Aihe: Dark Funeral
1
BlackVomit
11.10.2005 10:28:39
Kertokaa mielipiteenne Dark Funeralista. Mieluiten PERUSTELTUNA. Tullut luettua niin paljon herjaavaa kommenttia bändin monotonisuudesta, että ihan oksettaa.

Onko kukaan perehtynyt bändin pian ilmestyvään albumiin nimeltä Attera Totus Sanctus? Sen perusteella on ainakaan enää ihan turha haukkua bändiä monotonisuudesta. Ei meinaan todellakaan ole sitä samaa loputonta mättöä.

Itse aikanaan vihasin ja pidin bändiä naurettavana lähinnä sen loputtoman Saatanan hokemisen takia, mutta pari vuotta sitten jokin naksahti päässäni ja ostin kaikki levyt hyllyyni. Siitä asti olen ollut ihan koukussa bändiin.

Eli jos saisi kunnollista kritiikkiä..
Ja Saatanalta tuli Musta Sonta!
Blasphemer
11.10.2005 14:17:46

Sanon sen kummemmin perustelematta, että minä ainakin tykkään. Levy kuin levy menee, ainoana miinuksena Diabolus Interiumilta löytyvässä "the goddess of sodomy"ssa oleva niin v***sti monen toimesta käytetty voihkina ja vinkuna, joka pistää ärsyttämään jokainen kerta kun sen kuulee, oli sitten kyse kenen tuotannosta tahansa.

Uutta levyä en ole kuullut kuin yhden biisin verran metalliliitosta, olisikohan ollut King Antichrist ja kovin lupaavalta meno vaikuttaa.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Veco
11.10.2005 16:12:44
Diabolis Interium on suhkot loistava. Aino miinus, että ei oikein tuo virveli kuulu nopeimmissa kohdissa. Uutta levyä odotellessa.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Deranged
11.10.2005 16:59:38
Kertokaa mielipiteenne Dark Funeralista.

Kovimpia edelleen kasassa olevia blackmetal-yhtyeitä. Hyvä ja selkeä soundi, hyvät biisit, helvetin kova livenä. Uskomaton rääkyjä se vokalisti. Basistilla kunnon parta.
leather rebel
11.10.2005 17:10:24 (muokattu 11.10.2005 17:19:53)
Tulevaan levyyn en ole tutustunut, mutta aikaisemmat eivät ole kyllä oikein vakuuttaneet.

Mitäänsanomattomia, itseääntoistavia riffejä tympeän blastbeat-maton päällä. Sanoituksetkin ovat tyhmää BM-klisettä tyhmän BM-kliseen perään.
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Billsner
11.10.2005 18:47:26
The secrets of the black arts mahtoi olla ensimmäinen blackmetal cd-levy jonka itse ostin. H*lvetin nopeaa ja synkkää. Toimii vieläkin nykyäänkin. The dawn no more rises biisi on ehdottomasti paras ko. levyllä. VON cover oli kyllä aika turha.

Vobiscum sathanas levy ei minun mielestä ollut niin hyvä kuin tuo edellinen. Kyllähän sitä kuuntelee, mutta tunnelma ei ole samanlainen.

Diabolis interium ei sitten iskenyt ei ollankaan. Joku siinä mätti. En tiedä mikä. Ehkä pitäis taas kokeilla kuunnella vielä.

Uusinta voisi kyllä koekuunnella.
Chainsaw Surgery
toba
11.10.2005 21:40:53

ei kovin tosissaan otettavaa blackmetallia munmielestä. erillaista. on se bändi soitantomielessä aika jees.
cfe
11.10.2005 22:02:53

Vobiscum Satanas ja Diabolis Interium ovat loistavia. Pauhaavaa, valtavalla vauhdilla kiitävää black metallia. Ihmetyttää Dark Funeralin kohdalla valitus "monotonisuudesta", se nyt vaan on heidän juttunsa kaahata nopeasti. Jos mieleni tekee monipuolista metallia, valitsen toisen levyn mutta halutessani täyttä paahtoa on DF kunnon valinta.
http://www.causeforeffect.org
BlackVomit
12.10.2005 08:45:54
Sanon sen kummemmin perustelematta, että minä ainakin tykkään. Levy kuin levy menee, ainoana miinuksena Diabolus Interiumilta löytyvässä "the goddess of sodomy"ssa oleva niin v***sti monen toimesta käytetty voihkina ja vinkuna, joka pistää ärsyttämään jokainen kerta kun sen kuulee, oli sitten kyse kenen tuotannosta tahansa.

Samaa mieltä. Kyseinen kappale mielestäni bändin huonoin. Jotenkin tunnelma lässähtää. Eikä se kappaleen aihekaan nyt oikein sovi levylle.

Mutta todella hyvä kun tuli muutakin kommenttia kuin jotain: Ihan tyhmää svedupaskaa.
Ja Saatanalta tuli Musta Sonta!
Super-Jari
13.10.2005 04:48:28
ei kovin tosissaan otettavaa blackmetallia munmielestä. erillaista. on se bändi soitantomielessä aika jees.

Onko black metal tarkoitettu jollain tavalla tosissaan otettavaksi?
leather rebel
13.10.2005 16:37:22
Ihmetyttää Dark Funeralin kohdalla valitus "monotonisuudesta", se nyt vaan on heidän juttunsa kaahata nopeasti. Jos mieleni tekee monipuolista metallia, valitsen toisen levyn mutta halutessani täyttä paahtoa on DF kunnon valinta.

Monet muut bändit vaan tekevät tuon helvetin paljon paremmin. IMO.
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Twist
13.10.2005 17:09:58
Monet muut bändit vaan tekevät tuon helvetin paljon paremmin. IMO.

Näinhän se on, minulle toi HIMi on ollut sitä samaa jo monta vuotta. Ainut levy mikä iski (aikoinaan) oli Razorblade Love (menikö oikein?). Mutta kaikki kuulostaa vain niin simppeliltä, levy levyn perään. Ei tarvitse hermostua, mielipidettä kysyttiin.
Säkkipilli
leather rebel
13.10.2005 18:39:26
Ei tarvitse hermostua, mielipidettä kysyttiin.

Vaikutanko minä jotenkin hermostuneelta? :D
Twist
13.10.2005 21:12:34 (muokattu 13.10.2005 21:12:51)
Vaikutanko minä jotenkin hermostuneelta? :D

Ei sitä tiedä jos tosta ikkunasta läpi tulee kirves otsaan kiinni ;)
Säkkipilli
L.C.F
14.10.2005 15:21:33
Uutta levyä en ole kuullut kuin yhden biisin verran metalliliitosta, olisikohan ollut King Antichrist ja kovin lupaavalta meno vaikuttaa.

Muistaakseni se oli biisi nimeltänsä God hate. Mutta enivei, en oo oikee päässy vielä käsiks tähän bändiin, muutaku diabolis interium levyn verran, mut se kyllä kolahti muhun ainaki pirun hyvin! Ja vokalistin ääni on kyllä saatanan hyvä! Siitä tykkään, niinku runpalin pörisytyksistäki! Ja muutenki toimiva bändi.
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)