12:50:23 | |
---|
En tiedä vertailusta, mutta olin jo ostamassa Audiophileä, kun huomasin, että siihen ei saa CD-asemaa kiinni! Paskempi homma, kun ei ole erillistä CD-soitinta työhuoneessa. Hommasin sitten käytettynä ST Audio DSP24 Valuen (bracketin kanssa) ja olen ollut tyytyväinen. Miksi siihen pitäs saada cd-asema kiinni, soittaahan se levyt siinä missä muutkin kortit. Foney smiles and fake hellos. |
t1amatti 16.03.2004 13:38:40 | |
---|
no näinhän se on. |
Wolfheart 16.03.2004 18:42:28 | |
---|
Kumpi kannattaisi hankkia? Thomannilla tuotteilla on 2 euroa hintaeroa. Toimivatko myös pelit molemmissa? Jossakin Computer musicin numerossa oli arvostelussa äänikortteja ja siinä tuo terratec ainakin sai paremmat pisteet kuin tuo Audiophile. Kaverilla on tuo terratec ja se on ainakin ollut tyytyväinen. Itsekkin hankin tuon, kun vaan valuuttatilanne sallii. On vaan niin kovasti tavaraa ostoslistalla tällä hetkellä, että saattaa kestää jonkun aikaa :( |
Rappion Apostoli 16.03.2004 20:57:27 | |
---|
Millasia noiden CD-asemien kuulokevahvistin yleensä on? Äänikortista puuttu tuo CD-aseman liitin, mutta tuossahan on kuulokevahstin, niin voisi siitä kokeilla vetästä johtoa. Aikamoinen viritys siitä kyllä tulisi. Aina kun pitäisi lukea, keksii helposti muuta tekemistä. |
Niq 16.03.2004 21:05:26 (muokattu 16.03.2004 21:06:40) | |
---|
Toimiihan tuo cd-aseman etupaneelin kuulokeliittimestä vaikkapa stereoihin liittäminen, olen käyttänyt tuolla tavoin useamman kerran omia vekottimia ja monessa koneessa, vielä ainakaan ei ole mitään hajonnut :) [ostin ku sai halavalla] |
krushing 16.03.2004 22:55:59 | |
---|
minulla on terratec (etupaneelilla), ja hyvinhän tuo on pelittänyt. terratecin teknisessä tuessa on tosin toivomisen varaa, ja joillain tyypeillä on ajureiden kanssa ollut ongelmia. enemmän taitaa olla siitä kiinni tosin että tietää mitä tekee & mitä säätää jos hommat ei toimi. |
HK 17.03.2004 00:26:40 | |
---|
Ihan vain kommenttina tähän cd-äänen keskusteluun sellainen huomio, että jos windows-ympäristössä pyörii niin winamp soittaa nykyään cd-levyt ihan bittivirtana ata-kaapelien kautta. Itse nimittäin ihmettelin myös tätä asiaa jonkin aikaa taaksepäin. Peltikorva puupäässä. |
re infecta 18.03.2004 22:26:01 (muokattu 18.03.2004 22:29:23) | |
---|
Olen ostamassa Terratec Phase 22 -korttia. Miten tuo toimii sisäisen cd-aseman kanssa? Tietokoneen cd-soitin on ainoa, josta voin kuunnella kotonani cd-levyjä. Etsin bändiä. Katso jäsenkuvauksestani wanted-osio. |
WanhaWetäjä 18.03.2004 23:24:11 | |
---|
Olen ostamassa Terratec Phase 22 -korttia. Miten tuo toimii sisäisen cd-aseman kanssa? Tietokoneen cd-soitin on ainoa, josta voin kuunnella kotonani cd-levyjä. Osta hyvä mies vaan toi Delta 2496 jos haluat varmatoimisen kortin jossa on hyvä saundi,hyvä tuki, toimii cd,pelit ja musanteko ilman ongelmia...mä en kyllä ymmärrä tota sisäisen cd:n toimivuusjuttua noin ylipäätään,miksi joku kortti ei toimisi cd:n kanssa? Niin no liitännäthän on tossa Deltassa siellä kortin perseessä,että sikäli...eikä ole kuulokeliitäntää eli kortti vaatii kyllä monitorointiin/kuunteluun aktiivikaiuttimet tai kahdella rca sisääntulolla(tape in)varustetut kotistereot tai jonkun pienen kuulokevahvarin...sitten kyllä toimii niinkun se kuuluisa junan vessa :-) |
re infecta 19.03.2004 21:46:21 | |
---|
Phase 22:ssa on balansoidut sisääntulot ja niitä on 2 kpl. Audiophilessä huonolaatuisemmat rca:t ja vain yksi sisääntulo. Terratecin ajurituki on myös mielestäni todella hyvää. Etsin bändiä. Katso jäsenkuvauksestani wanted-osio. |
Olli 20.03.2004 10:16:19 | |
---|
Phase 22:ssa on balansoidut sisääntulot ja niitä on 2 kpl. Audiophilessä huonolaatuisemmat rca:t ja vain yksi sisääntulo. Terratecin ajurituki on myös mielestäni todella hyvää. Eikös tuossa Audiophilessä ole 2 sisääntuloa l. 1 stereotulo.? En käytä hymiöitä. |
HK 20.03.2004 16:21:41 | |
---|
Phase 22:ssa on balansoidut sisääntulot ja niitä on 2 kpl. Audiophilessä huonolaatuisemmat rca:t ja vain yksi sisääntulo. Terratecin ajurituki on myös mielestäni todella hyvää. Onko tuolle terratecille alsa-tukea? M-audion korteille nimittäin on. Peltikorva puupäässä. |
re infecta 21.03.2004 15:20:32 | |
---|
Onko tuolle terratecille alsa-tukea? M-audion korteille nimittäin on. Mikä on alsa-tuki? Helsingin myymälässä, jossa oli tarjolla sekä tuo Midimanin 2496 että Terratecin Phase 22 suositteli ehdottomasti ostamaan Terratecin. Hinnathan noilla korteilla on likimäärin samat. Etsin bändiä. Katso jäsenkuvauksestani wanted-osio. |
Temetius 21.03.2004 16:38:21 | |
---|
Satuin ostamaan tuon audiophile 2496 ja ongelmana on se että kun nauhotan raidan sisään en pysty kuuntelemaan sitä route-asetuksia muuttamatta. Ja kun asetuksia vaihdetaan ei kitara/basso enää kuulu eli en pysty nauhoittamaan aiemmin nauhoittamani raidan päälle sillä tavoin että se kuuluisi. Osaisiko joku mahdollisesti neuvoa miten homma lähtis pelaamaan? |
Temetius 21.03.2004 16:49:08 | |
---|
lisäys edelliseen: Eli siis nauhoitettua raitaa en saa kuulumaan "live"-soiton kanssa |