Aihe: Onko tällaisesta vahvistimesta metallin soittoon?
1
-K-
23.06.2003 01:17:32
Kyllä se särö metalliin sopii jos siis siitä säröstä tykkää. Imho tuon marsun särö on vähän liian trankkumaista sirinää johon alkaa toivomaan vähän ns. edgeä (en keksi tuohon sopivaa suomenkielistä sanaa)
ja selkeyttä

Metalliinhan olisi oikein oivaa nuppi+kaappi tsydeemi ja ainakin 600euroon sellainen varmasti irtoaisi. Esim behringerin 4x12" kaappi ja minulta Laneyn Tf800 nuppi 350e. (anteeksi mainonta) =)

..Mutta joo asiaan eli tsekkaa esim. Laneyn Tf300 ja randallin värkit. Esim rg75. Noiden randallienkaan särö ei oikein minun makuuni ollut mutta huomattavasti parempi kuin mg-sarjan marsuissa.
Ei suotta elämys.
PoLFus
23.06.2003 08:32:15 (muokattu 23.06.2003 08:33:01)

Niin otsikko kertookin kysymyksen.

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_marshall_mg100dfx_prodinfo.html

Ja jos ei yksinään niin miten tämä suhtautuu pedaaleihin? Saako tuota metallivahvistimeksi edes niillä?

itse omistan ton ja oon ollu puhtaisiin soundeihin ihan tyytyväinen. Digitaaliefektit oli odotettua parempia ja niinesp...Mutta älä osta sitä thomannilta, koska itse sain samaan hintaan lähikaupasta...ite omistan mxr dist+ ja kyllä mulle ainakin tarpeeksi metalli-soundi
~ ja khyl ~
Mörkö
23.06.2003 19:02:48
Metalliinhan olisi oikein oivaa nuppi+kaappi tsydeemi ja ainakin 600euroon sellainen varmasti irtoaisi. Esim behringerin 4x12" kaappi ja minulta Laneyn Tf800 nuppi 350e. (anteeksi mainonta) =)

Kerrohhan vähän tarkemmin tuosta vahvistimesta. Vaikka privana jos et tänne viitsi rueta selittämään.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)