PeeJii 19.06.2003 09:45:57 | |
---|
Suomessa en oo nähnyt missään tuota uutta mxr 10band eqta Näytti muuten saaneen Guitar Playerin editors pick awardin. |
Fingolfin 19.06.2003 11:34:24 | |
---|
No tarkoittaako se nyt sitä, että Danelectron vehje ei voisi olla parempi? Sitä sopii ainakin vahvasti epäillä. Strength and Honor |
monotone 19.06.2003 12:59:38 | |
---|
No tarkoittaako se nyt sitä, että Danelectron vehje ei voisi olla parempi? Soundillisesti tuota Fish&Chipsiä on siis tietääkseni kehuttu paremmaksi, kestävyys vaan on ilmeisesti huonompi. Ei kai EQ'n pitäisi ylipäätään "soudata" yhtään miltään? Transparentti pitää olla. "Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa." |
booster 21.06.2003 20:19:06 | |
---|
Ei kai EQ'n pitäisi ylipäätään "soudata" yhtään miltään? Transparentti pitää olla. Niin parempi tässä yhteydessä vissiin tarkoittaa sitä, että parempisaundinen on läpinäkyvämpi. Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Fender, Yamaha, Squier) T:reen alueelta
Keinokuorma
Rumpali valmiiseen bändiin |
Suomessa en oo nähnyt missään tuota uutta mxr 10band eqta mutta sitä vanhaa "sinistä" jota kasarimiehet käytti oon nähnyt myynnissä ulkomaisissa liikkeissä. On vaan yleensä maksanu jotain sata euroo käytettynä ja kun se toimii verkkovirralla nii se on yleensä ollu se 120v eikä siinä ole on/off kytkintä ollenkaan eli aina päällä...mulla on bossin ge-7 ja pelittää hyvin! Minulla on vanha (sininen) mxr ja paristo sisällä...verkkovirran otan tarvittaessa tavallisesta ibanezin muuntajasta. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |