Aihe: Over Kill & Kreator - Keskustelua + mistä aloitan?
1 2 3
Valdemar
10.06.2005 03:43:31
Elä vaan koske Endoramaan!
Vie akka, elä pulloa! #1
Aegis
11.10.2005 17:33:07
Nostoa vanhaan ketjuun. Olen nimittäin alkanut ostella aika innolla Overkilliä. Onnistuin viimein löytämään Taking Overin, eikä tarvinnut kuin Etelä-Koreasta hoitaa. Toivottavasti homma hoituu lentopostin välityksellä hienosti. Muualta pitäisi olla tulossa myös Wide Fucking Open, paremmin tunnettu nimellä W.F.O. Vielä ajattelin ainakin uudemmista tuon Necroshinen, Bloodlettingin ja Killbox 13:n ostaa, kun kehuttuja tuntuvat olevan.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Gulo
11.10.2005 17:37:25
Nostoa vanhaan ketjuun. Olen nimittäin alkanut ostella aika innolla Overkilliä. Onnistuin viimein löytämään Taking Overin, eikä tarvinnut kuin Etelä-Koreasta hoitaa. Toivottavasti homma hoituu lentopostin välityksellä hienosti. Muualta pitäisi olla tulossa myös Wide Fucking Open, paremmin tunnettu nimellä W.F.O. Vielä ajattelin ainakin uudemmista tuon Necroshinen, Bloodlettingin ja Killbox 13:n ostaa, kun kehuttuja tuntuvat olevan.

Kannattaa kiertää divareita. Ite löysin viime syksynä Under The Influence -vinyylin jyväskyläläisestä divarista 5 eurolla. Levy ja kotelo priimakunnossa, ei tarvinnu kovin pitkään miettiä, ostanko. Siinä on muuten yksi levy lisää, joka kannattaa pistää ostolistalle.
I am the bringer of seed, I will bring eternity - I am what this world needs, I am CHAOS BREED!
Invader
11.10.2005 19:27:03

Löytyykös From The Underground And Below-levyä? Omasta mielestä yksi Overkillin parhaista. Ja se live-dvd kannattaa hommata myös, on timanttinen paketti kaikkine extroineenkin.
Tai sitten ei..
Aegis
12.10.2005 14:59:26
Löytyykös From The Underground And Below-levyä? Omasta mielestä yksi Overkillin parhaista. Ja se live-dvd kannattaa hommata myös, on timanttinen paketti kaikkine extroineenkin.

Molemmat on hankinnassa, nyt oon niin rahoissani että meinasin ostaa koko bändin tuotannon, haha!

Etelä-Koreasta??? Noitahan on ainakin täälläpäin Suomee missä tahansa kaupassa...

No täälläpäin suomea ei ole. Sitäpaitsi ei ole mitään väliä kun hintaa tulee postikuluineen 12,5 euroa :)
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Invader
12.10.2005 17:55:38
Molemmat on hankinnassa, nyt oon niin rahoissani että meinasin ostaa koko bändin tuotannon, haha!

Ooja, itsellä lähti eilen Under The Influence, Taking Over ja Feel The Fire tilaukseen. Ne kun tulee niin puuttuu enää Wrecking Your Neck -livelevy ja Coverkill.
Tai sitten ei..
Aegis
13.10.2005 12:30:00
Näyttää siltä että miulta vielä jokunen levy jääkin hommaamatta kun tuli yllättäviä menoja. Pitää nimittäin mm. Cryptic Slaughterin ekaan, missä bonuksena myös bändin eka demo, wohoo! Siinä on sitä musiikillista väkivaltaa. Overkilliltä jää siten puuttumaan vielä Bloodletting, I Hear Black ja nuo kaikki livehässäkät. Tosin livejutuista en varmaan hommaa muuta ku DVD:n.
Aegis
13.10.2005 12:37:20
Tulipa tässä mieleen että kun Akiman on noita bändien tuotantojen täydellisiä analyysejä harrastanut, niin missä viipyy Overkill? Minua ainakin kiinnostaisi lueskella vaikka aika paljon alkaa olla itelläänkin noita levyjä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)