En usko teitä. HEAVYROCKPELLE. |
Sperm Donor 12.10.2005 17:36:30 | |
---|
En usko teitä. Sulla taitaa olla putkivahvistin. |
JCM 12.10.2005 17:39:23 | |
---|
Mulla oli kakruna yks Samickin trankkucombo mistä kuului yhden naapuruston korttelipoliisin puhelin. |
Stain 12.10.2005 18:17:49 | |
---|
"varokaa, kaapissa on vaarallinen natsi vahvistin." Haha.. joo. We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
samulijp 12.10.2005 18:23:50 (muokattu 12.10.2005 18:26:04) | |
---|
Ei taida autoradio kyllä GSM:n ilmarajapintaa purkaa :) Ei mutta ei se puhelu menekkään gsm moduloituna puhelimesta toiseen. Välillä se saattaa kulkea ihan am moduloitunakin. Tosin tuskin nykyään enään. Eli jossain lähellä on ollut radiolinkki mikä on siirtänyt puhelun taas eteenpäin muussa muodossa. Joo mäkin oon muuten saanut kuulumaan radion Peavysta. Huhu kertoo amalgaamisten hammaspaikkojen vastaanottaneen radiota sopivasti värähdellessään radiotaajuuksilla. Alkaa kuulumaan ääniä päässä... :) "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
vrajala 12.10.2005 20:08:04 | |
---|
En usko teitä. No uskotko että hellasta kuulee merisään, jos laittaa kattilankannen makaamaan puoliksi levylle ja puoliksi tiskipöydälle? Taikka että autoa ajaessa voipi yhtäkkiä ruveta kuulumaan kaiuttimista venäjänkielistä oopperaa vaikka radio ei ole päällä? Ja tätä säestää pyyhkimien vimmattu huitominen viiksen ollessa tiiukasti vaaka-asennossa? Eli asuin osan teinivuosistani radioaseman lähistöllä. Nuo ja monet muutkin käsittämättömän tuntuiset jutut olivat tapahtuneet parin vuoden sisällä aseman valmistumisesta, ennen kuin lähetysten tehot ja suuntaukset saatiin kalibroitua jotensakin kohilleen. Myöhemmin häiriöt ovat vähentyneet ihan siedettävälle tasolle, mutta kyllä mun 15w fenderistäkin puski millon minkäkin kielistä molotusta pihalle. Ja puhelimesta saattoi kuulla kesken puhelun radioamatöörien keskustelua vaikka linjalla oli häiriösuojaus. Koeta nyt siinä puhua tuoreen tyttöystävän kanssa kun toiset höpöttävät korvaan ravihevosten treenausmenetelmien poikkeavuuksista eri euroopan maiden välillä. Sinne meni. Viuh. |
Zpochen 12.10.2005 21:34:40 | |
---|
Kaveri asui aikoinaan viitostien lähistöllä. Hänen Peaveystaan kuului aina rekkamiesten molotusta. |
Sperm Donor 12.10.2005 21:44:06 | |
---|
Ekan kerran kun kuulin noita "ylimääräisiä ääniä" olin yksin ja aivan äimän käkenä että mitä vittua. En ollut ikinä kuullutkaan moisesta mahdollisuudesta. Olin 15v ja siitä on aikaa ja paljon. |
Kirjoitus virhe 13.10.2005 04:31:52 (muokattu 13.10.2005 06:14:27) | |
---|
No uskotko että hellasta kuulee merisään, jos laittaa kattilankannen makaamaan puoliksi levylle ja puoliksi tiskipöydälle? Taikka että autoa ajaessa voipi yhtäkkiä ruveta kuulumaan kaiuttimista venäjänkielistä oopperaa vaikka radio ei ole päällä? Ja tätä säestää pyyhkimien vimmattu huitominen viiksen ollessa tiiukasti vaaka-asennossa? Kyl kuullu jotain höpötettävän noista vahvistimesta kuuluvista äänistä. En mä ole ite koskaan kuullu mitn. Tuntus jotenki "urban legend" jutuilta. Varsinkin hella juttu. En usko ennen kun kuulen :) HEAVYROCKPELLE. |
Lilli 13.10.2005 05:37:17 | |
---|
Ei mutta ei se puhelu menekkään gsm moduloituna puhelimesta toiseen. Välillä se saattaa kulkea ihan am moduloitunakin. Tosin tuskin nykyään enään. Eli jossain lähellä on ollut radiolinkki mikä on siirtänyt puhelun taas eteenpäin muussa muodossa. Joo mäkin oon muuten saanut kuulumaan radion Peavysta. Huhu kertoo amalgaamisten hammaspaikkojen vastaanottaneen radiota sopivasti värähdellessään radiotaajuuksilla. Alkaa kuulumaan ääniä päässä... :) Tottapa täriset. Erään kerran kesällä alkoi isäukkoni auton radiosta kuulua parin metrin päässä parkissa olleen auton kuljettajan puhelinliikenne. Ei kuulemma pystynyt pitämään naamaa peruslukemilla kun viereisen pirssin kuski kertoili kaverilleen 'suuria salaisuuksia' ja vilkuili ihmettelevän näköisenä ...miten helkkarissa, ihan kun toi viereisen auton äijä kuulis nää jutut... 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
