Aihe: Keskustelua Iron Maidenista
1 2 3 4 523 24 25 26 2743 44 45 46 47
Resonance
12.10.2005 23:43:55
Jericho on laulunu jo pitkään.

Ja esittäny painijaa varmaan vieläkin pidempään... Leipuri pysäköön lestissään.
Oletteko nähneet mustaa miestä soittamassa heviä?!!?
Pelsi
13.10.2005 11:05:13
Miks ei samantien tehdä WWE tribute to maiden levyä prkl pitääkö niiden "painijoiden" alkaa jo laulamaan.. LOL Sanon mä.

Sano vaan, mutta mieluummin suomeksi ja lyhentämättä, kiitos. En ole äijän laulantaa koskaan kuullut, mutta jos pääsee samalle levylle Lemmyn, Ripperin, Dee Sniderin ja monien muiden kanssa, ei voi ihan turha jätkä olla.

Ja onhan maailmassa laulava mäkihyppääjäkin...
THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313
carnation
13.10.2005 12:24:36
Ei tuo Jericho mikään paska laulaja ole. Yllättävän hyväkin jopa. Kannattaa lukea osoitteesta http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php Fozzy-levyarviot läpi.
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
Starlia
13.10.2005 13:10:53 (muokattu 13.10.2005 13:11:05)
Ei tuo Jericho mikään paska laulaja ole. Yllättävän hyväkin jopa. Kannattaa lukea osoitteesta http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php Fozzy-levyarviot läpi.

Juu, ei. Where Eagles Dare-coverin olen Fozzylta kuullut ja hyvinhän tuo vetää.
Resonance
13.10.2005 14:08:29 (muokattu 13.10.2005 14:08:58)
Sano vaan, mutta mieluummin suomeksi ja lyhentämättä, kiitos. En ole äijän laulantaa koskaan kuullut, mutta jos pääsee samalle levylle Lemmyn, Ripperin, Dee Sniderin ja monien muiden kanssa, ei voi ihan turha jätkä olla.

Ja onhan maailmassa laulava mäkihyppääjäkin...

No rahalla saa ja hevosella pääsee. Hyvinhän se nimetön mäkikotka laulaankin. Tämä keskutelu ei liity maideniin enään yhtään joten, jos porukka haluaa puhua wwe laulajista niin topiccia kehiin vaan.
Oletteko nähneet mustaa miestä soittamassa heviä?!!?
kirvesAxe
18.10.2005 12:46:00

Tuo Numbers from the Beast olis kyllä saatava. Jerichoon en ota kantaa. Mutta se Lemmyn Truupperi vois olla kova.

Ja paluu siihen mistä carnation ja _tuomas_ puhuivat: BNW on huippu, imo jakaa ykkössijaa maidenin albumeissa FotDin kanssa... ne kaks albumia on toimivimmat kokonauisuudet :)

Uudelle lätylle sais ehkä odotella enemmän muidenkin sävellyksiä kuin Harrisin... tosin ei Harris huonosti vedä ;D
BD "jaujauvittujau" "After you've heard this song, if you don't know what's heavy metal, you're either dead or fuckin' 150 years old!"
...And Justice For All
18.10.2005 18:49:22
^ Adriania lisää. Paschendale ja Journeyman on DODIn parhaita biisejä.
Mm...beer...
32788
19.10.2005 22:02:49 (muokattu 19.10.2005 22:03:27)
Oletko muuten ...And Justice For All sama tyyppi kun Stratocaster rautaneito.comissa? Ite oon siellä nimimerkillä Kitaristi.
Nappaat henkeni mutta sinulle käy samoin Ammut musketilla mutta lävistän sinut Kun odotat seuraavaa hyökkäystä Seiso, et voi perääntyä Merkkitorvi soi ja taisto alkaa Tässä ei ole yhtään voittajaa Savun ja hevosen hengityksen haju sieraimissani
Abugali
19.10.2005 23:32:12
Rautaneidossahan sitä ollaan, samalla nickillä, saisivat ne paidat tulla kohtapuoliin.
ozz3
20.10.2005 13:04:36
Rautaneidossahan sitä ollaan, samalla nickillä.

