Kimmo72 11.10.2005 15:37:11 | |
---|
Kaikista vammaisimmalla tavalla, eli olen vasenkätinen ja soitan vasenkätistä kitaraa mutta kielet ylösalaisin. Jaa vähän niinku Doyle Bramhall II http://www.doylebramhall2nd.com/pics.htm# Näyttää vammaselta mutta hyvin vetää Roger Watersin In The Flesh -Live taltioinnissa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Spinal 11.10.2005 16:01:35 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: III Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: "There never was much hope. Only a fool's hope." |
32788 11.10.2005 16:05:01 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: III Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Nappaat henkeni mutta sinulle käy samoin
Ammut musketilla mutta lävistän sinut
Kun odotat seuraavaa hyökkäystä
Seiso, et voi perääntyä
Merkkitorvi soi ja taisto alkaa
Tässä ei ole yhtään voittajaa
Savun ja hevosen hengityksen haju sieraimissani |
rebussi 11.10.2005 18:47:17 (muokattu 11.10.2005 18:47:37) | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: |
Aerodactev 11.10.2005 18:49:34 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: (Olen vasenkätinen, soitan väärin.)
Long = progressive = good
|
Anti 11.10.2005 19:48:17 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset:
joo, eli ihan perusvasurimeiningillä. tosin monesti joutuu vetämään vasuristi oikurikitaralla,oikurisetillä, mutta siihen on jo alkanu lähes tottua. kalamies#27 >-)))>
http://slowmotion.beigetower.org/ |
Ze Kink 11.10.2005 20:36:33 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Eli ihan oikeakätinen olen ja oikeakätisesti soitan. Sekakätinen ois kyllä kiva olla. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Jucciz 11.10.2005 20:43:58 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: |
ekikoo 11.10.2005 20:50:17 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: rohkenin tehdä vähän selkoa tuohon menestyneimpään kohtaan Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu |
Swan 11.10.2005 20:51:28 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Kurt Cobain |
Fasec 11.10.2005 20:53:20 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII I Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: |
Volcom 11.10.2005 22:12:32 | |
---|
olen vähän niinkuin molempikätinen mutta soitan kitaraa niin kuin oikeakätiset. soitetaanko paranoid? |
elbowski 11.10.2005 22:17:22 (muokattu 11.10.2005 22:17:52) | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII I Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45 |
Chaanim 12.10.2005 12:40:12 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: |
Jonttu 12.10.2005 12:45:55 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII II Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Vaikeat biisit on treenin puutetta... |
Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Kurt Cobain Ihanko tosissaan? |
Swan 12.10.2005 16:57:45 | |
---|
Ihanko tosissaan? Mikäli Eric Erlandsoniin eli Holen ex-kitaristiin on uskominen. Total Guitarin numerossa 108 kertoi tällä tavalla kysyttäessä lempigrungekitaristiaan: "What do you mean by 'grunge'? I guess I would have to say Kurt... Due to the fact that he was a righ-handed guy that forced himself to learn how to play left-handed guitar." Joku hämärä muistikuva löytyy myös, että Tony Iommilla olisi ollut tekemistä asian kanssa. |
Cruzzi 12.10.2005 16:58:59 | |
---|
Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: ja ylpeä siitä... Mittään vitun feta paskaa... |
Cruzzi 12.10.2005 17:00:45 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII II Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII III Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: sori äskeinen tunarointini... Mittään vitun feta paskaa... |
Hannu H. 12.10.2005 17:18:36 (muokattu 12.10.2005 17:19:23) | |
---|
EDIT: Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII IIIII IIIII II Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: IIIII III Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Olen SEKAkätinen, soitan kitaraa oikeinpäin: I Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |