Swan 10.08.2005 17:40:38 | |
---|
FF7:n musiikit on kyllä mahtavia. Varsinkin ne pomomusat ja One Winged Angel. Valoisia kappaleita jos pitää etsiä, niin onhan ne chocobo-teemat aika mainioita. Itseltäni löytyy alkuperäisenä neljän cd:n boksina tuo FF7-soundtrack ja siinä ei kyllä heikkoja linkkejä ole ollenkaan. Täydelliset pelimusiikit, ja kumma kyllä, näitä on hauska kuunnella myös pelaamisen ulkopuolella, normaalisti levyltä. Heti tulvii pelin tapahtumat ja tapahtumapaikat mieleen. Visuaalista musiikkia kerrassaan. Samanlaisia kokemuksia tulee itselleni minkä tahansa Final Fantasyn musiikeista. Vaikkakaan sitten en olisi juuri sitä osaa ikinä pelannutkaan. Sitten tämä legendaarinen kysymys: Palio? |
carnation 10.08.2005 20:41:44 | |
---|
Tähdennettäköön vielä, että FF7-soundtrack on yksi levyhyllyni kirkkaimpia timantteja ja siitä en helpolla luovu ;) "Etsin itseäni, mmm." |
Ragorn 11.08.2005 14:54:53 (muokattu 11.08.2005 14:57:19) | |
---|
Tähdennettäköön vielä, että FF7-soundtrack on yksi levyhyllyni kirkkaimpia timantteja ja siitä en helpolla luovu ;) Mistä olet saanut? Paljolla myyt? Perkele kun myin sillon joskus pleikkarini pois, minulla oli FFVII. Maailman paras peli, jossa myös henkeäsalpaavat musat. Haluaa... Muumipeikko:"Miksi et ottanut minua mukaan?" Nuuskamuikkunen:"Koska olet iso ja valkoinen." |
Landola59 11.08.2005 15:23:09 | |
---|
Japsit tietää mikä on parasta musiikkia. Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
petrutsi 13.08.2005 21:35:54 | |
---|
FF7:n musiikit on kyllä mahtavia. Varsinkin ne pomomusat ja One Winged Angel. Valoisia kappaleita jos pitää etsiä, niin onhan ne chocobo-teemat aika mainioita. Itseltäni löytyy alkuperäisenä neljän cd:n boksina tuo FF7-soundtrack ja siinä ei kyllä heikkoja linkkejä ole ollenkaan. Täydelliset pelimusiikit, ja kumma kyllä, näitä on hauska kuunnella myös pelaamisen ulkopuolella, normaalisti levyltä. Heti tulvii pelin tapahtumat ja tapahtumapaikat mieleen. Visuaalista musiikkia kerrassaan. Kyllä! Joitain noita teemoja tullu kitarallakin opeteltua. Täyttä timangia. My balls and the end of humanity..How the hell are they related? | Älkää pilatko mun Opethia! |
carnation 13.08.2005 21:58:33 | |
---|
Mistä olet saanut? Paljolla myyt? Perkele kun myin sillon joskus pleikkarini pois, minulla oli FFVII. Maailman paras peli, jossa myös henkeäsalpaavat musat. Haluaa... Ostin vuosia sitten, markka-aikana, joltain tyypiltä muistaakseni Keltaisen Pörssin kautta. En myy, kiitos kysymästä =) "Etsin itseäni, mmm." |
Ragorn 13.08.2005 22:11:22 | |
---|
Ostin vuosia sitten, markka-aikana, joltain tyypiltä muistaakseni Keltaisen Pörssin kautta. En myy, kiitos kysymästä =) No höh, ehkä sitä myydään Japanissa? Sinne olen nimittäin menossa neljän vuoden päästä... "Kaikki lapset ovat paholaisen siittämiä ja ansaitsevat kuolla." - Uskovainen 84 |
Leper Messiah 14.08.2005 19:01:09 | |
---|
nonni. mysongbookista löytyy tommonen FF-kappale kuin 'still more fightning' mikähän tuon kappaleen nimi mahtaa oikeasti olla? anyone? Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Landola59 14.08.2005 19:08:28 | |
---|
'still more fightning' Se. Still more fighting. Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
Leper Messiah 14.08.2005 19:11:58 | |
---|
Se. Still more fighting. no hyvä. hienoa. kiitos. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Ragorn 14.08.2005 20:44:24 (muokattu 14.08.2005 20:44:57) | |
---|
EDIT: sekoilen.. "Kaikki lapset ovat paholaisen siittämiä ja ansaitsevat kuolla." - Uskovainen 84 |
-Prokitaristi- 21.08.2005 20:16:55 | |
---|
En muista missä megamanissa oli jossai pääkärissä puppetsi musana :D hyä koveri ei voi muuta sanoo. |
cheez 12.10.2005 22:57:44 | |
---|
NESin Jurassic Parkissakin oli aika kovat musat. Amen! Ekan kentän biisi oli vähintäänkin tajunnan räjäyttävä!!! Achtung! Mouth, ass and pussy! -Happy Tom, Turbonegro- |
DaKiller 12.10.2005 23:27:08 | |
---|
Mistä olet saanut? Paljolla myyt? Perkele kun myin sillon joskus pleikkarini pois, minulla oli FFVII. Maailman paras peli, jossa myös henkeäsalpaavat musat. Haluaa... Kerpele kun varkaat tyhjensivät autoni juuri silloin kun tuo peli oli hattuhyllyllä. Vuonna miekka ja kirves. Kiroan heidät yhä alimpaan helvettiin. |
south_of_heaven 12.10.2005 23:50:01 | |
---|
Refueling Basen biisiä ei ole voinut unohtaa siitä lähtien kun sen ensimmäisen kerran kuuli, jäi soimaan päähän heti. sama täällä. on se vaan niin karu. mun mielestä doomejen paras 'piisi' |
DirtyFingers 13.10.2005 12:59:24 (muokattu 13.10.2005 13:00:04) | |
---|
Ahh! Otinpa lainaan siskoltani pleikkari kakkosen ja ff:t 6-10 (6-9 olen itese ostanut). Sitten vain tahkoamaan ja nauttimaan mahtavista juonista ja muusikeista... "Don't talk to the eyes of a stranger" |
ekikoo 13.10.2005 13:33:30 | |
---|
NESsin Batmanin ekan kentän musa on aika hieno, taitaa sillä olla jopa nimikin, Streets of desolation Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu |
Blasphemer 13.10.2005 16:13:46 | |
---|
Megadeth teki biisin duke nukemiin. Ja helvetti, hyvä biisi onkin. Mutta paras pelimusiikki löytyy Neverwinter Nightsista (ja yleensäkin roolipeleissä on loistavaa tavaraa) vaikka klassista onkin. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Megadeth teki coverbiisin duke nukemista. Ja helvetti, hyvä biisi onkin. |
Blasphemer 13.10.2005 18:09:44 | |
---|
Kiitos korjauksesta :) "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |