rhizome 23.06.2003 07:58:29 | |
---|
Eikö siellä harmoonisentraalissakin vähän joka ukko joka kynnelle kykenee ja/tai hankkii uuden vahvarin postita heti aluksi klippejä? Wassup guys!? :) Sori jos oon väärässä mutta viimeiset mitä oon täällä nähny (tai linkitetty) oli ne askomikon orangeklipit ja sit nää mun räpellykset - eikö muita? Mallinnettavat kelpaa myös.. Mikko |
p130 23.06.2003 08:02:46 | |
---|
Me ollaan niin köyhiä ettei meilla ole digikameroita... "Diplomacy is the art of saying 'Nice doggie!'... till you can find a rock." |
Mun ääninäytteessä voit kuulla V-AMPin "Modern Hi Gain" -mallinnusta.. :P En omista mikkiä enkä läppäriä, en voi siis oikein ääniklippejä vahvaristani nauhoitella. Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Fender, Yamaha, Squier) T:reen alueelta
Keinokuorma
Rumpali valmiiseen bändiin |
askomiko 23.06.2003 14:07:51 | |
---|
|
rhizome 23.06.2003 15:39:42 | |
---|
Mun ääninäytteessä voit kuulla V-AMPin "Modern Hi Gain" -mallinnusta.. :P En omista mikkiä enkä läppäriä, en voi siis oikein ääniklippejä vahvaristani nauhoitella. Ettei vaan ollut Savage? Kaasua, kaasua komis...er, vanhempi sotilas askomiko. :) Mikko |
Miikathebest 23.06.2003 20:34:51 (muokattu 23.06.2003 20:37:09) | |
---|
Me ollaan niin köyhiä ettei meilla ole digikameroita... Meidän digikamerassa on ainakin niin huono äänen laatu, ettei sillä kannata mitään kunnollista ruveta hommailemaan =) Jollain ääninauhurilla ennemminkin hoitaisin tämän :S Ja useinkaan ihmisillä ei ole vahvistimet ja (nörttäily) tietokoneet samassa paikassa. |