Swan 19.06.2003 12:17:40 | |
---|
Löytyy Explorerista näin: Työkalut -> Internet Asetukset -> Tietosuoja -> Lisäasetukset. Sieltä ruksailet mitä tarviit Mikä tämä osa on englanniksi? Tietosuoja -> Lisäasetukset Steve Vain neuvo kitaristeille: "Käytä aurinkovoidetta ja kondomia... Periaatteessa, jos pidät musiikista ja instrumentistasi, kaikki muu pitää huolen itsestään. Keskity määränpäihisi ja ymmärrä ne." |
Hannu H. 19.06.2003 15:19:44 | |
---|
En kyllä ymmärrä mitä ideaa on hajauttaa keskustelua erilliselle kitaraportaalille täältä... mitä vähemmän käyttäjäkuntaa sitä hitaammin vastaukset tulee ja luultavasti täälläkin keskusteluissa on tyyppejä jotka soittaa monta instrumenttia eivätkä näin ollen viitsi alkaa hyppiä eessuntaas usean eri keskustelun välillä... |
pwallin 21.06.2003 01:29:56 | |
---|
Näyttää olevan keskustelualueiden esitelyissä niin jumalattomasti yhdys sana virheitä, etten taida viitsiä enempää katsellakaan. Sorry. Ylipäänsä olisi ihan kiva, jos tekstejään julki laittavat ihmiset tarkistuttaisivat luomuksensa jollakin osaavamalla, mikäli tietävät omassa kirjoitustaidossa olevan puutteita. Enkä nyt tosiaankaan tarkoita tällä sitä, että jokainen esimerkiksi keskusteluihin lähetettävä viesti pitäisi jossakin tarkistuttaa. Mutta jos minä tekisin webbisivun tai peräti perustaisin portaalin, hioisin sen kyllä valmiiksi ja mahdollisimman hyväksi ennen julkipanoa. On helpompi ottaa vakavasti tuotos, johon tekijäkin näyttäisi paneutuneen. Hui, nyt pitää varmaan joka tyypin soittamisen ja nettisivujen kasaamisen lisäksi osata kirjoittaakin...masensi niin että lopetan itse musahommat...tai sitten en. No hyvä pointti sulla kylläkin... Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Näyttää olevan keskustelualueiden esitelyissä niin jumalattomasti yhdys sana virheitä, etten taida viitsiä enempää katsellakaan. Sorry. Ylipäänsä olisi ihan kiva, jos tekstejään julki laittavat ihmiset tarkistuttaisivat luomuksensa jollakin osaavamalla, mikäli tietävät omassa kirjoitustaidossa olevan puutteita. Enkä nyt tosiaankaan tarkoita tällä sitä, että jokainen esimerkiksi keskusteluihin lähetettävä viesti pitäisi jossakin tarkistuttaa. Mutta jos minä tekisin webbisivun tai peräti perustaisin portaalin, hioisin sen kyllä valmiiksi ja mahdollisimman hyväksi ennen julkipanoa. On helpompi ottaa vakavasti tuotos, johon tekijäkin näyttäisi paneutuneen. Kiva kun on noita jotka taitaa yhdyssanatkin. Itse nimittäin en osaa, niinkuin näkyy. Olishan se mukava kun kaikki olisi niin kohdallaan, mutta kun ei ole. Pointti tulee varmasti selväksi ja korjailen niitä "sana virheitä" kunhan ehdin. Muzik Rules! |
Kivivuori 23.06.2003 21:22:25 | |
---|
Muzik Rules! |
re infecta 23.06.2003 21:49:55 (muokattu 23.06.2003 21:53:34) | |
---|
Kitaraportaalin V-amp esittelystä lainattu: "Tärkeää on myös pitää V-Ampin master-volume 0:ssa, koska V-Ampissa ei ole Power-katkaisinta ja virta saadaan päälle kytkettäessä adapteri pistokkeeseen. Mikäli master-volume ei ole 0:ssa V-Ampin läpi kulkeva virta voi aiheuttaa laitteeseen vaurioita, pahimmassa tapauksessa pysyviä." Mistähän tämän olet keksinyt...lieneekö tuossa perää? Itse en ole tuosta tienyt aikaisemmin ja surutta on ollut master-volume melkein täysillä, kun kytken V-Ampin seinään. Mitään ongelmia ei kyllä ole ilmennyt. Oletteko te muut tieneet tästä? "Lisäksi adapterin johto pitää ehdottomasti olla ensin kytketty V-Ampiin ennenkuin adapteri kytketään pistokkeeseen." Tämä olikin jo V-Ampin ohjekirjassa. Lisäksi olen miettinyt, että onko aivan turvallista kytkeä/irroittaa V-Amppiin/sta kuullokkeita, cd-soitinta tai kitaraa, kun V-ampissa on virta päällä? Agnostikon rukous: "Oi Jumala, jos on olemassa jumala, pelasta sieluni, jos minulla on sielu." - Ernest Renan |
Jake24-25 23.06.2003 22:12:46 | |
---|
Kitaraportaalin V-amp esittelystä lainattu: "Tärkeää on myös pitää V-Ampin master-volume 0:ssa, koska V-Ampissa ei ole Power-katkaisinta ja virta saadaan päälle kytkettäessä adapteri pistokkeeseen. Mikäli master-volume ei ole 0:ssa V-Ampin läpi kulkeva virta voi aiheuttaa laitteeseen vaurioita, pahimmassa tapauksessa pysyviä." Olen ihan omalla päättelyllä tullut tuohon lopputulokseen. Itse ainakin pidän aina master volumen ja myös kaikki muut volumet 0:ssa siinä vaiheessa kun kytken V-Ampin päälle. Muistaakseni olen lukenut jostain, että myös ihan oikeiden vahvistimien kanssa kannattaa samaa varotoimenpidettä noudattaa. |
re infecta 23.06.2003 22:17:32 | |
---|
Olen ihan omalla päättelyllä tullut tuohon lopputulokseen. Itse ainakin pidän aina master volumen ja myös kaikki muut volumet 0:ssa siinä vaiheessa kun kytken V-Ampin päälle. Muistaakseni olen lukenut jostain, että myös ihan oikeiden vahvistimien kanssa kannattaa samaa varotoimenpidettä noudattaa. Näinhän se varmaan on. Esim. ennen kuin sammutan comboni, väännään sen volumen nollaan. Sama juttu V-ampissa. Mutta V-Ampissahan tuo master-volume on vain oleellinen, tämä toinen volume on efektikohtainen ja sen tasosta ei tarvitse välittää kun laitteeseen kytkee virtoja... eikö näin? Mutta entäs sitten tämä, itse itseäni lainaten?... Lisäksi olen miettinyt, että onko aivan turvallista kytkeä/irroittaa V-Amppiin/sta kuullokkeita, cd-soitinta tai kitaraa, kun V-ampissa on virta päällä? Agnostikon rukous: "Oi Jumala, jos on olemassa jumala, pelasta sieluni, jos minulla on sielu." - Ernest Renan |
Jake24-25 23.06.2003 22:25:08 | |
---|
Näinhän se varmaan on. Esim. ennen kuin sammutan comboni, väännään sen volumen nollaan. Sama juttu V-ampissa. Mutta V-Ampissahan tuo master-volume on vain oleellinen, tämä toinen volume on efektikohtainen ja sen tasosta ei tarvitse välittää kun laitteeseen kytkee virtoja... eikö näin? Mutta entäs sitten tämä, itse itseäni lainaten?... Eihän se kitaran ym. irroittaminen kun on runsaasti volumea ole varmaan ihan paras tapa. Itse sammuttaisin virran vahvistimesta tai ainakin kääntäisin kaikki volumet 0:aan. |
re infecta 23.06.2003 22:40:42 | |
---|
Kitara (kuten myös cd-soitin aux-inissä) tuovat V-amppiin päin signaaleja. Uskoisin kuitenkin että kun kuulokkeiden tapauksessa signaalit kulkevat ulospäin, olisi kuulokkeiden irroittaminen ja kytkeminen V-ampin päällä ollessa turvallista. Mitä arvelet? Agnostikon rukous: "Oi Jumala, jos on olemassa jumala, pelasta sieluni, jos minulla on sielu." - Ernest Renan |
Jake24-25 23.06.2003 22:47:27 (muokattu 23.06.2003 23:09:47) | |
---|
Kitara (kuten myös cd-soitin aux-inissä) tuovat V-amppiin päin signaaleja. Uskoisin kuitenkin että kun kuulokkeiden tapauksessa signaalit kulkevat ulospäin, olisi kuulokkeiden irroittaminen ja kytkeminen V-ampin päällä ollessa turvallista. Mitä arvelet? Enpäs tullut tuota tuolla tavalla ajatelleeksi! Kuulokkeet voivat tietenkin olla eri juttu. Tuo perustelusi kuulostaa järkevältä. Kiitos muuten antamastasi palautteesta koskien kirjoittamaani artikkelia, Re Infecta! |
Penasol 24.06.2003 00:55:17 | |
---|
Höh... Tuossa minkä kitaran omistat- gallupissa ei voi panna kahta eri vaihtoehtoa. Minulla, kuten varmaan monella muullakin on useamman merkkisiä kitaroita. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Kivivuori 29.06.2003 22:43:17 | |
---|
Muzik Rules! |