Aihe: Lontoon musiikkikaupat
1
carlos
09.10.2005 16:19:02
Näistä on olult täällä juttua, mutta ei nyt ainakaan heti pistänyt silmään, eikä tuo hakukaan toiminut..
Joten jos tiedätte hyviä levy-,soitin- ja nuottikauppoja, niin kertokaahan. Sijainti mielellään hyvin tarkasti :)
makelele on kuningas
Klezberg
09.10.2005 16:34:03

Näistä on olult täällä juttua, mutta ei nyt ainakaan heti pistänyt silmään, eikä tuo hakukaan toiminut..
Joten jos tiedätte hyviä levy-,soitin- ja nuottikauppoja, niin kertokaahan. Sijainti mielellään hyvin tarkasti :)

Soitinkauppoja (myös nuotteja) löytää paljon Denmark Streetiltä ja sen ympäristöstä. Denmark St on lyhyehkö poikkikatu joka lähtee Charing Cross Roadilta. Esimerkiksi metrolla Tottenham Court Roadin asemalle, siitä eteläänpäin Charing Cross Roadia. Denmark St on silloin pikapuoliin vasemmalla. Kauppoja on joitakin myös itse Charing Cross roadin varrella.
carlos
09.10.2005 16:46:21
Soitinkauppoja (myös nuotteja) löytää paljon Denmark Streetiltä ja sen ympäristöstä. Denmark St on lyhyehkö poikkikatu joka lähtee Charing Cross Roadilta. Esimerkiksi metrolla Tottenham Court Roadin asemalle, siitä eteläänpäin Charing Cross Roadia. Denmark St on silloin pikapuoliin vasemmalla. Kauppoja on joitakin myös itse Charing Cross roadin varrella.

Kiitos. Paikka spotattu kartalta! Onnekseni se on kävelymatkan päässä hotellistamme!
makelele on kuningas
Lateralus
09.10.2005 18:46:00
HMV ja Virgin Megastore ovat Oxford Streetillä ja Tower Records on Picadilly Circuksella. Noi ovat lienee ne tunnetuimmat levykaupat Lontoossa. Ootko muuten milloin lähdössä Lontooseen? Allekirjoittanut on lähtemässä Lontooseen ensi perjantaina.
"When you got nothing you got nothing to lose."
carlos
09.10.2005 19:08:41
HMV ja Virgin Megastore ovat Oxford Streetillä ja Tower Records on Picadilly Circuksella. Noi ovat lienee ne tunnetuimmat levykaupat Lontoossa. Ootko muuten milloin lähdössä Lontooseen? Allekirjoittanut on lähtemässä Lontooseen ensi perjantaina.

Viikon päästä maanantaina sinne oon menossa. Ja kiitos noista kauppojen nimistä :) Oxford street olikin jo tiedossa.
makelele on kuningas
Jeltz
09.10.2005 19:13:27
Tämähän tuli sopivasti, kun olen ensi lauantaina Lontooseen lähdössä. Pitää pistää mieleen.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Le Haba
10.10.2005 14:40:36
Kävin elokuussa Lontoossa ja tsekkasin Denmark Streetin kaupat. Mageita soittimia mutta aivan järjettömään hintaan. Kitarapajan hinnat ei ole mitään verrattuna Lontoon hintoihin
My name is Baron, Le Baron
thescientist
10.10.2005 16:04:43 (muokattu 10.10.2005 16:07:28)
Camden Townista löytyy loistavia pieniä "indie"-levykauppoja, joista levyt saa huomattavasti halvemmalla kuin näistä isoista lafkoista. Valikoimakin on suht laaja.. Muutenkin koko Camden on tarkastamisen arvoinen paikka.

Metrolla pääsee ihan Camden High Streetin viereen, jolta melkein katsastamisen arvoinen löytyy.
"Olin kussut itseni irti." Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
Svinksi
10.10.2005 17:19:11
Covent Gardenissa on semmoinen pieni kauppa kuin England Rocks. Siellä on kaikkea tavaraa englantilaiseen musiikkiin liittyen (t-paitoja, julisteita jne.) Myynnissä oli jopa Pete Townshendin vanha vahvistin.
Neljä Ruuvia
11.10.2005 16:25:31
Myös tuollainen löytyy: http://www.portobellomusic.co.uk/

Portobello Road on muutenkin kiva divari katu. Voi vaikka vahingossa törmätä Julia Robertsiin tai Hugh Grant:iin
peetu
11.10.2005 19:04:45
ei ehkä suoraan liity aiheeseen, mutta suosittelen ehdottomasti käymään Camdenissä. Siellä on vaikka mitä mielenkiintoista musiikista kiinnostuneelle.
Tarva
11.10.2005 22:05:59
Lähes HMV:tä vastapäätä lähtee Berwick Street (eli ox. streetin poikkikatu), jonka varrella on joku 6-7 pienempää levykauppaa.
Joo, yksi näistä on Selectadisc. Käy katsomassa oma kuvani jossa seison kyseisen kaupan edessä.
Ilmainen viina on valkoisen miehen surma.
oprahk
12.10.2005 13:26:43
Tottenham Court Road asemaa vastapäätä Oxford Streetillä on tosiaan se Virgin Megastore, jonka pohjakerroksessa on naminamia 8-) Ja siitä kun lähtee kävelemään kohti Leicester Squarea on n. puolessa välissä sellanen pieni poikkikatu, joka on ihan täynnä soitinliikkeitä. Löytyy uutta, käytettyä ja vuosikerta tavaraa.
Olo on kuin orvokilla 8-)
carlos
21.10.2005 21:10:12
Jep jep. reissu tuli tehtyä ja levyjä hankittua. Olis kyllä Denmark streetin nuottikaupoista voinu ostaa joku 30 nuottikirjaa, sen verran hyviä opuksia oli!
makelele on kuningas
Intohimo
22.10.2005 01:18:23

Myös tuollainen löytyy: http://www.portobellomusic.co.uk/

Portobello Road on muutenkin kiva divari katu. Voi vaikka vahingossa törmätä Julia Robertsiin tai Hugh Grant:iin

Onko niillä kämppä siel? Oon jsk jakanu postia siellä..:)
Enää en siel kuitenkaan asu.
"We all wanted to become stars. But we won't. We're slowly learning that fact..".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)