Ideana oli sellainen että kun niin monilla V-Ampin käyttäjistä (minulla mukaanlukien) on ongelmia laadukkaiden soundien aikaansaamisessa, niin kerätään tänne hyväksi havaittuja säätöjä eri käyttötarkoituksiin ja musiikkityyleihin. Varsinkin särökitarat ovat ainakin itselleni tuottaneet ongelmia, nauhoitettuna soitosta on tullut epäselvää pörinää... eli jos joltain löytyy maatamullistava säröasetus, niin ainakin minä toivotan sen iloisesti tervetulleeksi. Laitan tähän esimerkiksi soundin, joka ei todellakaan ole mikään erityisen hyvä, tein sen suunnilleen ensimmäisenä ostopäivänä perehtymättä juurikaan laitteen hienouksiin syvällisemmin. Kyseessä on jonkinlainen todella hämyinen ja hämärä näppäilykitarasoundi. Brit. Class A Bass = klo 12, Mid = klo12, treble = klo 1 Gain = 0 Chorus+ Comp. = klo 12 Reverb = klo 12 Drivet sun muut kokonaan pois päältä. Ja huom, jätetään suosiolla pois keskustelu siitä kuinka paska laite Vamppi on, sitä on jo käyty mielestäni tarpeeksi muualla. Semmoosta... www.ankkuriklubi.com |
Heh. Mites tuon soundin loput asetukset? Presence, efektin tap ja tapin alta löytyvä toinen asetus, kaiutinmallinnos, reverbin tyyppi. Varmaan vielä jotain jäi poiskin, mutta jääköön. Siltikin koko homma kuulostaa aivan erilaiselta riippuen käytettävästä kitarasta. |
No joo, kuten tuossa sanoinkin niin tein tuon soundin heti ensimmäisenä päivänä eikä mulla ollut mitään tietoa noista muista asetuksista kuin niistä jotka olivat helposti nähtävillä :) Vois kyllä katsoa miten nuo muut on säädetty, Semmoosta... www.ankkuriklubi.com |
Ideana oli sellainen että kun niin monilla V-Ampin käyttäjistä (minulla mukaanlukien) on ongelmia laadukkaiden soundien aikaansaamisessa, niin kerätään tänne hyväksi havaittuja säätöjä eri käyttötarkoituksiin ja musiikkityyleihin. Varsinkin särökitarat ovat ainakin itselleni tuottaneet ongelmia, nauhoitettuna soitosta on tullut epäselvää pörinää... eli jos joltain löytyy maatamullistava säröasetus, niin ainakin minä toivotan sen iloisesti tervetulleeksi Mikset lataa suosiolla tolle laitteelles netistä ilmasta softaa ja ilmaisia patcheja?? löytyy muuten aika muutama.. |