persta 13.10.2005 09:25:20 | |
---|
Lahden radiomastot taisivat aikanaan vielä toiminnassa ollessaan aiheuttaa kaikenlaisia hauskoja häiriöitä. Radiomäen kentän verkkoaidoista kuului musiikkia, torin reunalla olleen ravintolan metalliset vessanpöntöt toistivat Salpausselän kisojen selostuksia ja sen semmoista. Sukulaismies kertoi myös että Radiomäellä sijainneessa työmaaparakissa nurkassa lojuneet irroitetut loisteputket loistivat melko kirkkaasti. Possuhissi!!! |
kivi 13.10.2005 09:31:14 | |
---|
Kannattaa varoa, etteivät ne vahvistimessa asuvat pienet saksalaiset pääse liittoutumaan efektipolkimissa asuvien japanilaisten kanssa. Laittaa sitten vaikka puolueettomia ruotsalaisia Nobels-efektejä väliin. Tai sveitsiläistä piuhaa. |
McNulty 13.10.2005 09:34:24 | |
---|
Kannattaa varoa, etteivät ne vahvistimessa asuvat pienet saksalaiset pääse liittoutumaan efektipolkimissa asuvien japanilaisten kanssa. Onko soittaja sitten Yankee kun joka kerta sotkee jalkoihinsa niin sakemannit kuin japsitkin? Laittaa sitten vaikka puolueettomia ruotsalaisia Nobels-efektejä väliin. Natsi-kullalla ne on kuitenkin rahoitettu :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
M-Juhana 13.10.2005 09:39:35 | |
---|
Mun radiosta on kuulunut joskus kitaran ääniä !!! |
SirElwood 13.10.2005 09:40:41 | |
---|
Teillä on kyllä nyt livahtanu aamupuuroon muutakin ku maitoa ja mansikkahilloa... :D |
McNulty 13.10.2005 10:31:51 | |
---|
Teillä on kyllä nyt livahtanu aamupuuroon muutakin ku maitoa ja mansikkahilloa... :D juu, mutta onneksi ei kovin paljoa. Miulla ei kyllä vaffarista ole kuulunut ylimääräisiä meluja mutta kerran yöllä tölsy räpsähti itekseen päälle, tuli lumisadetta ja kuulosti venäjältä... tai joltain tshekiltä. Ajattelin jo että nyt on Alien Contact kohtuullisen lähellä. Ilmeisesti oli vain naapuri sammuttanut kaukosäätimellään oman telkkarinsa ja samaan aikaan seinän takana miun tölkky män päälle. UFOa se kyllä oli herätä joskus klo02-03 välissä lumisateeseen ja itäeurooppalaiseen/venäläiseen möykkään. Vielä kun olen X-Files fani niin sisäinen Kettu Mulder heräs! "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Kone 13.10.2005 10:36:37 | |
---|
Mun pehringeristä kuulu ylen tv-ohjelmia joskus. Jos laittas telkkarin vahvistimen outputtiin nii näkysköhän siinä kuva. Kyllä tämä päivä oli huonompi ku eilinen mutta varmasti parempi ku huominen |
McNulty 13.10.2005 10:43:07 | |
---|
Jos laittas telkkarin vahvistimen outputtiin nii näkysköhän siinä kuva. Siis, siunhan pitää laittaa seinästä se antennikaapeli vahvistimen inputtiin... sit näkyy vaffarissa telsuohjelmat! :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
Mike M. Hiirenloukku 13.10.2005 11:25:26 | |
---|
Kyllä meilläkin päin aikoinaan venäjän radioo oli vahvistimesta puskenut jotta rastuit. Ja palatakseni autoihin, oli äitini ystävä (ja joku muu paikalla ollut!!) nähnyt tyhjän auton käynnistyvän itsestään ja itseasiassa ilmeisesti vaihde päällä sillä törmännyt viereiseen seinään. Eikä tästä ole kun kuukausia. Sivuten... Mulla alko kuulumaan naapurin vanhan rouvan puhelin keskustelu kännykästäni, lopetettuani oman puheluni. Puhelinlangat laulaa... That's the spirit - Tuo on pirtua. |
IommI 13.10.2005 12:34:35 | |
---|
Jåå, ja mitkä tupakit sitä tuli poltettua;-) =) Normaalit röökit vain... vai oliko sittenkään? Mitään mitä ei ymmärrä ei tartte allekirjottaa.. |