J. Cool 21.06.2003 23:10:50 | |
---|
ketäs täältä on menossa pori jazzeille? paikalla on kuitenkin shorter, miller, brown, jamiroquai.. miitin tynkää? |
Ossi 22.06.2003 00:34:39 | |
---|
ketäs täältä on menossa pori jazzeille? Ainahan tuolla on tullut käytyä. Ei tavan, vaan musan takia. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Peki 22.06.2003 18:16:49 | |
---|
menossa mukana Peki. jos pääsis oikein soittamaan tuolta pop&zääs-leiriltä ni olis kova.. meen ainaki 17. päivä (James Brown, Shorter..) ja 20. päivä (The Roots, Quintessence, Miller). parhaat esiintyjät pariin vuoteen mielestäni.. tai no, onhan noita nyt ollut mutta suht. nimekkäitä esiintyjiä ottaen huomioon festarin taloudellisen tilanteen. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Epämuusikko 22.06.2003 20:35:20 | |
---|
menossa mukana Peki. jos pääsis oikein soittamaan tuolta pop&zääs-leiriltä ni olis kova.. meen ainaki 17. päivä (James Brown, Shorter..) ja 20. päivä (The Roots, Quintessence, Miller). parhaat esiintyjät pariin vuoteen mielestäni.. tai no, onhan noita nyt ollut mutta suht. nimekkäitä esiintyjiä ottaen huomioon festarin taloudellisen tilanteen. Reikä. Meet just niinä päivinä kun mun piti tulla. Mutta rahat sano että finish. www.stileproject.com |
Piti mennä kattoo Jamiroquaita ja mikä Big Daddy Woodoo Band se oli, mutta vaihdoin ne kuitenkin Santanaan ja Dennis Chambersiin..=)) "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
J. Cool 23.06.2003 19:21:31 | |
---|
speedy prkl ;D iteki olisin kyl menny santanaa mut ei ehtiny lippuja. olis kyllä tuo chambers & kump hiillostanu. mut jazzeilla kuitenkin näillä näkymin 17. ja 18. kauheat hinnat kyllä. olis ollu kiva kattoa koko festarit.. |
sahava 24.06.2003 10:46:57 | |
---|
Meikäläisellä fläbäri tonne 19. keikalle kirjurille (Jamiroquai, Don Johnson BB), innostusta hieman lannistaa vaan suunnitelmat, että "mitä muuta?" majoitusta ei ole eikä hirveästi jaksais tähtitaivaan alla nukkua, ei riitä nyt oikein seikkailumieltä, mut musiikkia odotan INNOLLA! Terve, Simo Shake it and break it |
Peki 24.06.2003 22:18:17 | |
---|
Piti mennä kattoo Jamiroquaita ja mikä Big Daddy Woodoo Band se oli, mutta vaihdoin ne kuitenkin Santanaan ja Dennis Chambersiin..=)) Itse ratkaisin ongelman niin, että menen Jazzeille molempina päivinä ja MYÖS Santanaan! WHEE! Sain äitiltä ja isältä 18v-lahjaxi piletin Santanaan. siis sain sen jo aiemmin.. sillon ku tuli myyntiin... ei oo permannolta mut mitä väliä. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Jaska 12.07.2003 02:34:26 | |
---|
hehee... passi tulossa opiston keikalta eli kirjuriin meen kattoman to, pe ja su lauantaina ei pääse ku saa olla häissä soittamassa mutta tuskin paljoa menetän vaikkem Jamorawuaita nääkkään. Olis hauska päästä kattoo joku superjamsession mutta siellä on kuiteski joku 48 ikäraja... noh, minkäs sille mahtaa |
Mursuviiksi 13.07.2003 12:48:29 (muokattu 13.07.2003 12:49:27) | |
---|
Lauantaina ois tarkoitus mennä Kirjuriin hurraamaan Jamiroquaille ja illalla sitten Jazz Centeriin kattomaan Milleriä ja BBWD:ä. Tuskin maltan odottaa lauantain tuloa... +7min |
Setä Groove 14.07.2003 17:52:14 | |
---|
Tuli vaan mieleen, että kuinkas moni muusikoiden nettiläisitä on soittanu jazzeilla? ...en kyllä oo vielä sitä itekään tehny, paitsi melkein. Jannut ei vaan vääntäny promoa... No, se siitä. Winner-of-Entertainer-of-the-REAR-award!!! |
Speedy 14.07.2003 22:21:02 (muokattu 14.07.2003 22:21:20) | |
---|
kuinkas moni muusikoiden nettiläisitä on soittanu jazzeilla? Mä..=) No okei, en kylläkään Pori Jazzeilla..;) mut Fonttanella Jazzeilla.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Jaska 14.07.2003 23:12:02 | |
---|
Mä, viime vuonna ja huomenna. Tosin kadun lavoilla eli ei missään tärkeemmässä tilaisuudessa |
Graniitti 15.07.2003 14:02:46 | |
---|
Ainahan tuolla on tullut käytyä. Ei tavan, vaan musan takia. ainahan tuolla on tullut käytyä. ei tavan tai musiikin vaan hillittömän viinanjuonnin takia. tänä vuonna olin menossa kirjuriin lauantaiks katton Jamiroquain, mutta enpä tiedä kun ei oo enää vissiin muijaa kenen kans meen niin taidan taas mennä jazz-kadulle örveltämään ja pelottelemaan olemuksellani kunnon ihmisiä. Kuollessa elämä voi loppua |
J. Cool 15.07.2003 20:48:11 | |
---|
ainahan tuolla on tullut käytyä. ei tavan tai musiikin vaan hillittömän viinanjuonnin takia. tänä vuonna olin menossa kirjuriin lauantaiks katton Jamiroquain, mutta enpä tiedä kun ei oo enää vissiin muijaa kenen kans meen niin taidan taas mennä jazz-kadulle örveltämään ja pelottelemaan olemuksellani kunnon ihmisiä. haha true jazzari :D |
Kitaranraiskaaja 16.07.2003 13:49:37 | |
---|
Huomenna olen menossa katselemaan orkestereita. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Jaska 16.07.2003 16:16:18 | |
---|
tänään kattomaan promenadiin Wayne Shortteria ja huomenna kirjuriin uusiks :) |
Graniitti 18.07.2003 10:16:37 | |
---|
Tänään lähtö, Sunnuntaina pois hoippuen... ja tavoitteena saada ikimuistamaton viikonloppu... Kuollessa elämä voi loppua |
PekKampela 18.07.2003 23:13:31 | |
---|
Tämä päivä tuli vietettyä tuolla Jazz-kadun puolella välillä ilmaiskonsertteja seuraten. Tuli välillä höristettyä korvia myös Kirjurinluodon orkestereille toiselt puolelta jokea. Debyyttivisiittini Porissa, siis myös Jazzeille...mutta ei todellakaan viimeinen. Siellä oli todella rento ja mukava ilmapiiri olla, vaikka se striitin hölinä ja kojutoiminta rupes ja vähän puuduttamaan. ...kyllä...ostin t-paidan! Kyllä se hylamaito muroissa menee! |
Kitaranraiskaaja 19.07.2003 21:38:39 | |
---|
Debyyttivisiittini Porissa, siis myös Jazzeille...mutta ei todellakaan viimeinen. Siellä oli todella rento ja mukava ilmapiiri olla, vaikka se striitin hölinä ja kojutoiminta rupes ja vähän puuduttamaan. Samoin minulla ja rento ilmapiiri oli. Ensi vuonna pitää tuolla kyllä osallistua jonkin sortin miittiin. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |