Aihe: Jalu opinnäytetyö
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tankero
12.10.2005 13:06:22
Se on elämää se. Itte asiassa ihan kivaa hommaa.

Huvikseen käyn aina välillä sahailemassa. Kiva vetää, kun ei tarvi ammatikseen tehdä. Täällä on moniaita vanhenneita maanomistajia, ketkä ei jaksa hoitaa koivikoitaan. Käyn harvomassa puut pois. Ja myyntiin. Vähintään 40 euroa motti.
kyänäino
12.10.2005 13:17:06
Suosimani jaluleikki on nimeltään Jallu-Uno. Kuten nimikin jo kertoo, siinä yhdistyy jaloviina ja Uno -korttipeli siten, että aina kun pelaaja joutuu +2 tai +4 -kortin saatuaan nostamaan kortteja, saa hän lohdutukseksi jalluhuikan. Näin kaikki tavallaan voittavat. Tätä pelataan esim. mökkeillessä.
uruttaja
13.10.2005 12:06:18
Huvikseen käyn aina välillä sahailemassa. Kiva vetää, kun ei tarvi ammatikseen tehdä. Täällä on moniaita vanhenneita maanomistajia, ketkä ei jaksa hoitaa koivikoitaan. Käyn harvomassa puut pois. Ja myyntiin. Vähintään 40 euroa motti.

Ostan motin ja juon sun kans toimituksen yhteydessä sen *Jalun, toimitus Huttukylän tien varteen toukokuussa 2006.
Tankero
13.10.2005 12:28:53
Ostan motin ja juon sun kans toimituksen yhteydessä sen *Jalun, toimitus Huttukylän tien varteen toukokuussa 2006.

Selevähän tämä.
karhu
18.10.2005 00:19:05
Luopiona ja todellisena takinkääntäjänä oven havainnut ja koeponnistanut todellisen kilpaveljen tuolle alkohiilijuomien kruunamattomalle varakreiville.

Kalle Viina, aikamme puhds leikattu konjakki maistu ja toimii jopa raakana, eikä rasita lompakkoakaan siinä kuin Jalu 1-3 tähteä näinä keikkapalkoista maksettujen bensojen ankeina aikoina.

Modernin humppamuusikon legenda, kunhan Koivusalo joutaa:)

Notta?
Jätetään nuo Ranskanherkut porvareille ja wannabe miehille
Wez
18.10.2005 12:26:09 (muokattu 18.10.2005 12:26:37)
Nimiehdotus lopputyöksi, Juicen biisistä nimeltä Jumankaut, mä oon out:

"Tärkeintä ei ole soitto, vaan jalo - viina."
Tankero
18.10.2005 12:59:08
Luopiona ja todellisena takinkääntäjänä oven havainnut ja koeponnistanut todellisen kilpaveljen tuolle alkohiilijuomien kruunamattomalle varakreiville.

Kalle Viina, aikamme puhds leikattu konjakki maistu ja toimii jopa raakana, eikä rasita lompakkoakaan siinä kuin Jalu 1-3 tähteä näinä keikkapalkoista maksettujen bensojen ankeina aikoina.

Modernin humppamuusikon legenda, kunhan Koivusalo joutaa:)

Notta?
Jätetään nuo Ranskanherkut porvareille ja wannabe miehille

Oikia on aine. Minä oon Kallea tirponut kans jo pitemmän aikaa.
uruttaja
18.10.2005 13:34:07
Oikia on aine. Minä oon Kallea tirponut kans jo pitemmän aikaa.

Paljoko se maksaa? Mä oon sitä Kolperttia tirponut, siinä on logistiikka kohillaan.
riff
18.10.2005 22:17:04
Paljoko se maksaa? Mä oon sitä Kolperttia tirponut, siinä on logistiikka kohillaan.

Ja kolpertti on hyvvää!!! U-E on oikealla asialla!
Köyhälle kaikki on kallista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)