jari75 12.10.2005 10:36:47 | |
---|
Kertokaahan ja suositelkaa missä kannattaa huolattaa kosketinsoittimia? Tällähetkellä ei akuuttia tarvetta mutta jos sattuu sellanen tulemaan niin mihin ottaa yhteyttä takuunsa menettäneitä laitteita koskien.. Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75 |
baron 12.10.2005 10:40:26 | |
---|
Kertokaahan ja suositelkaa missä kannattaa huolattaa kosketinsoittimia? Tällähetkellä ei akuuttia tarvetta mutta jos sattuu sellanen tulemaan niin mihin ottaa yhteyttä takuunsa menettäneitä laitteita koskien.. Mä oon kerran käyttänyt mun Rolandini maahantuojan huollossa, ei takuukorjaus vaan roudausvamma ja palvelu oli nopeaa ja hyvää, huomasivat enemmän vikoja, kuin mä olin huomannut ja mielestäni vielä halpaakin. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Haipuma 12.10.2005 15:05:12 | |
---|
Olen pari kertaa korgit huollattanut/korjauttanut, EN TAASKAAN MUISTA FIRMAN NIMEÄ, Helsingissä siellä kätilö-opiston nurkilla sijaitsevassa paikassa. Ennen nimi oli vissin spectre-audio tai jotain.. Paikka on siinä Isonniitynkadun liepeillä. Palvelu oli hyvää ja melko nopeaa. Korjaavat kaikenmerkkisiä synia ja audiolaitteita. The truth lies within Kesälintu. |
Kertokaahan ja suositelkaa missä kannattaa huolattaa kosketinsoittimia? Kannattaisi ilmoittaa myös paikkakunta tämän kaltaisissa kyselyissä. Koskettelen soittimia... |
jari75 13.10.2005 08:51:22 | |
---|
Kannattaisi ilmoittaa myös paikkakunta tämän kaltaisissa kyselyissä. Niimpä tietenkii, hyvä huomio, no pääkaupunkiseudulta mutta muuallekin etelä ja keskisuomeen pääsee vaivattomasti... Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75 |
KoskPaavo 13.10.2005 10:57:56 | |
---|
Spectro-Audio ja Isorinne on kundi johon kannattaa ottaa yhteyttä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |