No nyt se on jo lähes täydellistä, kun kieli on kotoinen suomi, joka tuntuu sopivan laulajan suuhun huomattavasti englantia paremmin. Musiikillisesti taas sitä taattua laatua, eikä turhia sooloja, mikä on mielestäni tässä(kin) tapauksessa erittäin hyvä juttu. Mikäs muuten on meininki jatkossa tuon kielipolitiikan kanssa? Itse kannustaisin teitä kyllä tekemään enemmänkin suomenkielisiä biisejä. Ja esim. Hunting Youn kuulisin myös mielelläni suomenkielisenä... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
No tämähän oli rankka. Innostuin kuuntelemaan ihan vain tuon kappaleen nimen takia. Harmi etten rokin pilaamien korvieni takia saanut sanoista kokonaan selvää, mutta aina sitä tulee vähän tarkemmin kuunneltua kun lauletaan korvenraivaamisesta tai yleensä maaseudusta ja sen todellisuudesta. Eihän tämä metalli minun musiikkiani ole, mutta kyllä tämän mielelläni kuuntelin pariinkin otteeseen, sen verran miehekästä on meno. Soundithan on todella hyvät ja laulaja onneksi ihan laulaa ja vielä oikein vakuuttavasti. Ihan menee demostudion parhaimmistoon kuuntelemistani metallibändeistä. Mutta vielä musiikkia enemmän minua miellytti siis kappaleen sanallinen anti. |