Juu on päässy unhotumaan voiskos joku taas valasta.. en tarkota sitä viihde ässiä.. vaan se joku mikä tais olla aikas halpa.. en oo ihan varma tosta nummelasta mut kaisse siel oli.. Anteeks nyt tämmönen aika turha topikki.. mut en haulla löytäny sitä.. voi olla et en oikeel taval osannu ettii.. http://www.stpaulssound.fi/ Ostan: ESP LTD EC,H,MH,M 300 sarjaa, MH-201. Ibanez S-sarja ja Jackson MG-sarja myös. V-amp2. Vaihdan EMG 81&85 -> Air Norton, Steve´s special, SD Custom. Tarjoa myös EMG-60:stä. |
Mitäs olet ostamassa? Tommosen vetan aattelin tost ostaa... NOT! Ei, kuhan kahtelin... Podi ois yks kova sana, mut pääasiassa mä oon nyt ettimässä mahollisimman halvalla jostain Laneyn TF200 värkkiä... Munhan piti jo viime kesänä ostaa jotain hubaa, mut ei ne rahat sit riittänykkää(hmm.. mihi ne meni). Ja muutenki ku olin saanu kavereilta kaikenmaailman multiefekti sälää ja vahvareita lainaan ni ei sit ollukkaan nii kovaa tarvetta... Mut juh, nyt on oikee "URAKALLA" hakusessa tommonen TF200. EDIT: Myös Tosta 200 ylöspäin huomioidaan! Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |