Aihe: Yamahan seteistä..
1 2 3
Velli
09.10.2005 14:33:37
Aika rohkeeta. Ihme ettei kukaan ole vielä ärähtänyt.

Mitäs sitä nyt faktoille ärähtelemään?
Outkast
09.10.2005 15:46:51

Kai jokaisella nyt on oikeus omaan mielipiteeseensä, vaikka se olisikin huono sellainen.
Jazz.
AP
09.10.2005 15:52:45
Nykyään tuntuu vähän siltä, että jonkunlainen ripustussysteemi vaan täytyy olla, kun se on nyt pop.

Mun vanhoissa RC:issa oli ihan vaan tappi sisään systeemi ja hienosti soi..

Juuri näin.
K100 #7 Ärlä #011
Niskamies
09.10.2005 21:19:33
Kai jokaisella nyt on oikeus omaan mielipiteeseensä, vaikka se olisikin huono sellainen.

Niin, kaikkihan nyt tietää että Roddy on vitusti parempi.
There's a fine line between stupid or clever.
Outkast
09.10.2005 21:26:26
Niin, kaikkihan nyt tietää että Roddy on vitusti parempi.

Se on sinun mielipiteesi, me kunnioitamme sitä.
Jazz.
DimensionZ
09.10.2005 22:57:54

En minä ainakaan ärähdä, ymmärrän hyvin osan kritiikistä Davea kohtaan. Itse kuitenkin pidän miehen soitosta, musiikista ja innovatiivisuudesta paljonkin. Davella on erittäin paljon opetettavaa ja paljon arvokasta informaatiota opetusmateriaalilla jota on julkaissut, ainakin itse olen saanut siitä erittäin paljon irti. Suurin osa kritisoijista ei varmasti ole vaivautunut tutustumaan rumpaliin kunnolla. Mutta ei tehdä tästä älytöntä väittelyä.

Mitä Yamahan pro-rumpuihin tulee, niinkun aiemmin sanottiinkin, kaikki ovat kauniita ja erittäin toimivia soittimia. Itse omistan MCA setin, ja tykkään kyllä soundista, ulkonäöstä ja käytännöllisyydestä hyvin paljon. Oak Customeista tykkäsin itse myös täysillä, ja nehän ovat hinnaltaan aika paljon halvemmatkin kun muut. Jos ostat ne, kannattaa varmaan odottaa hetken: uusi mallisto on tulossa piakkoin (jos ei ole jo tullut). Käy testailemassa, ja katsele tarjouksia.
''He jumped right out of a building!!''
PeteHon
10.10.2005 00:03:17
Itselläni on ollut Maple Custom Absolute-setti lähemmäs kaksi vuotta. Helpot virittää ja soivat sekä hiljaa että kovempaakin soitettaessa. Ripustussysteemi (YESS) on mukavan yksinkertainen ja luotettava. Ulkoasukaan ei ole varsinaisesti ruma.

Makuasioitahan nämä tietenkin ovat mutta suosittelen harkitsemaan vaahterasettiä mikäli diggaa pyöreämmästä ja lämpöisemmästä soundista. En kylläkään epäile etteikö myös birch-sarja olisi tykkiä kamaa.
lkx
10.10.2005 12:34:46

Ja hyvännäköinen vrt. Tama starcast ( oikein ruma ).

Makuasia.
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
hollmi-5
10.10.2005 12:52:36
No sanotaan sitten niin, että YESS on hienoimman näköinen noista ripustussysteemeistä.
Mika Hollström
Velli
10.10.2005 13:03:16
No sanotaan sitten niin, että YESS on hienoimman näköinen noista ripustussysteemeistä.

Premier Signian ohella se on munkin mielestä hienoin. RIMS:it ovat aika rumia.
ruuhkis
10.10.2005 13:10:24
Kaveri tuumas: jos ostan perämoottorin ostan varmasti yamahan, jos taas rummut en osta moisia. :) piti vähän hakea tuolla verta nenästä. Ei kyllä ainakin minun kuulemat yamahan/soittamat yamahan rummut ovat olleet oikein mukiinmeneviä, mutat eivät olisi kuitenkaan valintani vaikka eivät huonoja olekkaan, lienee makuasia :)
J.Hollström
10.10.2005 13:11:36
Yamaha ei pamaha. Ei mulla muuta, jatkakaa...
AP
10.10.2005 20:39:33 (muokattu 10.10.2005 20:40:14)
Kaveri tuumas: jos ostan perämoottorin ostan varmasti yamahan, jos taas rummut en osta moisia.

No, sanottaisiinko että Yamaha ei ole myöskään perämoottorien puolella tehnyt susia. Ainakin meillä ja kuuleman mukaan monella muullakin on Jammun perätuupparit pelanneet kuin sveitsiläinen kello eli täysin moitteitta. Sama tasalaatuisuus se leimaa soitinpuoltakin.
K100 #7 Ärlä #011
ddrum54
10.10.2005 21:08:57
Makuasia.

Tietenkin se on makuasia. Mä en vaan käsitä sitä, että jos itse rummut on aivan ylimaallisen upeasti viimeistellyt, niin tämä ripustinkäikäle on täysin viimeistelemätön. Se on leikkauksen jälkeen ruustukissa kulmikkaaksi pokattu ( siis hei, rumpu on pyöreä ). Edes leikkausjäysteitä ei ole hiottu pois. Kaiken kruunaa mattamusta tuning - spray.

Sinänsä upeissa rummuissa tuollainen osa näyttää satulalta, lehmällä. Sori vaan. Ja tämä ei ole mitään mutua vaan taivahan tosi.
2`n 4
ddrum54
10.10.2005 22:21:02
No, sanottaisiinko että Yamaha ei ole myöskään perämoottorien puolella tehnyt susia. Ainakin meillä ja kuuleman mukaan monella muullakin on Jammun perätuupparit pelanneet kuin sveitsiläinen kello eli täysin moitteitta. Sama tasalaatuisuus se leimaa soitinpuoltakin.

Mulla on Yamahan ständitehtaan sivutuote. Vm - 92 ajettu n. 80 000km. Kone edelleen avaamatta ja toimii täydellisesti.
2`n 4
Tama (Royal Star)
10.10.2005 22:28:45
Mulla on Yamahan ständitehtaan sivutuote. Vm - 92 ajettu n. 80 000km. Kone edelleen avaamatta ja toimii täydellisesti.

laitoit paremmaksi, omalla vm -99:llä ajettu vasta 26000km, ei ole tarvinnut edes venttiileitä säätää ;).....
sitä kun joskus osaisi soittaa....
ruuhkis
11.10.2005 03:05:06
Kaiken kruunaa mattamusta tuning - spray.
No paukkupullollahan ne komeimmat väännetään :P
lkx
11.10.2005 13:15:44

Sinänsä upeissa rummuissa tuollainen osa näyttää satulalta, lehmällä. Sori vaan. Ja tämä ei ole mitään mutua vaan taivahan tosi.

Edelleen makuasia. Mun mielestä StarCast ei ainoastaan ole fiksuin ratkaisumalli kaikista ripustimista, vaan lisäksi myös hyvän näköinen.
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
hollmi-5
11.10.2005 14:58:06
Mun mielestä StarCast ei ainoastaan ole fiksuin ratkaisumalli kaikista ripustimista, vaan lisäksi myös hyvän näköinen. Mun mielestä oli niin fiksun näköinen, että otin sen Rocstareista pois. Soundikaan ei siitä kärsinyt. Starcastin vika on se (rimmsit yleensä), että tomeja ei saa tarpeeksi lähekkän. Ovat sitten tomit, kuin harvat hampaat.
Mika Hollström
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)