Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Petri Nygård
1 2 3 4
Rattata
12.10.2005 15:43:34 (muokattu 12.10.2005 15:44:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkös jostain löytyy se mahtava Nygård-sivusto jossa piti tilailla pizzaa ja juoda kaljaa ilman että hjöördis alko mäkättämään?
 
Tuolta muistaakseni löytyi: http://www.biitti.com/petrinygard/
 
edit: jahas, kuolin
 
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Heissi
12.10.2005 18:48:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa mieltä. Ei naurattanut silloin eikä naurata vieläkään. Kaveri tuossa joku aika sitten kuuntelutti...ei voinut kuin ihmetellä. Alkoi kyllä oikein v*tuttamaan minkälaisella paskalla sitä listoille on päästy.
 
Mua nauratti sillon. Nyt ei enää naurata, mutta ihan kelpo tsipale esim. se Vitun suomirokki on. Pari muutakin hyvää kappaletta löytyy "Mun levy":ltä. Olkoon vaan amishuumoriräppipaskaa, mutta mikäs siinä jos se kerran toimii. Toisen (ja kolmannen?) levyn myötä hommasta meni kyllä jo maku.
 
Sääh.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
miscage
12.10.2005 18:52:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Kaivan persettä, en pese käsiäni koskaan"
 
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
carnation
12.10.2005 18:53:12 (muokattu 12.10.2005 18:53:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"heitän Tyrävyöteinit hiuksista vittuun"
 
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
ozz3
12.10.2005 19:22:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Petri on niinku perseeseen ammuttu karhu, te luulitte et tää on loppu, tää on vasta alku"
 
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Kapane
12.10.2005 22:00:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja Nuera on?
 
Eräs uraa uurtava HipHop bändi, joka on tehnyt hommaa varmaan 15 vuotta ja perustanut mm. Open Recordsin.
 
ydinaukio
13.10.2005 10:00:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua vituttaa on nerokas biisi.
 
nikomati
13.10.2005 10:43:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äijältähän on ilmestyny ainakin kolme albumia matskuu, moni ei varmaan edes oo tiennyt sitä.
 
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
SweetChild
13.10.2005 11:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mä oon hevari" -biisin lyriikat on kyllä aika helvetin hyvät. Huomaa että asiaan on perehdytty. Kyllähän se silloin joskus kieltämättä nauratti.
 
Joskus kun kuulin kyseisen biisin ekan kerran, niin se nauratti. En muista tällähetkellä millainen se oikein oli.
 
"'paras rumpali?' 'John Bonham' 'no eihän?' 'no vittu onhan!' rainbow soi joka vitun säällä, oon enkeli poltan röökii veden päällä". :)
 
Shotgun blues
carnation
13.10.2005 12:06:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus kun kuulin kyseisen biisin ekan kerran, niin se nauratti. En muista tällähetkellä millainen se oikein oli.
 
"'paras rumpali?' 'John Bonham' 'no eihän?' 'no vittu onhan!' rainbow soi joka vitun säällä, oon enkeli poltan röökii veden päällä". :)

 
Ja "paras kitaristi?" "Ööö, no Eddie Van Halen!" "Sähän sanoit Steve Vai!" "No vittu se oli eilen!"
 
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
Meisseli
13.10.2005 13:06:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun mielestä nuo on riimejä jotka on oikeesti aivan helvetin hauskoja. ainakin eka kuulemalla.
 
"Petri pistää teille paskat housuun"
 
Päivän biisi: Hollies: Bus stop www.must.fi
MV
13.10.2005 14:49:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Tuu sisään vaa vaikkei seisokkaan, juo lisää vaan pidetään hauskaa!"
 
Vai miten se meni...
 
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
miscage
13.10.2005 15:23:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

50% hauskuudesta koostui mun kohdalla Petrin "vänkyrä" äänestä.
"Se on Petriii-iii-iii"
 
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
Raipe
13.10.2005 18:39:13 (muokattu 13.10.2005 19:00:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

50% hauskuudesta koostui mun kohdalla Petrin "vänkyrä" äänestä.
"Se on Petriii-iii-iii"

 
Jep. Petrin ääni on kuin musiikkia korville.
Paikoitellen helevetin hauskaa ja onnistunutta lyriikkaa, mutta paikoitellen niin ö-luokan paskaa että alkaa kyrpimään.
 
"Huudan, heilutan tukkaa, pompin
Sydän sykkii kun kuulen Paranoidin kompin"
 
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
sepeli
06.01.2006 21:52:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä. Missä on Peytri nyt?
 
http://www.biitti.com/petrinygard sekä
http://www.biitti.com
 
tuottavat
 
"Forbidden
You don't have permission to access /petrinygard on this server."
 
jne.
 
(ainakin tällä kaverin koneella)
 
Oon hieman humaltunut.
 
T. Nimim. Setit kuntoon
 
Se mitä hymykseni luulevat
on vain anatominen ominaisuus
DieGr
07.01.2006 12:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Te ootte juustopäitä, ootte mulle apulantaa!"
miscage
07.01.2006 18:11:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mää paskannan teidän päälle"
 
...sanottiinko noin jossain biisissä? Petrille plussaa jos sanottiin!
 
-Meinasitko mennä käymään?
-No en vitussa! Sielt tulee nahkaa!!!
Qsysi
07.01.2006 18:20:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olihan tämä juu viidennellä luokalla ihan hauskaa kuunneltavaa kun oltiin niin kovia ja joujou ja siihen malliin. Loppujen lopuksi ehkäpä sitä väsyneintä läppää.
 
Kilo paskaa postista kannettuna sais mulla ainakin hymyn huulille! - Tupuna
yellow
16.02.2008 20:19:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä on Petri? Vaadimme ehdottomasti uutta materiaalia kaverilta, joka on tehnyt sellaiset Suomimusiikin ikivihreät kuten Vitun Suomirokki, Kanava nolla, Mee vittuun Petri ja Pillumagneetti.
 
Rakkikoira
16.02.2008 20:34:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaljat näppikselle erektio tuli tätä ketjua lukiessa. Pakko käydä youtubesta kuuntelee pari biisiä nyt. Kuulin että siellä on.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «