Magiz 09.10.2005 18:02:58 | |
---|
onkos täällä ketään numutin jäseniä/siihen pyrkijöitä? itse juuri putosin pois samuelin (ohjaaja) julman käden kautta. tosin itse en juuri laulaja olekaan, rumpuloita lähinnä paukuttelen. päästivät siellä minut kuitenkin kerran jatkoon. ensi vuonna paremmalla menestyksellä sitten. Whatever happens, happens. |
Cutter 11.10.2005 11:36:26 | |
---|
Hetkinen, onkos tämä juuri se suuri musikaalispektaakkeli jonka pyrintöihin meidänkin näytelmästä pari tyyppiä meni ja meinas sen takia myöhästyä esityksestä... Mitenköhän niille kävi. Ne oli molemmat viime vuonna mukana siinä bohemian rhapsodyssa ja nyt tuli joku uus sitten. En mä voi varmaan niiden nimiä julkistaa, mutta olivat ainakin noiden pyrintöjen aikana sellaisessa näytelmässä mukana kuin "Belfastin lapset." "Nyt menee muuten ihan kaikki putkeen..." |
tämä on juuri kyseinen porukka, joka teki viime vuonna BR:än. :) ja olivatkohan kaverisi kenties Fagu ja Anna? :D heillä ainakin oli aikalailla kiire koko ajan. :P mun idobroidi oli BR:än Galileo, ja tänä vuonna hän taitaa olla taas mukana. päätös siitä, ketkä pääsee mukaan julkistetaan huomenissa. harmittaa ihan sairaasti, etten päässy mukaan. :/ Whatever happens, happens. |
Cutter 11.10.2005 23:28:34 | |
---|
tämä on juuri kyseinen porukka, joka teki viime vuonna BR:än. :) ja olivatkohan kaverisi kenties Fagu ja Anna? :D heillä ainakin oli aikalailla kiire koko ajan. :P mun idobroidi oli BR:än Galileo, ja tänä vuonna hän taitaa olla taas mukana. päätös siitä, ketkä pääsee mukaan julkistetaan huomenissa. harmittaa ihan sairaasti, etten päässy mukaan. :/ Nehän ne on. Kyllä mualima on pien. No toivottavasti niilä onnistaa. "Nyt menee muuten ihan kaikki putkeen..." |
Magiz 12.10.2005 18:46:31 (muokattu 14.10.2005 16:07:22) | |
---|
molemmat päsivät sisään. :) voit käydä vaikka itse katsomassa www.numut.com EDIT: ei ole tuo lista enää siellä. Whatever happens, happens. |