Aihe: Yamahan kitarakaappi bassokäytössä
1
Penasol
12.10.2005 12:03:40

Muutuin jotenkin basistiksi enkä omista bassokaappia. Nuppina on Carlsbron Top 50 ja kaappina Yamaha s412 ( http://63.243.93.163/images/photos/b_719719751468_1.jpg )
Kaappi on soundiltaan aika bassoinen, ja saankin siitä ihan kelpuutettavan soundin, mutta kun ei sitä viitsi oikein luukuttaa. Vai viitsiikö? Yksin soittaessa sen pitäisi kestää, mutta kun tänään olisi rumpalin kanssa päästävä soittamaan, enkä tahtoisi rikkoa kaappia.

Olen nähnyt usein myynti-ilmoituksia vanhoista kaapeista, joita tarjotaan kitara/basso/pa -käyttöön. Olisiko Jammuni sitten tällainen monikäyttöinen?
"Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä" Hörörh, örh. AKKK#9
Volle
12.10.2005 12:12:35
Paljonko toi kestää tehoa?

Mä olen ainakin omalla 400 wattia kestävällä Marsu-komerolla huoletta soitellut myös bassoa 60 wattisella putkinupilla. Eipä siinä sellaista "oikeiden" bassovahvistimien potkua ole, mutta toimii mun mielestäni kuitenkin ihan hyvin. Täysilläkin olen vetänyt ja sillä saa aikaan kivan rutinan, eikä kaappi ole vielä mennyt paskaksi.
Nam.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)