Sama täällä.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Ilez885
23.11.2005 11:58:29

Kyllä se Maiden on parhaita pummpuja mitä tiiän...iteki tultu kaks kertaa livenä nähtyä ja muutenkin fanitan yhtyettä tosi kovasti...
...And Justice For All
23.11.2005 15:47:38
Oletko muuten ...And Justice For All sama tyyppi kun Stratocaster rautaneito.comissa? Ite oon siellä nimimerkillä Kitaristi.

Siellähän minä. Muusikoiden.net onkin jäänyt aika vähemmälle rautaneidon jyrätessä.
Mm...beer...
Da Make
23.11.2005 15:54:17
Onhan Maiden helkkarin kova, livenä nähty ties kuinka monta kertaa ja aina kolahtaa. Silloin joskus se oli se ensinmäinen hevibändi jota aloin kuuntelemaan, ja sillä tiellä ollaan vielä. Kyllä paljon aivan mahtavia muistoja liittyy tähän yhtyeeseen. Loistavia kappaleita... taas seuraavaa suomen keikkaa odotellessa.

Unohditte Kahwickerman..
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
...And Justice For All
23.11.2005 18:07:36
^ Kerro ihmeessä keikkakokemuksistas! Mä olen hulluna Maideniin! Harmi vaan, en ole kertaakaan ollut keikalla, viime keikka oli liian kallis maksettavaks.

Seuraavalla olen läsnä vaikka henki menisi!
Tuoreimmat levyhankinnat:

Virtual XI
Dance Of Death
No Prayer For The Dying
The Number Of The Beast

Up The Irons!
Mm...beer...
Da Make
24.11.2005 15:10:41
^ Kerro ihmeessä keikkakokemuksistas! Mä olen hulluna Maideniin! Harmi vaan, en ole kertaakaan ollut keikalla, viime keikka oli liian kallis maksettavaks.

Up The Irons!

Kertoilen vaikka huomen illalla kun ei ole muutakaan tekemistä. Maidenin keikat on erillaisia kuin minkään muun. "Kaikki" on messissä.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
...And Justice For All
25.11.2005 08:13:46
^ Jeah! Mä olisin kyllä halunnut olla kultsan keikalla 95, paikalla oli lähinnä fanaattisia faneja, ja Blaze lauloi kuuleman mukaan varsin hyvin. Tiivis tunnelma ja muuta. Toinen olisi ollut lempilevyni Seventh Sonin-kiertue. Olisiko mikään päihittänyt sitä että olisi kuullut Seventh son-biisin livenä?

No, toivottavasti se on vielä mahdollistal, sillä luulen Maidenin jatkavan vanhojenmuistelu-kiertueitaan. Edellisen katettua neljä ekaa albumia, Bruce puhui jossain seuraavassa olevan Powersláve, Live after death ja Somewhere-levyt. Jos näin on, mahtavaa!
Mm...beer...
LMN
25.11.2005 11:52:59

...Olisiko mikään päihittänyt sitä että olisi kuullut Seventh son-biisin livenä?...

Jos joskus vielä kuulisin Infinite Dreamsin livenä, niin silloin kyllä itku tirahtaa. On nimittäin mielestäni paras Maiden biisi... Kaikki se, mitä he edustavat musiikillisesti, kiteytyy tähän kappaleeseen. Seventh Son on meikäläisellekin se paras levy!
Teenage angst...
kirvesAxe
27.11.2005 05:49:18

Maiden on vaan niin vitun parasta.

Huomasin tossa hetki sitten, että Ensiferumin ekalla levyllä oleva Guardians of Fate -biisissä on Hallowed be thy Name -tyyppinen tatatatat tatatataa -lopetus... ;)
BD "jaujauvittujau" "After you've heard this song, if you don't know what's heavy metal, you're either dead or fuckin' 150 years old!"
Spawn
27.11.2005 12:59:25
Huomasin tossa hetki sitten, että Ensiferumin ekalla levyllä oleva Guardians of Fate -biisissä on Hallowed be thy Name -tyyppinen tatatatat tatatataa -lopetus... ;)

Eikö tuollainen lopetus ole joka toisessa Maidenin alkupään tuotannon biisissä?
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)