joLe 11.10.2005 19:10:49 | |
---|
|
mhaarala 11.10.2005 19:26:08 | |
---|
Sen perusteella mitä olen kokeillut niin lelu. Jos ei ole ihan välttämätön pakko saada juuri RR-mallista kitaraa tai juuri tällä hetkellä niin säästä vähän rahaa ja osta mieluummin käytettynä joku vähän perinteisempi kitara, tai kuten Charvel. Tai jos on pakko saada se RR niin säästä mieluummin RR3:een. Saat paljon paremman kitaran sillä tavalla. Minusta Harley Benton ja Jacksonin JS-sarja ovat aika lailla samalla viivalla mitä laatuun tulee... Torilla oli jokin aikaa sitten myytävänä Charvel, kuvasta päätellen 475 Deluxe, mihin on laitettu EMG:n mikit... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Jormaz 11.10.2005 19:28:25 | |
---|
Torilla oli jokin aikaa sitten myytävänä Charvel, kuvasta päätellen 475 Deluxe, mihin on laitettu EMG:n mikit... Olin just ehdottamassa ennen kuin meni lukkoon, eli tämä: http://muusikoiden.net/dyn/tori/75510.jpg Hintaa tosin 350 € eli budjetin yli mutta kitara on hyvä (jos kunnossa tietenkin), talla on laadukas (Schaller) ja mikitkin heviin sopivat. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
|
mhaarala 11.10.2005 20:24:24 | |
---|
Suunnilleen samaa sarjaa. Usko jo, saat paljon paremman kun säästät vähän ja hommaat esim. tuon Charvelin. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Jucciz 11.10.2005 20:33:14 | |
---|
Sinnikäs sissi tämä joLe. Jätkä avaa topiceja päivässä enemmän kuin minä vuodessa. |
metallica89 11.10.2005 20:50:03 | |
---|
Sinnikäs sissi tämä joLe. Jätkä avaa topiceja päivässä enemmän kuin minä vuodessa. niinpä, kattelin vähän tossa että helvetisti topikkeja samasta aiheesta. |
Ze Kink 11.10.2005 21:02:54 | |
---|
Nuo molemmat kitarat joista kysyit ovat aika rimpuloita tosiaan. Jos joku RR-tyylinen kitara pitää saada, niin tsekkaa Ltd:n mmv bo, se oli ihan hyvä, joskaan mikeistä en kauheasti digannut. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
rakula 11.10.2005 21:15:52 | |
---|
Sinnikäs sissi tämä joLe. Jätkä avaa topiceja päivässä enemmän kuin minä vuodessa. Jole on päättänyt ostaa kitaran! Eat my ass and balls |
Jucciz 11.10.2005 21:50:16 | |
---|
Jos haluat rehellisen mielipiteen niin käsittämättömän rumahan tuo on, mutta kysy nyt toki muiltakin. :) |
Ben_D 11.10.2005 21:55:00 | |
---|
Jos haluat rehellisen mielipiteen niin käsittämättömän rumahan tuo on, mutta kysy nyt toki muiltakin. :) Mutta ei onneksi niin ruma pizzalapio kuin JAK ES-335. |
McNulty 11.10.2005 22:03:10 | |
---|
Jucciz ja Ben_D muodostaa hyvän taisteluparin... Mutta tästä tulee eittämättä mieleen yksi "vitsi". Kun aina sanotaan että makuasioista ei voi kiistellä, niin mistäs sitten? Kello on neljä. Ja vi*ut ole! Onpas! Eipäs! Nii... jatkakaa. Sivuhuomautuksena mainittakoon... tuo JS-sarja ei kauheasti kyllä säväytä. Se MG-sarja on jo hieman fiksumpi puuosiltaan. Mikit on kuraa siinäkin mutta kaippa tuollaisella alottelee soittamaan. En vain näe mitään järkeä siinä että vaihtaa huonon kitaran toiseen huonoon. Itse keräisin vielä rahaa ja toivoisin vaikka joulupukilta jonkun 600e skeban. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Jii 11.10.2005 22:09:21 | |
---|
Jucciz ja Ben_D muodostaa hyvän taisteluparin... Mutta tästä tulee eittämättä mieleen yksi "vitsi". Kun aina sanotaan että makuasioista ei voi kiistellä, niin mistäs sitten? Kello on neljä. Ja vi*ut ole! Onpas! Eipäs! Ben_D ei suuremmin tunge ketjuihin, jotka sitä ei kiinnosta. Ei se siitä. |
Quu 12.10.2005 00:00:12 (muokattu 12.10.2005 00:01:11) | |
---|
http://www.secondhandmusic.se/elgitarrer.aspTuolta kaivat Jackson Concept JRR-94:n, hinta siellä alle 400e, mutta tulee varmaan tullia tjsp mukaan. Tuo nyt pisti silmään, mutta uskoisin olevan parempi kuin tuo JS-sarjalainen. Viisaammat kertoo paljon enemmän, kun en ole noihin jaskoihin koskaan perehtynyt. Edit: Huppista, menee vissiin aikalailla yli sun budjetin. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
