Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Petri Nygård
1 2 3 4
Raipe
11.10.2005 22:10:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkäpä on väärä palsta, mutta pop on mielestäni lähin genremääritelmä tälle kyseiselle artistille.
 
Elikäs, mitä Petrille kuuluu nykyään?
 
Ei ole muutamaan vuoteen tullut tuotantoa tai sitten sitä ei olla noteerattu.
 
Onko pillumagneetti pistänyt pillit pussiin, vaiko siirtynyt sen verran undergroundiksi, että tuotantoa on vaikea saada käsiin?
 
"Pillumagneetti ei jää ämmistä paitsi,
Petri Nygård varmaan kuolee AIDSiin.
Tännepäin vaan olkoon kauniita tai rumia,
dementia iskee heti kun pitäis käyttää kumia."
 
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
miscage
11.10.2005 22:28:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketään ei enää huvittanut.
 
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
Dunga
11.10.2005 22:32:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan kuoli aidsiin sitten?
 
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
Bilharzia
11.10.2005 23:43:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alunperin oli jonkun parin tunnetumman nimen(?) yhteisprojekti, niinkutsuttu läppä. Petri Nygård-proggis pistettiin pois toiminnasta kun ei levyt enää myyny ja pahin hypetys oli ohi.
 
Paremmin räp-skeneä tuntevat tietävät just ketkä tyypit oli tän homman takana. En minä.
 
.
el Bastardo
12.10.2005 00:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paremmin räp-skeneä tuntevat tietävät just ketkä tyypit oli tän homman takana. En minä.
 
Nueran pojathan tuon takana olivat. En nyt muista oliko Petri Dreamin vai Skemin alter ego.
 
nikomati
12.10.2005 10:28:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Petri on äijä. Olen pelannut petrin peliä biitti.comissa ja aikamoista röytämistä oli! :)
 
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
aikavaikea
12.10.2005 11:06:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassua että näinkin paljon hypetystä aikoinaan saanut nimi on minulta täysin kuulematta. Jonkun biisin nimen olen kyllä nähnyt ja lehtijuttuja, mutta yhtään biisiä en ole kuullut koskaan.
 
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä.
Kapane
12.10.2005 12:27:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nueran pojathan tuon takana olivat. En nyt muista oliko Petri Dreamin vai Skemin alter ego.
 
Nueran Petrihän se oli.
 
Tympee Huttunen
12.10.2005 12:27:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja Nuera on?
 
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
MV
12.10.2005 12:31:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Petri on kunkku...
 
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
miscage
12.10.2005 12:33:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Molli-Ollille näytän harjaa"
 
Paras Petri-läppä ever.
 
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
carnation
12.10.2005 13:21:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mä oon hevari" -biisin lyriikat on kyllä aika helvetin hyvät. Huomaa että asiaan on perehdytty. Kyllähän se silloin joskus kieltämättä nauratti.
 
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
-J
12.10.2005 13:21:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en kyl löytäny sitä juttua Petri Nygård -levyistä, minkä vuoksi ne olivat listoilla. Se niin sanottu läppä mitä levyjen tekijät räkivät raidoille oli muutes ihan oikeesti...todella ala-arvoista.
Vai oliko kyseisten levyjen myyntimenestykseen syynä "Tsihihi...no ku se kiroileeki ja kaikkee...tirsk"
 
Noh, minun musiikkimaussani herätään aamulla krapulassa ja rahattomana, tyttöystävä jättäneenä ja koira kuolleena. Kaikkia ei voi miellyttää.
 
Käpy on puun vauva
Heissi
12.10.2005 13:29:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LIEPO!
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Rattata
12.10.2005 13:39:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en kyl löytäny sitä juttua Petri Nygård -levyistä, minkä vuoksi ne olivat listoilla. Se niin sanottu läppä mitä levyjen tekijät räkivät raidoille oli muutes ihan oikeesti...todella ala-arvoista.
Vai oliko kyseisten levyjen myyntimenestykseen syynä "Tsihihi...no ku se kiroileeki ja kaikkee...tirsk"

 
Samaa mieltä. Ei naurattanut silloin eikä naurata vieläkään. Kaveri tuossa joku aika sitten kuuntelutti...ei voinut kuin ihmetellä. Alkoi kyllä oikein v*tuttamaan minkälaisella paskalla sitä listoille on päästy.
 
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Pelsi
12.10.2005 14:41:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Listapiikkikin on helposti selitettävissä: Suomen amiskansa ostaa heti, jos jossain kappaleessa puhutaan pillusta ja sen saamisesta. "Höhöö tässä oli se TOSI MIES kappale sääh"
 
THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313
miscage
12.10.2005 14:46:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Listapiikkikin on helposti selitettävissä: Suomen amiskansa ostaa heti, jos jossain kappaleessa puhutaan pillusta ja sen saamisesta. "Höhöö tässä oli se TOSI MIES kappale sääh"
 
Höhö, näin justiinsa.
Joku fiksu oli ostanut "Vitun Suomirokkia"-sinkun ja otti sen riparille mukaan. Olihan sen....no ihan ok hauska silloin, kai.. Tuli tosiaan lievä yliannostus. Enemmän kyllä kuuntelin omaa musiikkia laput päässä.
 
Vajaa vuosi sitten kuunneltiin kyseistä "Mun Levyä" kun sellanen vanha poltettu rieska löydettiin laatikon pohjalta. Nauratti melkoisesti, koska oli tullut valvottua se 24h.
 
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
Antti1997
12.10.2005 15:36:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikäs, mitä Petrille kuuluu nykyään?
 
Petriä ammuttiin tua mettässä.
 
THV-Klubi #18
J.Hollström
12.10.2005 15:41:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkös jostain löytyy se mahtava Nygård-sivusto jossa piti tilailla pizzaa ja juoda kaljaa ilman että hjöördis alko mäkättämään?
 
Dunga
12.10.2005 15:43:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.biitti.com/petrinygard/virtuanygard/
 
"Tekis sikana mieli bissee ja ulos kattelee likkoja! Mut mähän en ihmisten ilmoille selvinpäi mee! Jelpikkö mua vetää vähä pohjia? Jääkaapissa olis nimittäin bissee... mut toi mutsi jaksaa taas olla vittumaisen kireellä päällä!? Ja muista, se on sit 3 litraa vähintää et mä tästä mihinkää liikahdan..." t. Petri Nygård
 
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «