Aihe: Musiikkivideoista?
1 2 3 4 5
Järvihirviö
15.09.2005 00:39:11 (muokattu 15.09.2005 00:39:44)
Ai tämäkö?
http://www.immortal.battlegrim.net/ … ntermoon/call_of_the_wintermoon.zip

Just tämä! Lähentelee jo taidenautintoa!
kampela
15.09.2005 10:03:29

Killswitch Engage-Rose of sharyn. :)
Peruna kerrallaan..
W-Man
15.09.2005 13:41:17
Ehdottomasti parasta antia näistä "bändi soittaa maalla ja merellä ja mökissä ja hallissa"-osaston musavideoista tarjoilee Strapping Young Lad - Love?. Loistavaa Evil Dead-meininkiä.
Oletko koskaan tavannut seksuaalisesti häiriintynyttä pandaa?
Kampuzzjeah!
15.09.2005 13:56:25
minun mielestä paras on Viikatteen Viattomien lasten päivä.
se on vain niin paras.
Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode. R.I.P Sentenced 1989 - 2005
dictatorsh*t
15.09.2005 14:02:19
Meshuggahin New millennium cyanide christ. Paras metallivideo. Ehkä.

Tosi. Haake on vekkulin näköinen siellä hyllyllä/missä nyt onkaan, eikä edes taida missata iskuja.
mikko1
15.09.2005 15:50:36
Entombedin kaikki, Dismemberin kaikki, Ninen Inferno. Myös Cannibal Corpselta(Devoured By Vermin!!!), Destructionilta, Deathiltä ja muutamalta muulta on tullut hyviä.

Ei ehkä heviä, mutta Black Flagin TV Party kannattaa tsekata! :)
vomithrash
15.09.2005 18:16:36
Omia suosikkeja mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen on ainakin Iron Maiden - Aces High, Megadeth - Holy Wars, Motörhead - Sacrifice sekä Killed By Death. Necrophagialta kaikki hehkuttaa sitä Bloodfreakia joka on tietty kova, mutta henk. koht. suosikki on Deep Inside I Plant The Devil's Seed.
Yleensäkin kaikki missä on vaan savua, välkkyviä valoja sekä pääkalloja ja verta on kovaa kamaa.
Hohhoijaa
16.09.2005 11:38:44 (muokattu 16.09.2005 11:48:53)
Finntroll - Trollhammaren!!

http://www.immortal.battlegrim.net/ ... ntermoon/call_of_the_wintermoon.zip

+ :)
Sinä! Avatarin tarpeessa? Ota yhteyttä.
Saatavilla mm. kauhu- ja eläinaiheisia.
drummer88
16.09.2005 12:00:56
Tuota call of the wintermoonin videota on tullu moneen kertaan ihmeteltyä, että miks tämä on tehty. Toinen yhtä hupaisa on saman bändin Blashyrk (mighty ravendark) ?typoja?

Mutta esim Behemoth - conquer all, Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse. ne on kyllä hienoja.

Cradle of filth - Babalon A.D se on kyllä omituinen video
The Art Of Shredding
moderndrummer88
16.09.2005 12:09:55
Laskekaapa huviksenne montako hevivideota on kuvattu tyhjässä hallissa tai tehtaassa?

Jos nyt pikaisesti koittaa joitain hyviä videoita miettiä, niin ensimmäisenä tulee mieleen Metallican One. Ei hirveästi naurata, ja sopii biisiin kuin nyrkki silmään.

tuo on kyllä kuvattu jonkun koulun liikuntahallissa?
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Jormaz
11.10.2005 01:43:47
Pistetään ny tähän että toi uusi Nightwishin Sleepin Sun-video on ihan törkeän paska. Ei helvetti mikä tyylirikko. Kaunis biisi josta tulee kyllä ihan eri mielikuvia kuin jotain vitun miekkailevia haarniskaurpoja. Siis että mitä helvettiä ne on oikein meinanneet, todellinen aivopieru..
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
meanbone
11.10.2005 01:51:04
Acceptin Balls To The Wall ja Tankardin Space Beer ovat aika pönäköitä pätkiä. Sabbath Bloody Sabbath pitää myös aina mainita tässä yhteydessä. Paras kohta on se, missä Bill Ward juo olutta.
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
jackcrow
11.10.2005 03:51:01
Tervehdys.
- Tein musiikkivideon &
ensimmäiseksi videoksi olen itse ihan tyytyväinen.
Kuvasimme tunnin verran kämpällä materiaalia & joitakin tunteja meni leikkaukseen. Eli nopeasti tuli tuo tehtyä.

No Tammikuussa olisi tarkoitus tehdä uusi & uudemmalla äänellä. Kuva materiaalia pitää olla kyllä pirun paljon. Tarkoitus olisi laittaa videoon paljon muutakin kuin soittoa... kamerakin voisi olla parempi.

no katsokaa ken jaksaa & heittäkää kommentia (vaikka musiikki olisikin paskaa).

http://koti.mbnet.fi/misfit/scarecrow_zombiegogo_videonet_lofi.wmv
BMF
11.10.2005 04:31:25
Tervehdys.
- Tein musiikkivideon &
ensimmäiseksi videoksi olen itse ihan tyytyväinen.
Kuvasimme tunnin verran kämpällä materiaalia & joitakin tunteja meni leikkaukseen. Eli nopeasti tuli tuo tehtyä.

No Tammikuussa olisi tarkoitus tehdä uusi & uudemmalla äänellä. Kuva materiaalia pitää olla kyllä pirun paljon. Tarkoitus olisi laittaa videoon paljon muutakin kuin soittoa... kamerakin voisi olla parempi.

no katsokaa ken jaksaa & heittäkää kommentia (vaikka musiikki olisikin paskaa).

http://koti.mbnet.fi/misfit/scarecrow_zombiegogo_videonet_lofi.wmv

Aikas sekavaa menoa, tuntui, että kuvaksessa ei ollut päätä eikä häntää, mutta ensimmäiseksi musavideoksi hyvä ja varmasti parempi kuin itse saisin aikaan. ;)
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
kiss
11.10.2005 08:38:58
twisted sisterin were not gonna take it oli ensimmäisiä videoita joka on minua säväyttänyt totaallisesti...Se on samanaikaisesti ihan kamala ja toisaalta maailman hauskimpia videoita...se isä on siinä erittäin hauska kun se yrittää pitää tiukkaa kasvatusta lapsille ja tekeekin itsensä aivan naurettavaksi...anyway,sama äijähän on tuossa i wanna rock videossakin...sekin on hauska mutta ei se tällä pläjäykselle vertoja vedä..
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Phobophile
11.10.2005 12:49:21
Ainakin se yksi Nightwishin video, oisko biisi nimeltään Sleeping sun, on aikamoinen pohjanoteeraus. Tai no, ei se nyt kokonaisuutena niin karsea ole mutta yksi yksityiskohta saa mut aina hulluksi. Nimittäin se, että Tartsukalla on käsivarsissa t-paita -rusketusrajat ja sit sillä on päällä se hihaton kolttu. Siis kun ei näin!

En tajua että jaksetaan tehdä musavideoita ja sitten ei kiinnitetä huomiota yksityiskohtiin.

Mutta kaipa tossa pitää vähän joustaa koska biisi lienee (?) vanha ja täten videokin aika vanha, kaippa niillä nykyään on jo hillittömät budjetit ja photoshoppaajat käytössä.

Tuostahan on juurikin tullut uusi versio mikä on ainakin omasta mielestäni paljon huonompi kuin tuo alkuperäinen.
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
kirjoittelija
11.10.2005 14:07:35
Tuostahan on juurikin tullut uusi versio mikä on ainakin omasta mielestäni paljon huonompi kuin tuo alkuperäinen.

Aijaa, no hienoa! Tai siis, eihän se sitten ole hienoa jos se on huonompi kuin alkuperäinen. Mutta toivottavasti siinä uudessa ei ainakaan ole niitä rusketusraitoja.
Tuo rusketusraitaversio on ainoa minkä mä oon nähny.
On kivaa olla kiva.
Veco
11.10.2005 15:51:17

Täysellisiä pohjanoteerauksia itselläni ei juuri tule mieleen muuta kuin Immortal. =)

Mites muilla?

Nuo Immortalin videon jakavat porukkaa aika rajusti. Omasta mielestä ne sopivat Immortalille kuin meikki naamaan. Täydellistä.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
elbowski
11.10.2005 16:05:15
Mokoma - Minä Elän!
Mokoma - Rajapyykki
Mokoma - Haudan Takaa

Parhautta.
Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)