BMF 12.10.2005 01:24:02 | |
---|
Jucciz ja Ben_D muodostaa hyvän taisteluparin... Mutta tästä tulee eittämättä mieleen yksi "vitsi". Kun aina sanotaan että makuasioista ei voi kiistellä, niin mistäs sitten? Kello on neljä. Ja vi*ut ole! Onpas! Eipäs! Offtopic Näin! Ne on ne makuasiat niitä ainoita asioita josta voidaan kiistellä. Kuka nyt rupeisi faktoista kiistelemään. Asiaan.. Paska tuon on, ainakin sen perusteella mitä olen JS-sarjalaisia testannut. Ja tämä on fakta, ei pelkästään mielipide. ;) En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
Muuki 12.10.2005 03:00:41 | |
---|
Asiaan.. Paska tuon on, ainakin sen perusteella mitä olen JS-sarjalaisia testannut. Ja tämä on fakta, ei pelkästään mielipide. ;) Kaikkilla ei olekkaan varaa 'aitoon' kitaraan. Millä perusteella luokittelet kitaran paskaksi? Ehkä tuo on huono, mutta oma kokemukseni on kaukana paskasta. Viisi (5) vuotta on oma japanilainen keppi toiminut ongelmitta, ei ainuttakaan vikaa tähän asti. En siis luokittelisi huonoksi ainakaan tuon perusteella. Varmaan useimpien mielestä huonot mikit, minä en ainakaan valita, ja ehkä juuri siksi kun taviksena minulla ei ole varaa juuri mihinkään. Mutta en minä parempia kaipaa, hyvin soi edelleen ja tulee soimaan vielä kauan. Virekkin on pysynyt jumalaisesti kohdallaan. Sattumaa? Varmaankin. Pitikö tuo sitten hyväksyä että tämä on niin huono kitara että tällei tee mitään.. ''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -By Aromipesä |
BMF 12.10.2005 06:05:02 | |
---|
Pitikö tuo sitten hyväksyä että tämä on niin huono kitara että tällei tee mitään.. No kaippa sillä jotain tekee, kuin esmes alottelee. Tässä nyt kysyttiin mielipiteitä kitarasta ja minä vastasin. JS-sarjan Jaskat ei vaan oikeasti ole hyviä. Eikä tuolla budjetilla kovin hyvää kitaraa saakkaan. Kuitenkin uskon että tuo kyseinen jaska on parempi kuin vaikka joku wannabe HD saksan maalta. Ja ketjun alottajalle neuvoisin säästämään vähän enemmän, jos vain suinkin kykenee ja ostaa jonkun vähän laadukkaamman kitaran, niin ei tarvitse olla jatkuvasti vaihtamassa. En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
Sir Härö 12.10.2005 08:38:52 | |
---|
http://www.secondhandmusic.se/elgitarrer.asp Tuolta kaivat Jackson Concept JRR-94:n, hinta siellä alle 400e, mutta tulee varmaan tullia tjsp mukaan. Tuo nyt pisti silmään, mutta uskoisin olevan parempi kuin tuo JS-sarjalainen. Viisaammat kertoo paljon enemmän, kun en ole noihin jaskoihin koskaan perehtynyt. Edit: Huppista, menee vissiin aikalailla yli sun budjetin. Ei muuten ole parempi. Bändini toisella kitaristilla on Juuri ko. consept sekä JS randy rhoads. Paljon parempi tuota JS:ää on soittaa kuin conseptia. Tämä on toki vain minun_mieli_piteeni. Jos nyt välttämättä haluat Jacksonin niin osta tuo JS pois. Ei ole laadulla pilattu mutta saahan sen toki pois myytyä. Ja kai sillä nyt omaksi iloksi soittelee. Itse en ole vielä kauaa omistanut laadukasta kitaraa, joten kokemuksesta voin kertoa että noilla paskoillakin pärjää jos on taistelutahtoa. Jos ihan suoraan sanotaan; JS-sarja on petojen sukua, susi jo syntyessään. ...ja koko homma kirvelee yhtä paljon kuin reissu Tallinnaan. |
McNulty 12.10.2005 09:14:04 | |
---|
Jos ihan suoraan sanotaan; JS-sarja on petojen sukua, susi jo syntyessään. Paitsi sitten kun puhutaan Ibanez JS-sarjasta :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Jucciz 12.10.2005 10:37:11 | |
---|
Ben_D ei suuremmin tunge ketjuihin, jotka sitä ei kiinnosta. Ei se siitä. Minua kiinnostaa aina "Mitä mieltä"-alkuiset keskustelut, koska niihin vastaamalla ei koskaan ole väärässä. Ja kyllä Ben_D:kin on tunkenut moneen ketjuun ainoastaan ilmoittaakseen, miten vähän on kanssani jostain asiasta samaa mieltä. Että se siitä... Nimim. "Mieluummin pizzalapio kuin epämääräinen suunnikas, josta ei edes tiedä, mistä päästä sitä pitäisi tarttua." |