mr.muzak 12.10.2005 23:04:57 | |
---|
Jep, mulla on kans tarkoitus hakea. Taidanpa viedä lappiin paikalliselle rytmimusa-yhdistykselleki. Sivistystä lappiin, se on oikein!:) |
Jesh. Pitänee hiiviskellä katsastelemaan että minkä näkönen teos on kyseessä. Filosofia on aidoimmillaan kun imetään munaa jossain palmun alla Benny Hill ilme naamalla. -James Hukkanen
Megaman #011 Walkin´-man
THV #22 |
Apricot 13.10.2005 15:46:09 | |
---|
Dr.Dominant näytti pikaisesti opusta tänään ja pitää sanoa että hyvin selkeältä näytti... Itse ehdin jopa kuunnella mukana tulevan cd:n läpi. Siinä olisi jopa "team humppa-sexteteille" (puhumattakaan meistä harrastajista) oivallinen tietopaketti erilaisista musiikkityyleistä, sen verran uskottavalta kuulosti soitto ja soundit niissä näytteissä, joita taas oli uskomattoman laaja kirjo. No problemo! |
Martso 13.10.2005 16:01:47 | |
---|
Itse ehdin jopa kuunnella mukana tulevan cd:n läpi. Siinä olisi jopa "team humppa-sexteteille" (puhumattakaan meistä harrastajista) oivallinen tietopaketti erilaisista musiikkityyleistä, sen verran uskottavalta kuulosti soitto ja soundit niissä näytteissä, joita taas oli uskomattoman laaja kirjo. Harmi vaan, että ihan paskat soittajat oli buukattu tuohon. Fonistiki raajarikkona! ;D Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
Dr Dominant 13.10.2005 17:46:40 | |
---|
Harmi vaan, että ihan paskat soittajat oli buukattu tuohon. Fonistiki raajarikkona! ;D Niinpä - Jos Hessulla ei olis ollut oikea hanska kipsissä niin sitten se varmaan olis soittanut edes siedettävästi ... ;) "Dr Dominant, I Presume?!" |
baron 13.10.2005 18:41:14 | |
---|
Niinpä - Jos Hessulla ei olis ollut oikea hanska kipsissä niin sitten se varmaan olis soittanut edes siedettävästi ... ;) Ei ollut tänään vielä Vantaan F-musassa, se Vantaa taitaa olla aika kaukana. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
N_Bates 13.10.2005 22:44:09 | |
---|
Jeah! Hainpa kirjan tänään f-musiikista ja hyvältä vaikuttaa. Nyt pitäs sitten vaan jaksaa opiskella noi asiat. Ei auta soittaeesa se että teoria on kirjahyllyssä eikä päässä. Vilkuilin myös tuota Mark Levinen Jazz Theory Bookkia ja päätin että jossain välissä aion tahkota senkin. Mutta jos nyt eka noi perusasiat sais haltuun... Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
Martso 13.10.2005 22:46:21 | |
---|
Jeah! Hainpa kirjan tänään f-musiikista ja hyvältä vaikuttaa. Nyt pitäs sitten vaan jaksaa opiskella noi asiat. Ei auta soittaeesa se että teoria on kirjahyllyssä eikä päässä. Vilkuilin myös tuota Mark Levinen Jazz Theory Bookkia ja päätin että jossain välissä aion tahkota senkin. Mutta jos nyt eka noi perusasiat sais haltuun... Hieno meininki! Nuot kun sisäistää, niin alkaa huomata teorian yhteyden musaan. Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
mr.muzak 13.10.2005 22:48:37 | |
---|
Hieno meininki! Nuot kun sisäistää, niin alkaa huomata teorian yhteyden musaan. Mä ku oon pelkästään epäillyt sitä tähän asti... |
Nuages 14.10.2005 12:25:15 (muokattu 14.10.2005 12:25:37) | |
---|
Myydäänkö sitä kirjaa Oulussa missään? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
komero 14.10.2005 12:59:35 | |
---|
Myydäänkö sitä kirjaa Oulussa missään? Kullaksella ei ainakaan ole. Soitin just sinne ja kysyin, eivät tienneet koko kirjasta mitään. - Klaus Komero - |
baron 14.10.2005 13:11:34 (muokattu 14.10.2005 13:12:43) | |
---|
Ei ollut tänään vielä Vantaan F-musassa, se Vantaa taitaa olla aika kaukana. Eikä tänään! Mä tunnen yhden tyypin "Kirjavälityksestä". Täytyy haukkua, että mitä ne oikein töpeksii. Pelottaako niitä ylittää susiraja? The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Dr Dominant 14.10.2005 14:35:21 | |
---|
Myydäänkö sitä kirjaa Oulussa missään? Mikäli Oulussa on Suomalainen Kirjakauppa, niin sitten ensi viikolla myydään. Sain äsken listan kirjakaupoista joihin se menee ensi viikon alussa. Tais olla 118 kirjakauppaa siinä listalla. Voin postata sen listan tänne kun pääsen kotikoneelle. "Dr Dominant, I Presume?!" |
Lonnie 15.10.2005 16:11:49 | |
---|
Dodi, päädyin poistamaan teoksen f-musasta ko oli sen näkönen että minä saan siitä selkoo. Syyslomaksi lukkiudun kellarin nurkkaan kynttilänvaloon käymään tätä lävitte. Filosofia on aidoimmillaan kun imetään munaa jossain palmun alla Benny Hill ilme naamalla. -James Hukkanen
Megaman #011 Walkin´-man
THV #22 |
baron 15.10.2005 17:09:28 | |
---|
Dodi, päädyin poistamaan teoksen f-musasta ko oli sen näkönen että minä saan siitä selkoo. Syyslomaksi lukkiudun kellarin nurkkaan kynttilänvaloon käymään tätä lävitte. Joo, Otavan kotisivu sanoi, että sopii 10-15 vuotiaille. Mä aattelin, että ostan valmiiksi ja alan sitten aikanaan perehtyä. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Dr Dominant 15.10.2005 19:15:44 | |
---|
Joo, Otavan kotisivu sanoi, että sopii 10-15 vuotiaille. Mä aattelin, että ostan valmiiksi ja alan sitten aikanaan perehtyä. Eikö siellä muuta lukenut?!? Sopii se muillekin, voin vakuuttaa. Sinullekin, Baron! Voit alkaa matkasi "musiikin ihmeelliseen maailmaan" vaikka heti. Jos tulee tenkkapoo, niin soita perään... ;) "Dr Dominant, I Presume?!" |
risto 15.10.2005 19:58:43 (muokattu 16.10.2005 00:07:02) | |
---|
Ensi perjantaina 30.9. saatavana F-musiikista ja Ostinato Oy:stä ainakin. Hinta tulee olemaan ymmärtääkseni jossain 30 euron tietämillä. Siis mikä kirja on kyseessä? Dr. Dominant & co? Mielenkiinto heräs, sellainenhan pitää tietysti nähdä. Mikä on kirjan nimi? Edit: typoi Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
Dr Dominant 16.10.2005 10:14:49 (muokattu 16.10.2005 10:19:35) | |
---|
"Tohtori Toonika" Kustannus Oy Otava. Hinta 35 e, F-musiikista saa opiskelijakortilla 10% pois. Otavan omassa kirjakaupassa Uudenmaankadulla (Helsinki) saa 20% paljousalennuksen, jos ostaa väh. 40 opusta. Hyvä tietää jos ostaa isommalle oppilasryhmälle etc. EDIT: Paljousalennuksen alaraja "Dr Dominant, I Presume?!" |
risto 16.10.2005 16:33:29 | |
---|
"Tohtori Toonika" Kustannus Oy Otava. Hinta 35 e, F-musiikista saa opiskelijakortilla 10% pois. Otavan omassa kirjakaupassa Uudenmaankadulla (Helsinki) saa 20% paljousalennuksen, jos ostaa väh. 40 opusta. Hyvä tietää jos ostaa isommalle oppilasryhmälle etc. EDIT: Paljousalennuksen alaraja OK, kiitän! Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
mr.muzak 16.10.2005 17:23:44 | |
---|
Ehdin hakemaan kirjan tuossa eilen ja vähän selailemaan. Erittäin selkeetä ja suoraan asiaan. Ja varsin hyviä nuo levyn hitit, paljon ogelin diktaattiesimerkkien keskiarvoa parempia!:) ..mutta löytyi sieltä pari korjaustakin, asioita joita oppii kentällä ja joita ei ogelissa opeteta, esim. termejä kuten "absoluuttinen sointukorva" yms. :) |